k_gda
18-10-14, 18:24
Witam,
może ktoś spotkał się z czymś podobnym lub wie, co może być przyczyną, że są problemy z odpaleniem auta po modyfikacjach.
silnik b16a2: zmieniony kolektor dolotowy i przepustnica na skunk2 (nie ma sterowania podciśnieniem IAC), zmieniony regulator ciśnienia paliwa, większe wtryski z nissana (dodany resist box), wszystkie wiązki kabli przedłużone, cewka i kopułka MSD.
Może na 100 prób udało się odpalić silnik 2 razy ale obroty od razu rosły na maxa. Przy włączeniu zapłonu silniczek krokowy cały czas stuka i nie włącza się pompa paliwa. Dopiero po odpięciu wtyczki z silniczka krokowego gaśnie check engine i pompa zaczyna podawać paliwo.
Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam!
może ktoś spotkał się z czymś podobnym lub wie, co może być przyczyną, że są problemy z odpaleniem auta po modyfikacjach.
silnik b16a2: zmieniony kolektor dolotowy i przepustnica na skunk2 (nie ma sterowania podciśnieniem IAC), zmieniony regulator ciśnienia paliwa, większe wtryski z nissana (dodany resist box), wszystkie wiązki kabli przedłużone, cewka i kopułka MSD.
Może na 100 prób udało się odpalić silnik 2 razy ale obroty od razu rosły na maxa. Przy włączeniu zapłonu silniczek krokowy cały czas stuka i nie włącza się pompa paliwa. Dopiero po odpięciu wtyczki z silniczka krokowego gaśnie check engine i pompa zaczyna podawać paliwo.
Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam!