bendus
17-10-14, 08:49
Mam do wymiany amortyzatory w MC2. Podejrzewam, że również sprężyny muszą wlecieć nowe, bo lewa strona z przodu przysiada, więc pewnie ubita na amen.
Z tej okazji chciałbym obniżyć samochód, ale nie jakoś drastycznie - 30, może 40mm max.
Pierwotnie chciałem założyć amorki Kayaba i na to Eibach Pro-Kit, bo taki setup świetnie sprawdzał się mi w poprzednich autach, ale wszyscy mówią, że w VTI z ciężkim silnikiem, przód przysiada bardzo nisko i praktycznie nie nadaje się do normalnego użytkowania na co dzień.
Zacząłem więc szukać alternatywnych sprężyn i trafiłem na sprężyny Jamex i MTS. Generalnie nie spodziewam się cudów po tych markach, ale przynajmniej mają jakieś rozróżnienie między lekkimi silnikami 1.4, 1.5 a wersją VTI. Jest więc nadzieja, że wersja VTI ma twardsze sprężyny na przód i tak nie siada.
Alternatywą jest jakiś gwint. Czytałem, że do MC2 pasuje jakiś MTS. Cena za MTS wychodzi porównywalna do ceny kompletu amorów i nowych sprężyn, ale jaki ten gwint? Na stronie MTS nie ma niczego do MC2.
Z tej okazji chciałbym obniżyć samochód, ale nie jakoś drastycznie - 30, może 40mm max.
Pierwotnie chciałem założyć amorki Kayaba i na to Eibach Pro-Kit, bo taki setup świetnie sprawdzał się mi w poprzednich autach, ale wszyscy mówią, że w VTI z ciężkim silnikiem, przód przysiada bardzo nisko i praktycznie nie nadaje się do normalnego użytkowania na co dzień.
Zacząłem więc szukać alternatywnych sprężyn i trafiłem na sprężyny Jamex i MTS. Generalnie nie spodziewam się cudów po tych markach, ale przynajmniej mają jakieś rozróżnienie między lekkimi silnikami 1.4, 1.5 a wersją VTI. Jest więc nadzieja, że wersja VTI ma twardsze sprężyny na przód i tak nie siada.
Alternatywą jest jakiś gwint. Czytałem, że do MC2 pasuje jakiś MTS. Cena za MTS wychodzi porównywalna do ceny kompletu amorów i nowych sprężyn, ale jaki ten gwint? Na stronie MTS nie ma niczego do MC2.