Zobacz pełną wersję : Osłona dolna silnika
Wersje benzynowe powinny takową mieć ? bo z tego co wiem to diesle mają je w standardzie, mój type S nie miał takowej przy zakupie używanego, jeżdżę tak 2 lata i pomyślałem sobie że może tam od spodu różny syf lecieć na silnik i pasek wieloklinowy... Z drugiej strony przez 2 lata żadnej większej usterki nie było z tym związanej... Warto inwestować w to to ?
Juz sobie odpowiedziales .Stanowczo mniej brudu na osprzęcie ;rolki ,paski alternator itp.Dodatkowo w przypadku obcierki podwoziem ,lepiej zebrać to na osłonę niz np; na miskę olejową czy coś co "wystaje "pod autem.
pzdr
tylko też się pytam czy benzyniaki też miały takową osłone w standardzie...
Nie wiem jak eSka , ale u mnie w FK1/FK2 są takie osłony, zawsze się wkurzam bo trzeba je demontować do wymiany oleju
Nie wiem jak eSka , ale u mnie w FK1/FK2 są takie osłony, zawsze się wkurzam bo trzeba je demontować do wymiany oleju
W orginalnej osłonie masz taką aluminiową osłonę na śruby.
Do wymiany oleju i filtra nie ma potrzeby zdejmowac całej osłony tylko ten panel z blachy :)
Yak : Ja mam tzw Bida Wersję - czyli Comfort i osłone miała ;)
poprostu ktoś jakieś kombinacje zrobił, że jej nie masz, co wcale nie jest takie zaskakujące w Polsce.
Ja ostanio też musiałem zmienić na nowa bo przetarłem starą, 250PLN dałem za używaną.
kjmuszek wyglada na to ze masz jakas podrobke skoro musisz cala oslone sciagac do wymiany oleju. Tak sobie mysle ze swiezsze auta to raczej dzis wszysktie maja oslone pod silnikiem w standardzie
Osłona bardzo się przydaje. Dałem niedawno zrobić konserwację podwozia i facet powiedział mi że tam gdzie była osłona prawie wcale nie było widać rdzy, no może kilka drobnych punktów. Za to z tyłu gdzie osłony nie ma było dużo gorzej...
Wersje benzynowe powinny takową mieć ? bo z tego co wiem to diesle mają je w standardzie, mój type S nie miał takowej przy zakupie używanego, jeżdżę tak 2 lata i pomyślałem sobie że może tam od spodu różny syf lecieć na silnik i pasek wieloklinowy... Z drugiej strony przez 2 lata żadnej większej usterki nie było z tym związanej... Warto inwestować w to to ?
Ja osłony nie mam,mimo silnika benzynowego.Brud leci ale silnik to urządzenie przygotowane do takiej pracy.Więc nic oprócz ubrudzenia stać się nie może.Nie słyszalem aby z powodu braku osłony ktoś miał jakąś usterkę.Natomiast słyszałem o kłopocie jak oslona się urwała w czasie jazdy.Więc czy kupować,to już jak tam chcesz.Niektórzy polecają.Ja nie mam i nie inwestuje w to.:)
butler.gdansk
16-10-14, 16:42
Mi się urwała kilka miesięcy temu... Na razie jeżdżę bez, ale planuję zrobić sobie ją w robocie.
Do wymiany oleju i filtra nie ma potrzeby zdejmowac całej osłony tylko ten panel z blachy
Teoretycznie nie , ale zawsze trochę więcej odkręcam i zerkam czy gdzieś się nie poci itp.
kjmuszek wyglada na to ze masz jakas podrobke skoro musisz cala oslone sciagac do wymiany oleju
Czasem warto wiedzieć co tam się dzieje od spodu, a poprzez uchylenie nie wszystko widać. Co do oryginalności części to akurat mogę być pewny, obydwa auta w rodzie kupione jako nowe :)
a no jesli w ramach przegladu,to co innego :) tu za plus mozna by przyznac brak obudowy:) zawsze mozna zerknac. Ja jednak wolal bym ja miec niz nie miec:)
Osłona kupiona - 100zł u zaprzyjaźnionych handlarzy częściami (oryginalna)... Teraz tylko montaż został
A później się dziwimy że Civiki giną.:D
A później się dziwimy że Civiki giną.:D
Komentarz co najmniej nie na miejscu..
http://allegro.pl/shop.php/Show?string=ufo&search_scope=shopItems-3896021 - ja mam do nich rzut beretem, kupisz od nich kilka rzeczy to też będziesz miał okazję do negocjacji cen z czasem :P
Komentarz co najmniej nie na miejscu..
myśle ,że komentarz pasuje do sytuacji na "rynku",też mam mjescowke i to nawet w ząbkach pod w-wą i widzę co biore itp ale i tak nie słyszałem ostatnio,zeby złapali civica z przebitymi blachami,auta gina po prostu na cześci
Komentarz co najmniej nie na miejscu..
http://allegro.pl/shop.php/Show?string=ufo&search_scope=shopItems-3896021 - ja mam do nich rzut beretem, kupisz od nich kilka rzeczy to też będziesz miał okazję do negocjacji cen z czasem :P
Oczywiście jak chyba zauważyłeś, to był żart.:D I dlaczego nie na miejscu?Czy ja napisałem że ta firma zajmuje się nielegalnym procederem?Wiadomo że auta kradzione są na oryginalne części.Dziwna ta twoja reakcja.:rolleyes:
mariusz2605
31-10-14, 13:29
Koledzy mam pytanko czy w sedanie seryjnie jest osłona pod silnikiem bo wczoraj jedną oglądałem i wszystko było super oprócz wyglądu wizualnego silnika tz. brudny, śruby od wtrysków skorodowane że nawet nie podjąłbym się ich odkręcania blok gorzej wyglądał niż w mojej poprzedniej EG4 z 92r. i to mnie odstraszyło poza tym auto był OK.
Mam UFO 1.8 też z tego samego roku co oglądałem i w UFO jest osłona silnika i jest czysto pod maską.
U mnie nie było osłony.A to co piszesz to nie kwestia osłony.Jak chcesz mieć wszysko czyste w silniku to jedź do salonu.:D
siemka,
czy ktos moze mi powiedziec gdzie ida sruby i jakie, a gdzie idą kołki i jakie? czy te co kupilem do oslony beda pasowac? kupilem auto bez tej oslony i niewiem bardzo co i jak :(
http://allegro.pl/kolek-rozporowy-honda-accord-civic-nissan-n15-n16-i5002784044.html w tym ogloszeniu na dole jest ze do oslon wiec kupielm 6sztuk na przymiarke ale pogoda lipna a nie chce mi sie do kanalu wlazic a przyszla mi oslona.
Czy z przodu:
idzie 5 srub z podtoczeniem? punkty zaznaczylem na czerwono, czy moze kołki?
http://images66.fotosik.pl/603/d06018a1c11a91c6.jpg
i czy mniej wiecej zaznaczylem miejsca na kołki (na bokach 4szt?) ? widzialem taki zestaw gdzie bylo12 kołkow i 4 sruby ale kosztowal chyba z 50zł wiec chce cos dobrac chociaz podobnego
http://images69.fotosik.pl/604/8524382b3c352903.jpg
Zacznijmy od tego że musisz założyć że nie uda ci się wkręcić ani jednej śruby od osłony - powód jest prozaicznie prosty najczęściej w otworach znajdują się urwane śruby :P
Nie masz co próbować wykręcać ich wykrętakami , szkoda nerwów i połamanych wykrętaków.
Dlatego jak nie chcesz mordować się niepotrzebnie i włazić 2 razy pod samochód - to kup sobie za około 90 PLN "nitownica do nitonakrętek"
Kupić dobre wiertło 3-4 mm do stali nierdzewnej i tym robić otwór pilotujący pod wiertło na odpowiedni rozmiar nitonakrętki.
Może wydawać się że to dużo (koszt specjalnej nitownicy), ale zapewniam cię - przydaje się już parę śrub tym zastąpiłem. (plus na forum bulter oferuje fajne bajery pod maskę i tam też się ona przydaje).
Co do spinek i śrub - z 6 spinkami nie warto pod samochód schodzić - to stanowczo za mało.
Te 12 spinek i 4/6 śrub to jak pamiętam rozsądna ilość.
Z przodu idzie 3 spinki i 2 śruby z podtoczeniami.
Ale nie zdziwię się jak nie uda ci się zapiąć śrub z podtoczeniami - bywa z tym różnie.
Wtedy przydaje się zwyczajna śruba M4 i duża podkładka :)
szczepar
dzieki za informacje co i jak robić, ale bardziej mi zalezalo na odpowiedzi czy te spinki (chodzi o ich wymiary) beda odpowiednie hehehe :)
Nie zagladalem pod samochod jak wygladają otwory pod sruby, ale bardzo mozliwe, że trzeba bedzie rozwiercac bo to chyba standardowy temat, bo walczylem z tym w paru poprzednich Honda'h;)
Panowie sytuacja taka. Potrzebuje symbol spinki zaznaczoną na zdjęciu. I czy to jest ta sama spinka co w nadkolu przednim 91503-SZ3-003 / B19233 ?
http://s10.ifotos.pl/img/773579469_aqnwnws.jpg
I jeszcze jedno miejsce. Jest to osłona silnika zaraz pod przednim zderzakiem. Chodzi mi o tą śrubę przedstawioną na zdjęciu.
http://s6.ifotos.pl/mini/kopiaJPG_aqnwnwq.jpg
Coś może to poradzi i podpowie :)
http://s6.postimg.org/es72y51ld/2017_06_08_212745.png (http://postimage.org/)
Coś podobnego ?
http://allegro.pl/kolek-rozporowy-romix-b22089-nissan-honda-subaru-i6576948361.html
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.