Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Honda Civic VTI MC - Kilka Pytań !



Michuu
14-10-14, 17:49
Witam Szanowne grono :)
Na początek wkleję Mój link z hamowni.

Dobre to to ? ? ;)

http://images70.fotosik.pl/273/3f7275c219b2cfe5m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=3f7275c219b2cfe5)

Oki ale tak poważnie silnik to B18C ale nie ten z TypeR-a tylko GSR czyli 178KM tylko że obładowany gratami z C4.
Auto do 5 tyś jedzie jak zwykłe 1.5 ;P przy 6000 zaczyna się czort :) :) Kivik totalnie seria no oprócz wywalonego kata :)

Moje pytanie brzmi !
1) Proszę i polecenie mi dobrego SPRAWDZONEGO dolotu ! Na pewno odpadają wszystkie chowane w nadkole.
Słyszałem że PAROOWY też nie są za specjalne .... więc co będzie najlepsze ? ? ?
2) Wydech ! chetnie wymienię cały . Podstawa to ma być cichy żadne ala mugeny sreny i inne które drą ryja mnie nie interesują :)

Prośba aby wypowiadały się osoby które mają doświadczenie najlepiej potwierdzone jakimiś wykresami bo gdybać mogę sobie jaka pogoda będzie jutro.

Poza tym jakieś mam pojęcie o Hankach, nie tylko katalogowe, a kilka osób z tego forum zna mnie z innych portali nie koniecznie towarzyskich :)

Pozdrawiam i czekam na jakieś sugestie :)
Michuu

Karpiczek
14-10-14, 17:56
Wykres jest za mały, nic nie widać. B18C1 ma 170 KM w serii.

Michuu
14-10-14, 18:06
Wykres jest za mały, nic nie widać. B18C1 ma 170 KM w serii.
Jak klikniesz na zdjęcie wyskakuje wielkie i wszystko widać

Poza tym to jest B18C a nie C1

Karpiczek
14-10-14, 18:11
Napisałeś, ze z GSR. W GSR z tego co wiem, montowali B18C1 o mocy 170. Odpowiednik B18C4 z MB6.

Najlepsze będzie CAI jako dolot.
Co do wydechu ja mam 2,5 cala na 2 tłumikach m-tech przelotowych. Jest znośnie, nie "drze ryja" + kolektor 4-1 z wyjściem 2,5.

fełtek
14-10-14, 18:14
1.Short ram + stożek Fujita (jak masz siano) Odgrodzenie i zimne ze zderzaka.
2. Polecam DjHammer Mar Tec. Wszystko z rur z kwasu 2'25 lub 2'36...Powiększony środek i końcowy Oem look. Powinno być fajnie.

Michuu
14-10-14, 18:16
U mnie nie pojawia się wielkie. Napisałeś, ze z GSR.
W GSR z tego co wiem, montowali B18C1 o mocy 170. Odpowiednik B18C4 z MB6.

Prosze o to opis silnika !

JDM B18C

SiR-G/GSR

VTEC
Found in:
95-98 JDM Honda Integra SiR/SiR II (DB8, DC2)
98-99 JDM Honda Integra SiR-G (DB8, DC2)
Identification: Black valve cover with dual runner intake manifold
Red Line: 8200 rpm
Rev-Limit: 8484 rpm- 8550 rpm (*For some only, most newer model SIR/SIR-G cut off at 8254 rpm)
Power: 132.39 kW (180 PS; 178 bhp) @ 7200 rpm & 128 lb·ft (174 N·m) @ 6200 rpm
Displacement: 1,797 cc (109.7 cu in)
Compression: 10.6:1
Bore: 81 mm (3.2 in)
Stroke: 87.2 mm (3.4 in)
ECU code: P72
VTEC Engagement @ 4500 rpm
Transmission Y80 (with optional LSD)


1.Short ram + stożek Fujita (jak masz siano) Odgrodzenie i zimne ze zderzaka.
2. Polecam DjHammer Mar Tec. Wszystko z rur z kwasu 2'25 lub 2'36...Powiększony środek i końcowy Oem look. Powinno być fajnie.

Ciekawa propozycja ! Jakie koszta jezeli chodzi o dolot i wydech ?

Potrzebuje takiego czegoś kto to robił i ma potwierdzenie ile to dało ! Jeżeli produkty dają efekt to i kasa się znajdzie !

rafsio
14-10-14, 22:21
Najlepiej CAI 3'' ale, że nie chcemy to dobrze zrobiony długi SHORT
Wydech 2,25'' przelot.

gumis1990
15-10-14, 19:51
uderz do fawora na forum on liczy doloty pod dany setup:D a wydech jak nie chcesz by był głosniejszy niz seria to montuj serie, zawsze wieksza srednica wiaze sie z głosniejszym wydechem:D

Karpiczek
15-10-14, 21:39
A ma ktos z Was wykresy/porownania dla roznych typow dolotow w tym liczonego dolotu fawora?

gumis1990
16-10-14, 04:59
Uzytkownik michal102(chyba on albo vipek) ktory ma zmodzony silnik mial cai i po przesiadce na dolot fawora zachwycony.

wyskrobane z andka na hd2

fełtek
16-10-14, 06:20
Ciekawa propozycja ! Jakie koszta jezeli chodzi o dolot i wydech ?

Potrzebuje takiego czegoś kto to robił i ma potwierdzenie ile to dało ! Jeżeli produkty dają efekt to i kasa się znajdzie !

Short u Fawora z 250 stożek jak fujita z 230.
Przelot jak cały z mar tec z 1500.
Z wydechem możesz urwać bo sam możesz rury kupić na forum wyspawac gdzieś. A tłumiki kupić osobno. Tylko jak chcesz w miarę cicho to środkowy powiększony musi być na przylocie.

Michuu
21-10-14, 23:32
Short u Fawora z 250 stożek jak fujita z 230.
Przelot jak cały z mar tec z 1500.
Z wydechem możesz urwać bo sam możesz rury kupić na forum wyspawac gdzieś. A tłumiki kupić osobno. Tylko jak chcesz w miarę cicho to środkowy powiększony musi być na przylocie.

A gdzie mogę zobaczyć ten dolot ?
Podrzuć jakiś link ?

Dzięki za konkretne odpowiedzi :) Fajnie było by zobaczyć jeszcze jakieś wykresy po tych modach :)

fełtek
22-10-14, 08:05
Znajdź na forum użytkownika Fawor i pisz do niego. On powinien mieć co nie co.
p.s wydaje mi się ze liczysz na jakiś kosmos.
W B18 po tym co chcesz zrobić przy zdrowej jednostce 185 kuca to raczej max.

gumis1990
22-10-14, 08:21
Niektorzy licza na gotowca, juz wczesniej bylo pisane o dolocie od fawora z forum, to wystarczy do niego pw napisac.

wyskrobane z andka na hd2

bartek_levis
23-10-14, 18:03
a z czego masz ssący ? bo jeśli z c4 to szukaj od c6 albo skunk + większa przepustnica tanio nie jest ale różnica spora

Jedras
23-10-14, 18:25
ewentualnie jak nie chcesz dużych kosztów to poluj na ssaka z b16a2 i daj do przespawania flanszy

Michuu
01-11-14, 02:14
Znajdź na forum użytkownika Fawor i pisz do niego. On powinien mieć co nie co.
p.s wydaje mi się ze liczysz na jakiś kosmos.
W B18 po tym co chcesz zrobić przy zdrowej jednostce 185 kuca to raczej max.

Nie liczę na żaden kosmos.
Bo wiem mniej więcej jakie przyrosty są na jakich setupach się uzyskuje. Zresztą Tuning mechaniczny nie jest mi obcy.
Dlatego też aby nie bawić się i testować wolałem założyć temat i oczekuje rzeczowych odpowiedzi.

Chcę sobie po prostu odetkać serie.

Co do max wykrzesania to doskonale wiem że skunk 2 + przepustnica + cały układ wydechowy + strojenie i można przejść 200+
Tylko że nie chce mi się bawić w szukanie każdego konika.

A motor jest raczej zdrowy skoro wykrzesał 170 kuca

Dzięki za info o koledze Faworze na pewno się odezwę .



a z czego masz ssący ? bo jeśli z c4 to szukaj od c6 albo skunk + większa przepustnica tanio nie jest ale różnica spora

Niestety ale cały słupek jest tylko od B18C . Osprzęt z C4.

Karpiczek
02-11-14, 00:20
To według wklejonej przez Ciebie specyfikacji masz o 10 KM mniej. Przy wymianie dolotu/wydechu chyba ciężko będzie przebić 200 KM. Większość dokłada jeszcze wałki z ITR i wtedy jest lepiej.
Jaką skrzynię biegów masz ? S9B?

Michuu
02-11-14, 12:51
To według wklejonej przez Ciebie specyfikacji masz o 10 KM mniej. Przy wymianie dolotu/wydechu chyba ciężko będzie przebić 200 KM. Większość dokłada jeszcze wałki z ITR i wtedy jest lepiej.
Jaką skrzynię biegów masz ? S9B?

Jest tylko slupek od B18c reszta to c4.
Wiec wydaje mi sie ze moc jest prawidlowa, a moc sie z nieba nie bierze :)
Widzialem wiele hond i nie tylko na hamowni i wiem ze honda nie ma bonusow mocowych, mowiac oczywiscie o serii. Ale po odedkaniu wydechu i dolotu przyrost byl znaczny(mowimy o wartosciach rosadnych). Skrzynia ze szpera

Karpiczek
02-11-14, 21:42
Ale głowicę masz od C4, a wałki wymienione na takie z B18C?
Skrzynia jakie oznaczenie dokładne?
Wszystkie wyniki zależą od hamowni podwoziowych. Na niektórych wyniki są bardziej optymistyczne, na innych mniej :P Dla użytkownika bardziej liczy się, czy auto dobrze jedzie.
A Ty kupiłeś to auto od kogoś? Czemu masz w silniku tak pokombinowane?

Michuu
10-11-14, 01:50
Ale głowicę masz od C4, a wałki wymienione na takie z B18C?
Skrzynia jakie oznaczenie dokładne?
Wszystkie wyniki zależą od hamowni podwoziowych. Na niektórych wyniki są bardziej optymistyczne, na innych mniej :P Dla użytkownika bardziej liczy się, czy auto dobrze jedzie.
A Ty kupiłeś to auto od kogoś? Czemu masz w silniku tak pokombinowane?

No nie moge :) rozwalasz mnie swoimi postami :) ale dobre na poprawienie humoru :)

Napiszę to duzymi literami :

A więc cały słupek jest o B18C czyli BLOK + GŁOWICA (CAŁA KOMPLETA !!! ) z C4 zosał osprzęt czyli kolektory SSĄCY ze zmienna geometrią dolotu oraz WYDECHOWY !

Jest to silnik z INTEGRY GSR czyli Dohc vtec 178KM. nie mylić z Type R który rożni się wiadomo gratami w głowicy + paroma innymi rzeczami.

Co do wykresu to byłem na hamowni MAHA obciążeniowej 4x4 a nie inercyjnej (dla znających temat wiadomo o co kaman).

A auto kupiłem o frenda ... a dlatego tak pokombinowane bo C4 wywalił kopyta 4 lata temu i chłopaki założyli B18C bo akurat był pod ręką :)

Karpiczek
10-11-14, 10:17
Bo widzisz, kolektor z C4 nie pasuje p&p pod glowice z B18C stad moje zdziwienie,ze takowy jest zainstalowany.

Michuu
10-11-14, 17:32
Bo widzisz, kolektor z C4 nie pasuje p&p pod glowice z B18C stad moje zdziwienie,ze takowy jest zainstalowany.

Kolektor od C4 Pasuje ale pod głowice z GSR-a (czyli to co ja mam zapodane) nie pasuje pod głowice od B18C Type R ponieważ tam jest zupełnie inny kolektor.

Proszę tu masz link z całym silnikiem B18C GSR :) Możesz sobie powiększyć fotki zresztą widać jaki kolektor jest widać doskonale oznaczenie silnika:)
http://www.ebay.com/itm/Acura-Integra-Honda-JDM-B18C-GSR-OBD2-Engine-Motor-Long-Block-DOHC-Vtec-Used-/331366127159