CMC
11-10-14, 20:07
Witam
Ostatnio pół roku temu po ostrzejszej jeździe załadowanym autem wyskoczył mi ten błąd - po skasowaniu auto zaczęło więcej palić ale jeździło bez problemu.
W międzyczasie tankowałem tylko paliwo Vervę, cisnąłem autem nawet powyżej 200 i błędu nie było.
Przy znów załadowanym aucie i ustawionym tempomacie na 140 km/h i przejechaniu ok. 100 km wyskoczył błąd P1236 :/
Przed tą trasą było zatankowane zwykłe paliwo a nie Verva. Teraz już nie ogarniam czy to zależy od paliwa czy od obciążenia auta.
Przelewałem preparatem do czyszczenia wtrysków, w ASO jeździli moim autem aby sprawdzić turbo i mówią, że jest absolutnie sprawna (auto ma 120 tys. przebiegu) - nie kopci, bardzo ładnie się zbiera.
Mam jednak wrażenie, jakby czasem jak się ostro depnie pedał gazu i puści to jakby coś w turbinie harczało, haczyło, zawieszało się.
Czy ktoś ogarnął ten temat? Miał ktoś podobne efekty? Oddawać na czyszczenie kierowniczek turbo? (o ile ktoś się w ogóle w to bawi? czy wymieniać całe turbo?).
pozdrawiam
Ostatnio pół roku temu po ostrzejszej jeździe załadowanym autem wyskoczył mi ten błąd - po skasowaniu auto zaczęło więcej palić ale jeździło bez problemu.
W międzyczasie tankowałem tylko paliwo Vervę, cisnąłem autem nawet powyżej 200 i błędu nie było.
Przy znów załadowanym aucie i ustawionym tempomacie na 140 km/h i przejechaniu ok. 100 km wyskoczył błąd P1236 :/
Przed tą trasą było zatankowane zwykłe paliwo a nie Verva. Teraz już nie ogarniam czy to zależy od paliwa czy od obciążenia auta.
Przelewałem preparatem do czyszczenia wtrysków, w ASO jeździli moim autem aby sprawdzić turbo i mówią, że jest absolutnie sprawna (auto ma 120 tys. przebiegu) - nie kopci, bardzo ładnie się zbiera.
Mam jednak wrażenie, jakby czasem jak się ostro depnie pedał gazu i puści to jakby coś w turbinie harczało, haczyło, zawieszało się.
Czy ktoś ogarnął ten temat? Miał ktoś podobne efekty? Oddawać na czyszczenie kierowniczek turbo? (o ile ktoś się w ogóle w to bawi? czy wymieniać całe turbo?).
pozdrawiam