Zobacz pełną wersję : Sprężyny regulowane coilover honda civic 5d
maaaster109
10-10-14, 01:13
Czy ma to ktos w mb2? dam rade to zamontowac ? http://allegro.pl/sprezyny-regulowane-coilover-honda-civic-88-00-i4665584332.html?utm_source=sociomantic&utm_medium=cpc&utm_campaign=ret
To szajs niesamowity. Nienam nikogo kto wypowiadałby się o tym pozytywnie.
500 zl dokladasz i masz gwint MTS, wszystko nowe, amory etc, a nie taki szajs na seryjnym amorze, ewentualnie poszukaj normalnych progresywnych, obnizajacych sprezyn, H&r albo eibacha za 300 zl kupisz uzywke.
maaaster109
10-10-14, 10:21
Czytalem na forum na fb ze sa ok ze ludzie jezdza i jest git
Twarde to to jak s********. Jak juz kiedys pisalem na innym forum tak napisze i tu, na zlot spoko o ile zawieziesz auto na lawecie ;) Zreszta zeby bylo to zrobione po bozemu to trzeba zamontowac sportowe amory o nizszym skoku a wtedy cena jest rowna mts v3.
Podsumowując: dla lansu - OK, do jazdy - SHIT :)
Z gówna bata nie ukręcisz ;) Zalatuje mi to rzeczami typu magnetyzer, czip tuning do 1.4
Jak chcesz mieć rispekt wśród kolegów\ludzi z forum to kupuj. Tylko przy okazji zaopatrz się w roczny zapas amortyzatorów.
maaaster109
10-10-14, 12:58
Ziomek zle czujesz klimat...poprostu nie mam duzo chajsu jeszcze sql srednia -.-
Beda sprezyny mts'a pewnie. Ile mechanicy krzycza za zmiane sprezyn?
Ja tez je kupilem z braku hajsu na gwint. Po miesiacu jazdy na nich zaczalem zbierac na gwint bo na serii amorach byla kicha straszna :/ najlepiej kup uzywki sprezyny -40 mts-a, wyjdzie taniej a komfort bedzie lepszy..no i zacznij odkladac na gwint ;)
Logiczne, za tanie to jest by było dobre :) ja za same pieprzone piasty na tył dałem 400zł a co dopiero za 285zł zawieszka... Potem jeżdżą młodzi i gniewni z minami jak by mieli zawieszkę za cenę samochodu :D
maaaster109
10-10-14, 14:09
Ile uzywany gwint? Na ktorym polatam troche
jakies wchodza nieraz po ok. 500zl. Czy polatasz to juz kwestia ile ten gwint ma najezdzone ;) jezeli Ci sie uda to kup mts v3, a jezeli nie to kup cos randomowego, o ile sie da nie zniszczonego zyciem - marka nie ma tu zadnego znaczenia.
Kolego jak nie pracujesz jeszcze to odpusc sobie obnizanie auta, a zostaw pieniadze na cos, co bedzie trzeba eksploatacyjnie wymienic.
mechanik za wymiane kompletu zawieszenia(same spr to wsumie roboty tyle co z kompletem) skasuje ze 150-200zl jak nie lepiej.
Ziomek zle czujesz klimat...poprostu nie mam duzo chajsu jeszcze sql srednia -.-
Beda sprezyny mts'a pewnie. Ile mechanicy krzycza za zmiane sprezyn?
Polskie myślenie. Kupię żeby kupić, byleby najtaniej jak się da. To że to będzie kasa wywalona w błoto......
Jak zamontujesz coilovery, bo pewnie założysz na swój stary OEM, a z racji obniżenia i zmiany skoku amortyzatora, do ktorego OEM jest niedostosowany więc szybciutko szlak go trafi.
Nikt źle nie chce, niemasz kasy - rozumiem, dozbieraj, kup coś sprawdzonego ale bużetowego (MTS) zamiast umoczyć kasę w tandecie.
Nie bez powodu mówią, chytry 2 razy traci.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.