krzys_o
06-10-14, 12:41
Witam,
Jakieś 2kkm temu załozyłem gaz sekwencyjny (STAG4 Q-box, AC-01, HANA 2000, zawór odcinający valtek, czujnik ciśnienia AC PS-02). Sprawdzaliśmy wydajniejsze zielone hany ale bez zmian.
Założyłem to w dobrym polecanym zakładzie, przez pierwsze powiedzmy 500km wszystko bylo ok, jednak z czasem zaczęły się nasilać niepokojące objawy, które występują tylko na zimnym silniku (na PB bez zarzutu) gaz załącza się przy 30stC. Mianowice silnik szarpie przy zmianie biegów z 1 na 2 i z 2 na 3, dalej jest powiedzmy ok oraz na biegu jałowym po dodaniu gazu jest zadławienie na pół sekundy i dalej ladnie się wkręca. Na rozgrzanym wszystko jest ok kręci pod red line, nie ma róznicy miedzy PB a LPG.
Chłopaki próbowali to ustawić programowo na zimnym silniku i wg nich jest wszystko ok, a jednak w/w objawy występują. Silnik jest serwisowany regularnie, na benzynie chodzi idealnie. Przewody WN trzymają parametry, świece ori ZFR5F-11 przebieg 20kkm, silnik D14Z4, kat wycięty, rezonator wywalony, olej, filtry, plyn chłodzący, hamulcowy, wspomagania wymienione, wszystko na czas, chceck nie świeci, wszystko stock'owe nie tiuningowane itp; itd.
Czy ktoś miał podobne objawy i się z nimi uporał, proszę o pomoc bo już głupi jestem co to może być?
Jakieś 2kkm temu załozyłem gaz sekwencyjny (STAG4 Q-box, AC-01, HANA 2000, zawór odcinający valtek, czujnik ciśnienia AC PS-02). Sprawdzaliśmy wydajniejsze zielone hany ale bez zmian.
Założyłem to w dobrym polecanym zakładzie, przez pierwsze powiedzmy 500km wszystko bylo ok, jednak z czasem zaczęły się nasilać niepokojące objawy, które występują tylko na zimnym silniku (na PB bez zarzutu) gaz załącza się przy 30stC. Mianowice silnik szarpie przy zmianie biegów z 1 na 2 i z 2 na 3, dalej jest powiedzmy ok oraz na biegu jałowym po dodaniu gazu jest zadławienie na pół sekundy i dalej ladnie się wkręca. Na rozgrzanym wszystko jest ok kręci pod red line, nie ma róznicy miedzy PB a LPG.
Chłopaki próbowali to ustawić programowo na zimnym silniku i wg nich jest wszystko ok, a jednak w/w objawy występują. Silnik jest serwisowany regularnie, na benzynie chodzi idealnie. Przewody WN trzymają parametry, świece ori ZFR5F-11 przebieg 20kkm, silnik D14Z4, kat wycięty, rezonator wywalony, olej, filtry, plyn chłodzący, hamulcowy, wspomagania wymienione, wszystko na czas, chceck nie świeci, wszystko stock'owe nie tiuningowane itp; itd.
Czy ktoś miał podobne objawy i się z nimi uporał, proszę o pomoc bo już głupi jestem co to może być?