Zobacz pełną wersję : Problemy techniczne z 2.2 i-CTDI 2008
Witam dzis dopiero Was znalazlem choc mam Civica od 2009 roku, auto kupilem nowe w salonie, mialem z nia kupe klopotow, wielke drobnyh usterek z mechanika i elektronika ktorych nie potafili usunac w serwisie nawet za 7 razem...potem lata spokoju, a od niedawna znowu zaczely sie problemy.
Obecnie przebieg 123tys. nie skladaja sie lusterka, lewe slabo grzeje, wczoraj przestala dzxialac klima, miala juz wczesniej dni nieslawy, ale jej przechodzilo, teraz odpadla na stale. Auto przy przyspieszaniu wchodzi na obroty a przed 3000 obrotow lekki spadek o jakies 250 po czym znowu lapie...
Czy u kogos sa podobne objawy bo nie wiem co z tym robic, chyba trzajechac do serwisu?
butler.gdansk
03-10-14, 21:52
Lusterka - Patrz tu (http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?87308-si%B3ownik-lusterka&highlight=lusterka)
Klima - Tu znajdziesz odpowiedź (http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?24305-klimatyzacja&highlight=klimatyzacja), tam doprecyzuj pytanie o swim problemie.
Spadają obroty przy przyspieszaniu? Hmm... Nagraj i puść na Youtubie bo nie spotkałem się z takim czymś jeszcze.
Trudno bedzie, bo to tylko podczas jazdy i dynamicznego przyspieszania, odpala turbina idzie plynnie do ok 3000 potem maly spadek - ale na uczo obroty silnika nie spadaja auto traci dynamike po czym lapie i idzie do przodu, bedziej widoczne przy zimnym silniku?
Auto przy przyspieszaniu wchodzi na obroty a przed 3000 obrotow lekki spadek o jakies 250 po czym znowu lapie...
Czy u kogos sa podobne objawy bo nie wiem co z tym robic, chyba trzajechac do serwisu?
Mogę się oczywiście mylić ale w naszych 2.2 to dość popularny problem przy wchodzeniu na obroty i winić a to trzeba sprzęgło i dwumasę. I tak Ci długo wytrzymała.
1. Rozumiem że to się dzieje jak masz gaz w podłodze?
2. Jak delikatnie go naciskasz i wchodzisz na takie odbroty to tez spadaja?
3. czy na wszystkich biegach czy tylko na wyższych 4-5?
No to wymiana sprzegla i dwumasy, robiles to u siebie? jaki masz przebieg?
Gaz w glebe i 3-4, nie dzieje sie tak zawsze, pierwsze objawy byly rok temu podczas powrotu z wakacji - duze obciazenie wtedy bylo wyrazniejsze, potem dlugi spokoj i od niedawna znowu. Jak wkrecam go wolno to nic sie nie dzieje choc mam wrazenie, ze stracil troche na mocy, ale to moze byc subiektywne bo drugie auto mam znacznie mocniesze i moge ostatnio nie byc obiektywny.
sprzęgło pewno padło. Ale dwu-mas niekoniecznie. czy masz takie drżenia samochodu jak stoi bez biegu, jak to w autobusie MPK na przystankach. Lub czt mas zjakieś chałasy z pod maski 1500-2000 obr. Jeśli nie to dwu-mas może być jeszcze dobry.
A czy sprzegło pada to zrób test: wejdź na 3 tys na 3 biegu potem wrzuć 4 szybko puśc pedał i but w podłogę, jak obroty spadną od razu do ok 2400 i zacznie ciągnąć cię do przszodu jak powinno to znaczy że sprzęgło trzyma jeszcze, jak zostaną lub spadną tylko min to sprzęgło już umiera.
Sprzeglo trzyma, zrobilem test i jest ok, przy okazji pobyty w krakowie, gdzie lekko otarlem zderzak zawitalem do sewisu i tem powiedzieli, ze to docisk, ale mozna z tym jezdzic jeszcze dlugo...
przy okazji pobyty w krakowie, gdzie lekko otarlem zderzak
Krk zawsze gościnny :cool:
Sprzeglo trzyma, zrobilem test i jest ok, przy okazji pobyty w krakowie, gdzie lekko otarlem zderzak zawitalem do sewisu i tem powiedzieli, ze to docisk, ale mozna z tym jezdzic jeszcze dlugo...
to ze w tym tescie ci trzymalo, nie znaczy ze tak juz bedzie. przy wiekszym obciazeniu juz nie bedzie trzymalo.
z Twojego opisu wynika ze masz juz zuzyte sprzeglo i ten objaw bedzie powracal, faktycznie mozesz jeszcze z tym pojezdzic ale wraz ze spadkiem temperatury zewnetrznej to sie bedzie nasilac.
ja wymienialem sprzeglo jak lapalo uslizgi na 3 biegu, bo wtedy to juz mozna sie zdziwic podczas wyprzedzania jak ci sie usliznie, poza tym wez pod uwage ze przypalasz (byc moze jeszcze dobra) dwumase jak jezdzisz z uslizgami dlugo
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.