PDA

Zobacz pełną wersję : Honda stream - złącze diagnostyczne



Negro
30-09-14, 19:44
Witam, zapaliła mi się podczas jazdy żółta kontrolka z symbolem silnika i chciałem aby elektryk podłączył kompa i zczytał jaki błąd się pojawił ale nie wiadomo gdzie jest złącze? Patrzyłem przy bezpiecznikach pod maska i pod kierownicą ale tam go nie ma. Pytanie gdzie może się znajdować i czy jest typu OBD 2 ?

bmx4130
30-09-14, 20:25
Dobrze poszukaj.złącze jest nad lewym kolanem.w głębi....ale jest........pokaz stream-a pozdro

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

piotrstream
12-03-16, 22:33
Znalazł pan to złącze diagnostyczne bo mam ten sam problem. Z góry dziękuje za pomoc.

jogal
13-03-16, 00:51
Złącze jest mniej wiecej w tym miejscu:

http://i.imgur.com/buclBiH.jpg

Wystarczy się tylko schylić lub wymacać ręką :P.

piotrstream
14-03-16, 17:28
Dziękuję bardzo. Może by ktoś wiedział co boli moją hondzine. Raczej na rozgrzanym silniku,chociaż niema reguły, po lekkim dodaniu gazu się dławi i nie chce się rozpędzić.Gdy wcisnę do oporu to szarpnie i jedzie,po chwili przechodzi i znów wraca,pomaga wyłączenie i ponowne odpalenie silnika.

Czy złacze diagnostyczne jest typu obd 2 czy jakieś inne? Dziekuje

jogal
18-03-16, 00:16
Odepnij akumulator na minutę, i odłącz kostkę od pierwszej sondy lambda i zobacz czy autko nie będzie się już zachowywać normalnie (będzie się świecił Check). Tam jest zwykłe złącze obd i podepniesz się tam każdym komputerem.

piotrstream
19-03-16, 12:49
Podpiąłem honde pod komputer i wyskoczyło cytuje "Read Fault Code 43-01 CATALYST B2 DETERIORATION" jak coś wiesz to podpowiedz bo diagnosta powiedział że to dotyczy ogólnie układu paliwowego,czyli wiem wszystko i nic. Dziękuje z góry. Zresztą nawet nie wiem gdzie te kostki od tych sond są żeby je odłączyć.

jogal
21-03-16, 00:49
Coś mi się nie zgadza ten błąd. Zrób sobie taką zworkę i nagraj filmik taki, żeby było widać kontrolkę check engine ile razy mruga (pin 4 i 9):
http://www.k-series.com/Images/Tech/CEL/CEL-3.jpg

https://sites.google.com/site/hondalioness/_/rsrc/1257815321514/srs/OBD2Conn.gif

Wtedy coś wiedej bedzie można powiedzieć, a sondy w streamie sa w katalizatorze (jeśli masz k20 bo nigdzie tego nie napisałeś):

http://img11.allegroimg.pl/photos/oryginal/59/46/83/06/5946830684

Ta bliżej silnika to sonda regulacyjna i ją mógłbyś odłączyć i zobaczyć jak wtedy jedzie (wcześniej odepnij klemę minusową akumulator na minimum minutę).

Ta druga to sonda diagnostyczna, sprawdza czy katalizator spełnia swoje zadanie...

piotrstream
21-03-16, 19:54
Tak silnik u mnie to k20a1. Jak będzie chwila to sprawdzę. Jak będę robił tę zworkę to też odpiąć klemę minusową czy całkiem odłączyć akumulator?Z tym odłączeniem sondy to na razie nie mam jak bo z tego co widzę to trzeba z kanału do którego nie mam dostępu póki co.

A i tak w razie czego. Jak bym działał z tą sondą to najpierw odłączam minusową klemę,odczekuje minute i odłączam sondę,czy dobrze rozumuje?

jogal
22-03-16, 17:24
Przed robieniem zworki aku nie odlaczasz bo skasujesz bledy... a co do drugiego pytania to najlepiej odpiac aku, odpiac sonde i zakladasz kleme i w droge, checkiem sie nie przejmuj...

Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L01 przy użyciu Tapatalka

piotrstream
25-03-16, 19:18
A jak bym tak po prostu się tym nie przejmował i jeździł normalnie.Generalnie da się jechać choć czasami trochę to irytuje.Czym to grozi dla silnika/