Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Przelot d13b2



Piekal
21-09-14, 22:13
Siemka. Robie u siebie wydech tzn zakladam kolektor 421 i chce przelot ale zeby nie bylo glosno i moje pytanie jest jakie tlumniki zastosowac? Kata juz nie mam i ile cali rury dac ? 2" ??

Piekal
22-09-14, 19:33
I gdyby ktos mial walek z d14a1 na sprzedaz to na PW

yautja
22-09-14, 21:02
Zrób 2" na 3 przelotowych Proexa (w tym zamiennik katalizatora) i będzie OK. Na to, że będzie cicho na jakimkolwiek przelocie nie licz.
Wałek od D14A1 się nie opłaca - jest przeważnie dostępny w nieadekwatnych do przyrostu pieniądzach.
Albo montuj wałek D15B2/B7 i elektryczną pompkę paliwa do gaźników albo budżetowo po prostu przyśpiesz lekko zapłon ;)

Piekal
23-09-14, 07:37
Duzy koszt mnie wyjdzie na tlumniki? Bo nie chce walic az tyle siana w wydech. Ludzie mowia ze walek od d14a1 daje bardzo duzo mocy. I jak to jest z walkiem od d15? Co zrobic ze stara pompka ?jak zaslepic otwor?

yautja
23-09-14, 08:23
Wałek od D14A1 nie daje dużo mocy. Wałek od D15Bx też. Nie sam wałek. Dużo mocy (relatywnie) daje głowica od D16Z6, gdzie masz przyrost z 75KM do ok. 120KM.
Komplet wydechów Proexa to coś ponad 500 PLN + rury i montaż.
Starą pompkę w przypadku wałka D15Bx odkręcasz a otwór zaślepiasz. Ja zaślepkę szukałem w dziale "kupię" - był dostępny gotowiec.

Piekal
23-09-14, 10:57
A ty u siebie masz wszystko ori czy cos pomodzone?

yautja
23-09-14, 12:13
Mam wałek D15B7 (elektryczna pompka paliwa), wydech 2" na Proexach właśnie (końcowy komorowy robiony osobno na zamówienie nie w Proexie, bo ich przelotowy był za głośny) i standardowym kolektorze wydechowym 4-1 oraz dolot od D15B2 (na nim BLOS). Szału nie ma.

Piekal
23-09-14, 22:18
To ile masz mniej wiecej koni?

yautja
24-09-14, 11:08
Nie mam pojęcia. Słabo się zbiera, więc pewnie życzeniowo pod 80KM.

Piekal
24-09-14, 11:44
Dzwine ze slabo sie zbiera,moze motor juz na wykonczeniu