Zobacz pełną wersję : stylizacja na EK9 TypeR
Cześć,
chcę stylizować moją VTI Rallye pod EK9. W tej chwili B16A2 wypluwa te 187KM, a mam trochę części, by było jeszcze więcej. W związku z tym solidna podstawa pod stylizację jest. Na dobry początek zamierzam wywalić listwy ze zderzaków i zrobić je na płasko. Pytanie tylko, jak się za to zabrać? Czy wnęki szpachlować, czy dospawać plastiku, później szpachla i jechane z resztą? Chcę zrobić to tak, by po 2 latach mi się nie spieprzyło. Cały temat będzie ogarniał blacharz-lakiernik przy okazji kilku innych zabiegów kosmetycznych. Chciałbym móc go odpowiednio ukierunkować. Co zatem polecacie?
kupno przedniego zderzaka z civica coupe 96-98, a tylnego z hb 99-00 ;)
nie widze dobrej opcji na zakitowanie oryginalnych wnęk, dlatego że po zdjęciu listewki i tak będzie wystawało to poza powierzchnie zderzaka.
Tak jak powyżej i dokupienie dokładek type-R i lotki i grila . Lampy przednie z ciemnym chromem to juz kolejna część układanki :)
zderzaki podejdą p&p bez przeróbek żadnych? Jak potem ze spasowaniem lamp?
zderzaki podejdą p&p bez przeróbek żadnych?
Dokładnie tak.
Jak potem ze spasowaniem lamp?
Nie za bardzo rozumiem, co co pytasz?
Wycięcia na reflektory w zderzaku od coupe będą identyczne jak w tym, który masz teraz.
chodzi mi o to czy np wkladajac zderzak przedni z coupe moglby byc problem z zalozeniem lamp pod hb. chyba ze kwestia lift i przedlift to inna sprawa.
chodzi mi o to czy np wkladajac zderzak przedni z coupe moglby byc problem z zalozeniem lamp pod hb.
nie powinno być problemu bo z tego co pamiętam to są takie same lampy
chodzi mi o to czy np wkladajac zderzak przedni z coupe moglby byc problem z zalozeniem lamp pod hb.
W przypadku VI HB i VI coupe z okresu 96-98 (przedlift) kształt zewnętrzy reflektorów przednich jest dokładnie taki sam.
Identycznie jest porównując VI HB i VI coupe z okresu 99-00 (polift).
Jedyną rzeczą różniącą może być producent, bo wydaje mi się, że w VI coupe OEM'owe reflektory przednie to zazwyczaj Stanley, a w VI HB to Valeo (Honda Valeo).
Starstruck
21-09-14, 13:55
Masz wersję EK4 Rally i chcesz ją popsuć? Wersja ta sama w sobie jest unikatowa i NIGDY nie będzie EK9, choćby nie wiem co. Pomysł ze zderzakami jest dobry, bo listwy szpecą każdego przedlifta, ale na tym bym poprzestał jeśli chodzi o stylistykę.
Starstruck, myślałem nad tym i również u mnie budzi to lekkie kontrowersje. No ale nie powiesz mi, że z lotką EK9 będzie gorzej wyglądać :). Ponadto co takiego? - inne reflektory, vlepy typeR, emblematy... nie jest to jakaś drastyczna zmiana. Ew. zostawię sobie rupiecie z Rallye na podmianę :). Wersja Rallye stanowi konkurencję dla typeR no i w moim odbiorze to drugie wygląda lepiej. Z szacunku jednak dla tej edycji chcę zostać przy lakierze NH0, mimo że strasznie podoba mi się żółty, taki kanarkowy :). Jednak znikoma ilość egzemplarzy tej edycji - tylko 2000 sztuk na Szwajcarię - nie pozwala mi na, nazwijmy to, dewastację tego egzemplarza, któremu z kolei najbliżej optycznie i mechanicznie do typeR'a. Poważne zmiany chcę rozpocząć od zderzaków właśnie, a może okaże się tak, że pójdę w zupełnie innym kierunku, np. czerwony emblemat w grillu zamiast w masce itp. Środek chcę zostawić seryjny - no może poza obszyciem boczków, kanapy,jakiegoś podłokietnika i cupholdera. Również pewnie kiera wpadnie z EK9 bo zwyczajnie od zawsze mega mi się podobała.
Myślę, że to tyle.
Wersja Rallye stanowi konkurencję dla typeR
Co takiego?
Konkurencję w jakim sensie?
EK4 Rallye, to przecie zwykłe EK4 z lepszym wyposażeniem. Technicznie mu daleko do EK9:)
Seryjnie owszem. Jednak jednostka ta ma chyba najblizej do typera Igen (ek9) m.in.biorac pod uwage uzyskana moc z ten pojemnosci. W przypadku mojego egzemplarza - vti rallye nr58 - juz samo wstawienie dolotu AEMa I m.in. schizowego ukladu wydechowego na 2.25 robi z niego 187-konnego bydlaka - potwierdzone wykresem. Do tego lekki zamach, sprzeglo exedy stage2 z integry I troche innych rzeczy. Silnik przygotowany jest na duzo wieksze moce. W garazu czeka na montaz kolektor z typera co jeszcze go bardziej odetka, rowniez nine rzeczy as w planach. Na obecnym setupie lykal k20 w cwiartce na 3 dlugosci auta. Dopiero w polowie odcinka k20 wyszlo na prowadzenie. Dlatego wbrew opinion wielu pokusze sie o przypuszczenie ze vti moze konkurowac z typer, a juz na pewno nie ublizy ek9 poprzez stylizacje na wspomniany model.
Starstruck
22-09-14, 19:19
Ale w Raylle siedzi normalne B16A2. Różnica to: lakier, naklejki, pakiet MS Design, felgi. Tyle.
Dolot i wydech dały 23 KM? Pokaż wykres jeśli masz na kompie i napisz, która to hamownia :).
Ja bym zostawił oryginał, coraz więcej jest tych "typeR'ów" a ty masz coś bądź co bądź unikalnego. Skoro tak to zapie*dala to po co podszywać się pod coś mocniejszego skoro nie masz się czego wstydzić. Na typeR'a to mogę sobie ja stylizować moją ej9 z d14a4 bo faktycznie dupy nie urywa, ale tego nie zrobię bo po co? to tak jakbyś udawał kogoś kim nie jesteś. Żeby nie było mam na przednim zderzaku dokładkę a'la SiR, ale emblemat na tylnej klapie z napisem 1.4iS nie zniknie nigdy. Zamiast kupować lotki, lampy które zresztą w oryginale mają kosmiczną cenę i inne elementy wsadź te pieniądze w mechanikę lub detailing.
Ale w Raylle siedzi normalne B16A2. Różnica to: lakier, naklejki, pakiet MS Design, felgi. Tyle.
I chyba jeszcze zawieszenie ( inne sprężyny )
Dolot i wydech dały 23 KM? Pokaż wykres jeśli masz na kompie i napisz, która to hamownia .
Również nie jestem takim optymistą :)
Dlatego wbrew opinion wielu pokusze sie o przypuszczenie ze vti moze konkurowac z typer,
Jeżeli chodzi Ci o ek9, to moim zdaniem jest to stwierdzenie nad wyraz optymistyczne .
187-konnego bydlaka
Może z 5 lat temu ludzie by wołali WOW, ale dziś taka moc na nikim nie robi wrażenia:)
No i pamiętaj, że silnik to nie wszystko - EK9 ma dużo sztywniejszą karoserie i tego już w EK4 nie zmienisz
To k20 co dostało łomot w jakiej było budzie?
K20 bylo w VIIgen, kolejna odslona typera. Mod moze duly nie urywa ale jest to moc uzyskana z pojemnosci 1.6 przeciez. Wiem ze mazdy krecily 196KM na 1.4 poj w silnikach wankla. Jednak szybko die to psulo. Wykres mam wydrukowany gdziea z dokumentacja samochodu - jak znajde to scan wrzuce. Mowilem o najistotniejszych zmianach gdy mowilem o AEMie I wydechu. Wiecej bedzie w profile samochodu gdy juz sie zbiore by go stworzyc.
Co do stylizacji ej9 d14 - wszystko spoko dopoki nie wskoczy zielone swiatlo. Wtedy takie cudeczko znika w lusterku. Sam do niedawna takim jezdzilem. Wdzieczne auto, ale w konfrontacji bez szans. Tez mam emblematic 1.4is:-) take znowu to tych typerow wield nie widze w VIgenie. No ale zostanie przy serii rowniez mialoby swoje plush. Niemniej na pewno wpadna cErwone emblematy - tego nie podaruje. Plus more jakas vlepa civic rallye zamiast civic Tyler:-)
ale pełno jest dokładek a'la typeR, grilów a'la typeR nie wspominając o malowanych przednich kloszach... Nie mówię że mi się to nie podoba, ale w twoim przypadku chwalił bym się właśnie unikalnością modelu, skoro wyszło ich zaledwie 2000. Ja założyłem dokładkę a'la SiR bo jest najdyskretniejsza, a bez dokładki to auto w przedlifcie wygląda z przodu strasznie.
dokładka SiR fajna jest :). A całą zgraję pozostałych zweryfikować można podczas jazdy :). Nie ukrywam, że na pewno ambery wpadną na przód, bo uwielbiam ;p. Może również na tył, ale i tutaj się "czepialscy" znajdą :)
. Ja założyłem dokładkę a'la SiR bo jest najdyskretniejsza, a bez dokładki to auto w przedlifcie wygląda z przodu strasznie.
A gdzie ja dostales bo sam chce kupic
A co do tjunow to bym nie szedl w type r bobjest ich juz pelno.
prestoneg3
27-09-14, 05:23
Tak się podepnę pod temat. Jest jakaś alternatywa atrapy do przedlifta.?
Pomijając jedno zeberkowy. Mam teraz to badziewie z allegro ala typer ale
spasowanie jest tragiczne :/
może www.jarusnet.com :). Cena większa ale myślę, że byłoby ok. Sam zastanawiam się czy nie wziąć. Jak ktoś brał to chętnie poznam opinię :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.