Zobacz pełną wersję : Regeneracja przekładni kierowniczej civic sedan 2007
czarny1981
17-09-14, 10:24
Witam, nadszedł czas regeneracji przekładni kierowniczej w moim sedanie. Długo się do tego zbierałem, ale tłucze już strasznie i nie da się uniknąć regeneracji. Czy możecie polecić dobrą firmę z okolic Wrocławia lub Opola.
pozdrawiam
Witam, nadszedł czas regeneracji przekładni kierowniczej w moim sedanie. Długo się do tego zbierałem, ale tłucze już strasznie i nie da się uniknąć regeneracji. Czy możecie polecić dobrą firmę z okolic Wrocławia lub Opola.
pozdrawiam
Przyłączam się do pytania.
Czy macie jakieś doświadczenie w tym temacie.
Przyłączam się do pytania.
Czy macie jakieś doświadczenie w tym temacie.
Chodzi wam o tłuczenie z prawej strony?
czarny1981
17-09-14, 14:09
tłuczenie z prawej strony, szczególnie na kostce i przy skręcie w prawo się nasila. Temat znany serwisom, ale nie wszystkie o tym mówią. Mi najpierw w Katowicach dokręcili śrubę i wymienili sprężynę i slizg. Tłuczenie ustało ale układ stał się sztywny i kierownica nie wracała po wyjściu z zakrętu do położenia neutralnego. Po zluzowaniu tłucze dalej. Ostatnio byłem w ASO we wrocku i powiedzieli mi że już się bardziej tej śruby nie da dokręcić i trzeba albo wymienić albo regeneracja. Nowa 5100 netto plus wymiana, wić regeneracja to jedyne dobre wyjście. Wiec jeśli znacie dobrą formę co regeneruje przekładnie to proszę o info.
Chodzi wam o tłuczenie z prawej strony?
U mnie występuje takie tłuczenie z prawej strony.
Jest jakieś proste rozwiązanie ?
Znam firmę, ale w Jeleniej Górze. Jak ktoś chce namiar to na priv.
Znam firmę, ale w Jeleniej Górze. Jak ktoś chce namiar to na priv.
Firm co regenerują jest dużo, ciekawe na jak długo bedzie spokój z maglem?
W służbowym busie była regenerowana jakiś rok temu, czyli ok. 30 kkm i jest ok.
Ostano chciałem ogarnąć temat samemu, a że jestem w posiadaniu luźnych przekładni z sedana, wiec dla celów edukacyjnych rozebrałem jedną na czynniki pierwsze. :)
winna jest tulejka na końcu po prawej stronie. Niestety wszystko jest zaprasowane i wymiana w własnym zakresie raczej niemożliwa, a szkoda bo usterka jest banalna.....
a mozesz dokladniej co z tą tuleją?Łapie luz czy co ?
pzdr
Łapie luz czy co ?
pzdr
Tulejka jest najprawdopodobniej mosiężna.
Wyciera się, a nawet niewielki luz powoduje nieprzyjemne stuki.
czarny1981
01-10-14, 09:58
Tulejka jest teflonowa (tak przynajmniej dowiedziałem się w ASO). W Accordzie ten element jest osobną częścią. Niestety w Civicu jest to całość z przekładnią.
Witam ponownie,
nalazłem taką firmę:
REGENERACJA PRZEKŁADNI KIEROWNICZYCH
Stacja Diagnostyki
Dunikowskiego 5
92-623 Łódź
Mają siec partnerów w całej Polsce, którzy wymontowują przekładnie, wysyłają do nich do Ładzi, oni regeneruję i przekładnia wraca do warsztatu.
Czy coś słyszeliście o tej firmie??
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.