Zobacz pełną wersję : Mała modyfikacja układu wydechowego - będzie pasować?
Witam,
Moje pytanie jest podyktowane tym, że kolektor w mojej hondzie D15Z6 pękł na całości przy gwincie sondy, podobno to typowe jest.
http://images66.fotosik.pl/181/1f059fe3ac6ca646gen.jpg
Czy można to zastąpić takim zestawem: http://allegro.pl/honda-civic-vi-1-4-1-6-katalizator-zamiennik-i4594813322.html wraz z http://allegro.pl/honda-civic-vi-kolektor-wydechowy-96-99-sport-vtec-i4527037700.html
Pod katem mam takie krótkie kolanko, które podłączone jest do rury zespolonej z środkowym tłumikiem, seryjnie tak myślę a pewien nie jestem bo dopiero zaczynam przygodę z Hondą.
Za pomoc będę wdzięczny :) Pozdrawiam
Jeśli chodzi o ten tlumik w miejsce kata to zmierz dlugosc swojego katalizatora bo sa dwie dlugosci zamiennikow, koniecznie kup ten emulator ze zdjecia jesli masz 2 sondy lambda, nie jest drogi i bedziesz miec spokoj ze swiecacym bledem check engine. Mam ten tlumik u siebie, przejeździlem ze 2000km i powiem ci, ze ogolnie jest dobrze, cicho, check engine nie swieci. Niestety nie jest idealnie, a to z powodu metalicznego dzwieku w okolicach 2000-4000obr/min podczas przyspieszania, inaczej go sobie wyobrazalem, hehe, akurat moje ucho on drazni bardzo, ale prawie zawsze jezdze z wlaczonym radiem wiec jakies lekarstwo na to jest :) Ogolnie polecam.
pękł na całości przy gwincie sondy, podobno to typowe jest
Pierwsze słyszę, że to typowe.
Ale widać na fotce jakieś nieudolne próby spawania.
Jeśli chodzi o ten tlumik w miejsce kata to zmierz dlugosc swojego katalizatora bo sa dwie dlugosci zamiennikow, koniecznie kup ten emulator ze zdjecia jesli masz 2 sondy lambda, nie jest drogi i bedziesz miec spokoj ze swiecacym bledem check engine.
W moim aucie jest 1 sonda zraz przed katem jak na zdjęciu, a ten z aukcji też 1 posiada więc się zgadza :)
Pierwsze słyszę, że to typowe.
Ale widać na fotce jakieś nieudolne próby spawania.
No ja też się dziwię cały czas, a ten spaw nie jest zza mnie.
Czyli rozumiem, że zestaw proponowany przez zemnie jest do zaakceptowania o ile wymiary będą się zgadzać?
Czy może spróbować to podratować nowym spawem, pęknięcie jest z 1 str od dołu do drugiej tak prawie przepołowiony, może by zimę wytrzymał he :)
Chyba, że ktoś takie cudo posiada to też wezmę jako opcję :)
Pozdrawiam
Wstaw sobie OEM'owy kolektor 4-2-1 od d16, zyskasz trochę mocy, i pozbędziesz się kata, co może być czasem problemem... Bo jak ktoś się uprze na przeglądzie, to może się doczepić
taki kolektor kupiłem za ok 100-150zł i pasuje plug & play
Lub 4-2-1 ebay, ale to droższa sprawa. Osobiście udało mi się kupić tu na forum 4-2-1 od D16W4 za 80 zł :P
Dobra jeśli kupie ten kolektor zz linku co podałem i go wmontuję zamiast kata to policja i na przeglądzie nie będą się czepiać? Pytałem się odnośnie tego kolektora z linku to posiada gwint do sondy także nie będzie ona podawać błędnych wyników do kompa?
A i ja jeszcze mam takie kolanko miedzy katem a środkową rurą tumika tak więc plug&play to nie wiem czy będzie :) Sam już nic nie wiem szczerze :/
Dobra jeśli kupie ten kolektor zz linku co podałem i go wmontuję zamiast kata to policja i na przeglądzie nie będą się czepiać?
Policja raczej nie (no chyba że dysponująca analizatorem spalin), ale diagnosta ma prawo nie podbić dowodu za brak kata.
Dobra panowie - sytuacja jest następująca, znalazłem taki sam zestaw (używany) jaki mam aktualnie zamontowany w aucie i taki kupię. Nie wiem czy robię dobrze czy powinienem pokombinować ale jakoś jednak nie widzi mi się opcja z uniwersalnymi katami czy przelotami :)
Policja raczej nie (no chyba że dysponująca analizatorem spalin), ale diagnosta ma prawo nie podbić dowodu za brak kata.
a skąd diagnosta wie że w danym aucie powinien być katalizator? skoro nie ma dopisku w dowodzie rejestracyjnym.
czy od któregoś roku montowali katalizatory we wszystkich autach?
Pekniecie jest typowe dla d15z1,3,6,8 (dla katow w pionie) a ze jest to kolektor zeliwny to go nie pospawasz normalnie:-) musial bys caly kolektor podgrzac i takie tam cudy:-) to tak dla potomnych.
wyskrobane z andka na hd2
Zgadza się w 100%. Ciężko się spawa i dodatkowo nie każdy warsztat zrobi to jak należy. Sam mam podobny problem i zdecydowalem się na 4-2-1.
Wysłane z mojego TAB-Mini-785 przy użyciu Tapatalka
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.