PDA

Zobacz pełną wersję : blad nr 14-Zawór regulacyjny predkosci obrotowej biegu jalowego lub jego ob



jaguar87
14-09-14, 17:48
witam bardzo faluja mi obroty niezaleznie czy silnik zimny czy cieply zrobikem samodiagnostyke i wyskoczyl ten oto blad jak w tytule ale nic mi to nie mowi co to za zawor czy moglby mi ktos to przetlumaczyc tak na chlopski rozum? bede wdzieczny

wiesko1261
14-09-14, 18:53
inaczej krokowy :p
spróbój przemyć -przeczyścić

grzegorzsi
14-09-14, 18:57
a jaki masz silnik ?:)

jaguar87
14-09-14, 19:50
kurcze sorry zapomnialem wpisac podstawowej informacji ;) d16z6 . juz doszedlem do tego ze krokowy czyscilem wczoraj i nie podlaczylem wtyczki ;p ale juz poprawilem ten blad i nic nie ma roznicy a blad nie wyskakuje... za to psikajac na laczenie kolektora ssacego z glowica w uszczelke sprayem wysoce latwopalnym obroty wzrastaly... czyli uszczelka to chyba pierdzieli... na pb faluja obroty a na lpg sa bardzo niskie.. tylko przerabane jest sie dostac od dolu kolektora do nakretek ;/ robil to moze jiz ktos?

grzegorzsi
14-09-14, 19:57
mozna sprawdzic krokowy :) słyszałem ze na odpalonym silniku jak sie odepnie kostke to silniczka krokowego to auto ma zgasnac :) ale zobaczysz czy jest jaka kolwiek róznica w obrotach:D a mozesz tez zresetowac komputer tez czasem pomaga :D

jaguar87
14-09-14, 20:26
zresetowalem i nie pomoglo na odpalonym nie odaczalen ale nie wywalabjuz zadnego bledu jak podlaczylem i zresetowalem kompa. dopiero kupilem ten samochod i gosc zapewnial ze tocuszczelka kolektora ssacego pierdzieli ja bardziej obstawialem krokowca ale wczorajsze czyszczenie nic nie dalo.. musze wymienic ta uszczelke tylko czy dam rade bez kanalu czyli od gory dojsc do wszystkich srob?

wiesko1261
14-09-14, 20:36
od spodu podpora kolektora (jeżeli nie wywalona jeszcze ) dwie przedłużki i na leżąco się da :p
i jedna pod spodem kolektora (ta po środku ) da się z góry reszta dobre dojście najlepiej płaską oczkową 12 ;)
jak delikatna nieszczelność faktycznie będzie falować
może falować również jak za dużo odkręcona śrubka do ustawiania obrotów na przepustnicy :p
a odpina się krokowy na rozgrzanym silniku do ustawienia wolnych obrotów około 500obr/min
i nie powinien zgasnąć jak prawidłowo ustawiony

grzegorzsi
14-09-14, 20:38
no tego to juz nie wiem ja tez nie dawno kupiłem :) i gosc tez zapewniał ze gwarantuje za silnik i silnik sie jednak sypnoł... :) ale coz tacy wiarygodni klienci!

jaguar87
14-09-14, 20:53
nie wejdzie sie w samochod jak nie bedziesz uzytkowal to nie bedziesz woedzial co masz;) watpilem ze to uszczelka ale faktycznie jak popsikalem na uszczelke na pracujacym silniku obroty zaczely wzrastac..na lpg gdzie normalnie sa bardzo niskie silnik pracuje ale tak jakby mial zgasnac ...jak ciagnie lewe powietrze to musi wariowac.. jutro bede sie bawil.. mam nadzieje ze dam rade wykrecic wszystkie srubki