Zobacz pełną wersję : Piasta tył
Witam jak w temacie chodzi o piastę tył civic mb3 [Angielka]
Czy ktoś już wymieniał , gościu w sklepie mówi ze są 2 rozmiary i nie wiem co kupić :)
Z góry dziękuje , pozdrawiam :)
Na dobrą sprawę do puki nie rozbierzesz to nie będziesz wiedział. Ja kupiłem tą większą nie pamiętam rozmiaru i okazało się że na złość przychodzi ta mniejsza. Moja honda też jest produkcji angielskiej.
BTW , W jakich firm piasty warto inwestować , o jakich kosztach mowa?
Kanaco i koniec kropka :D ja kupowałem dwie nowe i nie żałuje :D przynajmniej spokój na długo, nie ma co wchodzić w tanie zamienniki
Ja zakupiłem piastę firmy BTA H24013. Nie jest jakaś to super firma ale i nie zła. Jak na razie jeździ rok i wszystko gra. Koszt piasty tej firmy do auta bez ABS to ok 150 zł w zależności od sklepu. U mnie średnica zewnętrzna tego łożyska to 135mm.
ceny bardzo rozbieżne najtansze ok 120 zl ale nie polecane ze wzgledu na jakosc
dlugo pojezdza ntn ale cena 2x wieksza
jezeli chodzi o tył Kanaco lub wszystko inne co ma łożyska NTN lub KOYO, Np nie lubiane przez niektorych piasty OPTIMAL sa tansze a maja łożyska NTN a piastu KANACO maja łożyska KOYO :P takie to troche pokrecone ale tak to juz jest :)
Odnosnie przodu no to juz zakres sie zaweza do jednej marki która jest KANACO poniewarz na przód dostajemy samo łożysko z śrubą cena 128zł kupowałem wczoraj :P
Podpowiedz dla posiadaczy VTI, łożyska przód od Hondy Integry pasują
Tak w moich KANACO łożyska są NTN, podobnie jak w starym oryginale, gdy wyjąłem stare piasty było wytłoczone na łożysku napis NTN, przed zakupem piast sporo się na ten temat naczytałem nie tylko na tym forum że lepiej dopłacić i mieć na dłużej bo tanie mogą huczeć już po 20-30tys km a bywały przypadki że i woda wymywała smar i dostawał się piasek do tych BTA gdzie łożysko było do wyrzucenia po takiej akcji.
Zależy od osoby ale ja nie mam zamiaru sprzedawać auta przez najbliższe kilka lat więc dlatego wpadły te najdroższe zapłaciłem ok 400zł bolało mnie to przez chwilę ale co poradzić..
Nie neguje że tańsze piasty są gorsze ale po prostu chciałem wsadzić to samo co kręciło się w niej przez ponad 160tys/km od nowości.
Wiadomo nigdy się to nie zwróci co się wrzuciło w auto niestety i to jest najgorsze ale tak bywa :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.