Zobacz pełną wersję : Wężyki podciśnieniowe D16z5
Mam problem z podciśnieniami w moim d16z5. Ktoś tam coś pozaślepiał przez co auto źle pali. Ogólnie silnik chodzi jak należy, ssanie działa. Problemem jest tylko rozruch bo trzeba chwilę pokręcić rozrusznikiem i bezpośrednio po zapaleniu silnik przerywa. Gdy złapie odrobinę temperatury chodzi jak należy. Prosiłbym o poradę lub jakieś zdjęcie podłączonych poprawie tych wężyków.
Zdjęcia:
http://oi60.tinypic.com/1zmc7rr.jpg
http://oi59.tinypic.com/x0xjzp.jpg
http://oi62.tinypic.com/345iidk.jpg
...a powiedz mi...masz zalozony ponizej filtra paliwa..obok....odsysacz par paliwa czy jak go tam zwą...czy pusto....ja u siebie wywalalem ten smieszny filtr i mam wlasnie czesc wezy zaslepionych....chyba podobnie jak u ciebie....ale musialbym zerknac bo nie pamietam. ....powiedz czy masz ten filtr czy nie
Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
xxxCHADZIAxxx
12-09-14, 23:37
http://i61.tinypic.com/2i92rgk.jpg
http://i59.tinypic.com/2e3ny2g.jpg
Dzięki panowie bardzo, co do odmy to nawet nie zwróciłem uwagi czy ona jest, jeżeli jej nie ma to na pewno założę bo mam od civica. Porobię, przetestuję i będę was informował.
EDIT:
Założyłem odmę od civica ale nie wiem gdzie ma iść gdzieś do bloku silnika gruby wąż od dołu odmy. Ogólnie to namieszane było przy aparaciku od ssania, teraz mam ciepły silnik i chodzi dużo równiej niż przedtem. Poczekam aż silnik ostygnie i zobaczę czy ssanie w ogóle działa.
Napewno brakuje mi tego: http://screenshooter.net/9704984/kfqplku powiedzcie mi co to jest i za co odpowiada. Oraz brakuje mi wejścia w ścianę grodziową gdzieś do środka auta do tego wężyka: http://screenshooter.net/9704984/girppnr w tym miejscu mam oryginalną zaślepkę.
Ogólnie prosiłbym jeszcze o zdjęcie aparaciku ssania. Bo obecnie idzie do niego u mnie jeden węzyk od kolektora a jedno wjście jest bez wężyka.
Z tego co wiem....to w crx map sensor w przed lifcie i w po lifcie byl inny...ja mam przed lifta i mam map sensor tak ja na tym ostatnim zdjeciu.....i roznily sie one wielkoscia itp...jak masz po lifta to moim zdaniem nie powinienes miec tego co zaznaczyles na pierwszym screenshoocie....
Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
Ja ma troche poprzerabiane...a wlasciwie jestem w trakcie przerobek ale jutro jak nie zapomne pykne fotki...
Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
Mam 91 rok CRX ale ewidentnie jest to przedlift. W civicach miałem mapsensory na przepustnicach. Kupiłem CRX i myślałem że map sensora w ogóle nie ma. Więc już wiem dlaczego on nie chodzi jak powinien bo przecież silnik po odpięciu map sensora zawsze wariował. A też ciekawostka, jak odepnę tą kostkę http://screenshooter.net/9704984/girppnr to nic się nie zmienia, więc na 100% map sensor w ogóle nie działa i nie odczytuje dawki paliwa. W sumie to miałoby to sens bo jak się jedzie to czasem przy odpuszczeniu gazu strzela delikatnie w wydech.
..91rok to juz polift....ja mam przed lift inne lapy przednie..tylnie..szerokie listwy...inne zegary...srodek w innym kolorze itp...sorki nie zrobilem fotek....ja jak odlaczylem map sensor i odpalilem to mi odrazu chexk engine wyskakiwal...
Wysłane z mojego GT-N7000 przy użyciu Tapatalka
No właśnie też mam zagadkę bo moj CRX to 100% przedlift a jest jak byk 91r.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.