krotki44
02-09-14, 21:21
Witam. Jestem nowy na forum, jestem Alan i zakupiłem ed4 z silnikiem d16z2.
Tak jak w temacie, przymierzam się do zmiany słupka z powodu uszkodzenia silnika d16z2 po 50km od kupna auta. Obecnie auto stoi u mechanika i czeka na decyzje zmiany serca. Moje pytanie jest takie, czy i jakie ewentualne problemy mogę napotkać przy komputerze i wiązce? D15z6 to silnik z vteciem i czy z tym też jest dużo zabawy? Bo już wiem, że poloski i skrzynia będzie pasować, ale komputer, czy będzie pasować? I ile trzeba dłużej dłubac przy wiązce, czy wystarczy dodatkowy przewód do podłączenia sterowania vteciem? U mnie z tego co widziałem i się dowiedziałem jest mpfi i chyba obd1?
Tak jak w temacie, przymierzam się do zmiany słupka z powodu uszkodzenia silnika d16z2 po 50km od kupna auta. Obecnie auto stoi u mechanika i czeka na decyzje zmiany serca. Moje pytanie jest takie, czy i jakie ewentualne problemy mogę napotkać przy komputerze i wiązce? D15z6 to silnik z vteciem i czy z tym też jest dużo zabawy? Bo już wiem, że poloski i skrzynia będzie pasować, ale komputer, czy będzie pasować? I ile trzeba dłużej dłubac przy wiązce, czy wystarczy dodatkowy przewód do podłączenia sterowania vteciem? U mnie z tego co widziałem i się dowiedziałem jest mpfi i chyba obd1?