PDA

Zobacz pełną wersję : Tarcie z tylu



Franekk
31-08-14, 03:21
Kupilem ostatnio alu bbs 15' 4x100 do mojej hani eg3 na alu mam zalozone opony 180/65 przod i z tylu 180/60 . Wiem ze musze kupic pierscienie z 57,1 na 56,1 ale moj problem tkwi w tym ze gdy jade w 4 osoby trze mi na podbiciach o lewe ttylne kolo i nie wiem co, jadac w trzy lub dwie osoby tego niema. Pytanie brzmi czy to amor , zaduza opona czy w czym problem?
- nakretki do tyxh alu moga byc oryginalne od hondy te co mialem w '13 ?
-co to obciera blotnik czy co innego?
Prosze o szybka pomoc , aa i et35 tych bbsow
- to moze byc przez brak wywazenia ?

Franekk
02-09-14, 04:12
F5

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Liero
02-09-14, 06:25
Auto pewnie zbyt siedzi,i przy takim ET opona pewnie ociera o rant nadkola,lepiej tego unikac,bo ten rant wkoncu Ci przetnie oponke, na oponie powinienes widziec taka 'wypalona' linie tam gdzie Ci ocieralo.

Franekk
09-09-14, 13:28
Nie będę otwierać nowych tematów tylko zapytam tutaj jak mam trzasniety przegub i koncowke drazka w przednim prawym kole a mam te alu 15 185/65 przod i tyl 185/60 a nie wywazalem ich jeszcze to da mi to duza roznice i wyeliminuje wycie opon bicie i efekt jakbym płynął? czy wywazyc kola dopiero po wymianie przegubu.? ( autem jezdze bardzo duzo dlatego tu moje pytanie czy wywazac je dzis czy po wymianie przegubu bede musial wywazac je kolejny raz?)

Drugie pytanie co to tego tarcia z tylu przy obciazeniu dwóch pasazerow czytalem gdzies zeby wlozyc dwie gumy miedzy amortyzator , wyeliminuje to darcie? jakie gumy i gdzie je umiejscowic? moze jakies zdjecie? za pomoc będę bardzo wdzięczny;))

kepa416
09-09-14, 14:34
Wycie opon spowodowane jest bieżnikiem i jego uszkodzenie, wyważać musisz bez względu na to co jest w aucie zepsute. Przegub i końcówkę wymienić jak najszybciej wyważenie nie ma nic do tego. Gumy na tył raczej nic nie dadzą bo one przy mocniejszym nacisku też się poddają. Musisz zmienić oponę na takie z mniejszą szerokością albo założyć Camber kit. Chociaż wydaje mi się że na początek remont całego zawieszenia będzie dobrym krokiem a potem BBS :)