Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jakie panewki?



Wiciu949
21-08-14, 11:12
Witam, robię remont d15b2 i od razu minime. I mam pytanie do was, jakie panewki? Jak na razie myśle, ze główne acl aluglide, a korbowe acl duraglide.

mlodymlody
23-08-14, 00:08
Osobiście założył bym sobie acl race na główne i na korby

Wiciu949
23-08-14, 21:15
Do d15b2 nie ma acl race..

birchie
23-08-14, 21:19
Osobiście założył bym sobie acl race na główne i na korby

Dlaczego takie?

Saiti
24-08-14, 10:39
Witam, robię remont d15b2 i od razu minime. I mam pytanie do was, jakie panewki? Jak na razie myśle, ze główne acl aluglide, a korbowe acl duraglide.


Weź TAIHO. Lub Honda OEM czyli TAIHO w różnych kolorach - czyli różnych grubościach. Znam silniki, które mają ponad 200KM z litra i jeżdżą na OEM :) Mój Del Sol był też na TAIHO złożony, a jeździł w Turbo i nie było problemów :)

Wiciu949
24-08-14, 17:05
Taiho lepsze od tych acl co napisalem? Bo nie chodzi mi zbytnio o cene, ale o jakosc i wytrzymalosc, bo w nastepnym roku mam zamiar wlozyc do minime jakies turbo. Zeby wytrzmalo dmuchanko 0,5-0,6 :D

civicjdm
24-08-14, 18:47
pierscienie jakiej firmy polecacie do d15b7? tak samo rozrząd?

kamil1988
24-08-14, 18:48
acl to zamienniki, a taiho są bodajże z pierwszego montażu (oem). jeśli się mylę niech mnie Ktoś poprawi

co do rozrządów poszukaj kolego

civicjdm
24-08-14, 19:02
te acl panewki gdzie mozna dorwać na allegro nie znalazlem;/

Wiciu949
24-08-14, 20:03
acl na jdmshop.eu, ale wlasnie sie zastanawiam czy acl sa zwyklymi zamiennikami czy moze trwalszymi od oem ;)

Brylant1
25-08-14, 10:31
Trwalosc zalezy glownie od poprawnego spasowania, najlepsza panewka jesli nie bedzie miala odpowiednigo luzu dlugo nie pociagnie.

janekb84
25-08-14, 11:47
najlepsza panewka jesli nie bedzie miala odpowiednigo luzu dlugo nie pociagnie.
i bedzie puk puk puk kto tam:confused:panewka:D

Simon_ses
27-02-15, 14:19
Nie chcę tworzyć nowego tematu o panewkach, więc odkopuję.
Sprawa dotyczy silnika d15b7 po minime, jako że zaczął pić olej, przyszedł czas na wymianę pierścieni.
Po rozebraniu wszystkiego ukazał się taki widok (4 cylinder): :(

http://naforum.zapodaj.net/b86519a5763e.jpg.html
http://naforum.zapodaj.net/92f50e6b62cc.jpg.html

Więc jakiś niemiec już tu maczał paluchy, nawet panewkę oporową odwrotnie wsadził. Panewki główne, wyglądają tak:

http://naforum.zapodaj.net/a0c05c983cd8.jpg.html
http://naforum.zapodaj.net/dfb929dcf8b7.jpg.html
http://naforum.zapodaj.net/c392e9855c73.jpg.html
http://naforum.zapodaj.net/7e61e0eac8ee.jpg.html
http://naforum.zapodaj.net/1f22367e31de.jpg.html

Miała być sama wymiana pierścieni, a tu takie kwiatki. Na razie wszystko poszło do pomiarów.
Niestety nie mam na to jakiegoś dużego budżetu, a ceny OEM panewek miażdżą suty. I teraz tak, podpowiedzcie, czy ma to rację bytu:
- wymienić samą korbowodową tą uszkodzoną na taką jaka powinna być TAIHO zielona, a resztę zostawić (reszta korbowodowych wygląda ok)
- wymienić korbowodową oraz pierwszą i czwartą główną.
Czy niestety muszę wszystkie wyoutować :confused: