CMC
19-08-14, 13:56
Witam
Mam luz na sworzniu w jednym wahaczu.
Jak wiadomo sworznie są niewymienne, trzeba wymieniać cały wahacz, pomimo, że tuleja jest jeszcze dobra. Na drugim wahaczu pojawił się minimalny luz i na razie nie trzeba tego ruszać, może na wiosnę albo później.
Jednak podobno przy wymianie wahacza trzeba ustawiać zbieżność - czy to prawda? Jeśli tak, to przy okazji pewnie trzeba by zrobić też drugi wahacz i może od razu końcówki, bo też mają delikatny luz a przy końcówkach drążka to już zbieżność obowiążkowa. I tak ze sworznia, który kosztuje do innych aut ok. 40 zł trzeba wymienić oba wahacze za ok. 1000 zł plus wymiana plus końcówki drążka plus zbieżność echhh.
Jeśli ktoś jest zorientowany bardzo proszę o info jak to jest z tą zbieżnością, dzięki.
Mam luz na sworzniu w jednym wahaczu.
Jak wiadomo sworznie są niewymienne, trzeba wymieniać cały wahacz, pomimo, że tuleja jest jeszcze dobra. Na drugim wahaczu pojawił się minimalny luz i na razie nie trzeba tego ruszać, może na wiosnę albo później.
Jednak podobno przy wymianie wahacza trzeba ustawiać zbieżność - czy to prawda? Jeśli tak, to przy okazji pewnie trzeba by zrobić też drugi wahacz i może od razu końcówki, bo też mają delikatny luz a przy końcówkach drążka to już zbieżność obowiążkowa. I tak ze sworznia, który kosztuje do innych aut ok. 40 zł trzeba wymienić oba wahacze za ok. 1000 zł plus wymiana plus końcówki drążka plus zbieżność echhh.
Jeśli ktoś jest zorientowany bardzo proszę o info jak to jest z tą zbieżnością, dzięki.