muzammil
09-08-14, 16:42
Witam, D16V1 rocznik 2005 po zmianie walka rozrzadu z D17A2. Przez jakis miesiac bylo cacy, ostatnio przy mocniejszym butowaniu zapalil sie check. Blad P2646, po przeszukaniu internetu wiekszosc ludzi mowi ze winny niski poziom oleju i gdy zaczala VTECa to wywala kod. Ma to sens. poziom oleju sprawdzony(dolalem bardzo niewiele, jest teraz na max), check skasowany i nastepnym razem to samo. Blad wywala za kazdym razem ale nie gdy VTEC sie zalacza tylko WYLACZA. Tak dlugo jak krece silnik powyzej 4000 obrotow wszystko dziala ok, gdy tylko odpuszcze gaz i obroty spadaja ponizej 4000 tysiecy od razu wywala blad.
Nie znam budowy zaworu VTECa, wie ktos moze czy sa tam jakies 2 kanaly olejowe?(jeden doprowadzajacy a drugi odprowadzajacy). Moze ten odprowadzajacy jest zapchany?? Przy wymianie walka poszla tez nowa uszczelka, dalem w rogach troche silikonu; moze jakis glut sie oderwal i zapchal jakis kanalik??
Przerabial ktos moze podobny temat?? z gory dzieki, pozdrawiam
Nie znam budowy zaworu VTECa, wie ktos moze czy sa tam jakies 2 kanaly olejowe?(jeden doprowadzajacy a drugi odprowadzajacy). Moze ten odprowadzajacy jest zapchany?? Przy wymianie walka poszla tez nowa uszczelka, dalem w rogach troche silikonu; moze jakis glut sie oderwal i zapchal jakis kanalik??
Przerabial ktos moze podobny temat?? z gory dzieki, pozdrawiam