Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Ustawienie civica, przygasanie po cut off



dudi189
07-08-14, 19:18
Witam, wydaje mi się że ustawiłem już całkiem dobrze moją instalację po wymianie na wtryski barracudy. Mam komputer ls next czyli praktycznie to samo co kme nevo. Mam jednak cały czas problem ze spadającymi za nisko obrotami po hamowaniu silnika. Pisałem też na lpgforum, ale myślę że lepiej znacie hondy i jak temu zaradzić. Byłem o dobrego, polecanego gazownika w warszawie i rozkładał ręce, próbował wszystkiego, zmienił źródło sygnałów obrotów i ustawienia w programie. Mówił, że miał też inne civici 1.4 i nie udawało się tego problemu rozwiązać. Wrzucam zdjęcia z programu, może coś powinienem zmienić wg was

(http://imageshack.com/f/idiuBYWgj)

(http://imageshack.com/f/iqc11wrdj)

(http://imageshack.com/f/eyaYBHdoj)

snafu
07-08-14, 21:57
daj fotkę jak nawiercony jest kolektor ssący

dudi189
08-08-14, 00:19
Wiem że powinny być pod skosem ale niestety są trochę pod zbyt małym skosem niż wtrysk benzyny. To może mieć wpływ właśnie na zachowanie auta po cut off? Mogę poprawić po gazowniku i zrobić pod skosem jak benzynowe, ale to bym musiał kolektor wymieniać by zrobić nowe dziury czy są jakieś zaslepki? Mam plastikowy kolektor. Ustawienia są ok już?

snafu
08-08-14, 07:40
stare otwory można zaspawać wystarczy znaleźć jakąś firmę spawająca konstrukcję aluminiowe

mnożnik wyszedł trochę wysoko ale kształt ma odpowiedni

dudi189
08-08-14, 07:56
Skoro uważasz że za wysoki to powinienem zwiększyć dysze, ale przy większych dyszach nie mogłem tego ustawić bo mnoznik bardzo skakal. A tym kolektorem na prawdę warto sie zajac? Mam kogoś w sumie od spawania plastiku ale kupa roboty że ściąganiem tego:D

MarcinWL
08-08-14, 08:01
A może wystarczy dać śrubki na klej do gwintów i obejdzie się bez spawania :P

snafu
08-08-14, 12:07
tak można dać śrubki na klej do gwintów tylko że by nie wystawały wewnątrz kolektora

dudi189
08-08-14, 19:44
A wy macie pod jakim kątem zrobione?, musiałbym zdejmować kolektor wobec tego niestety

vengador
16-09-14, 21:54
Wiem że pewnie mi nie dasz wiary ale ustaw luzy zaworowe na 0,20mm dolot i 0,25 wydech i sprawdź czy przygasa, no i druga sprawa mam nadzieje że kupiłeś pojedyncze wtryski, im krutsze wężyki tym mniejsza szansa na przygasanie.