PDA

Zobacz pełną wersję : VI 5d 1995 Elektryka



lyysyy93
01-08-14, 20:28
Cześć
Problem tkwi we światłach a mianowicie: przednie postojowe, tylne mijania oraz podświetlenie tablicy rejestracyjnej oraz zegarów. Nic z tych rzeczy nie świeci wymiana żarówek nie pomogła. Sprawdzałem bezpieczniki są ok. Wymiana manetki nie pomogła. Macie koledzy jakieś pomysły?

pafels
03-08-14, 12:34
tylnych mijania nie ma, są tylko postojowe, sprawdź kostki w licznikach i przy podłączeniu do świateł

HND_PARTS
18-08-14, 21:43
prześledź przewody w wiązce i będziesz wiedział w czym problem

apw911
19-08-14, 13:42
Kontrolka przy zegarach się włącza gdy uruchamiasz długie światła?

MikeFoto
19-08-14, 15:36
prześledź przewody w wiązce i będziesz wiedział w czym problem

Toś pomógł.

lukaskus
22-08-14, 14:31
Wszystkie objawy które opisałeś pasują do spalonego bezpiecznika, jak je sprawdzałeś ?? Jeżeli tylko "wizualnie" to koniecznie sprawdź je jakimś zwykłym miernikiem, ja już się kiedyś złapałem na tym że bezpiecznik wyglądał idealnie, a po spr. miernikiem okazał się spalony.

Bartko
22-08-14, 16:11
Czy światła mijania i drogowe (długie) działają? Jeśli tak to oznacza, że bezpiecznik numer 40. jest sprawny i napięcie dochodzi do przełącznika zespolonego świateł.

Sprawdź bezpiecznik numer 19 czy nie jest spalony. Sprawdź bezpiecznik wizualnie i koniecznie miernikiem czy ma opór bliski zero omów.
Jeśli nie masz miernika to nawet jak nie wygląda na spalony to wymień na inny, który jest na pewno dobry. Powinien być 10-amperowy. Nie mniejszy i nie większy, ma być 10A.

Jeśli to nie kwestia bezpiecznika to:
Sprawdź (najlepiej kontrolką z żarówką 12V) czy po włączeniu świateł jest tam (+).

Jeśli światła mijania i drogowe działają a na bezpiecznik numer 19 nie dochodzi (+) to obstawiam uszkodzony przełącznik zespolony świateł.
Można to sprawdzić sprawdzić zwierając na jego kostce przewód biały z czerwony/zielony.

Jeśli nadal nic to może oznaczać przerwę gdzieś w przewodach. Pierwszym podejrzanym jest wtedy czerwony/zielony.