Zobacz pełną wersję : 1.4ccm 90KM ile wyciągnie...
Witam.
Jestem w posiadaniu Hani 1.4is 90KM z 99r. i tak się zastanawiam ile mocy można z niej wyciągnąć przy przykładowym budżecie 10 000zł :)
Wiem, że za te pieniądze da radę kupić np. Prelude z mocniejszym silnikiem, ale bardzo mnie ciekawi ile można wyciągnąć właśnie z silnika 1.4is.
Mam nadzieję że uzyskam odpowiedź na pytanie :)
Pozdrawiam
D14A3 by H4WK.
Ostatnio coś koło 140KM. Bez doładowania.
wiesko1261
24-07-14, 21:44
D14A3 by H4WK.
Ostatnio coś koło 140KM. Bez doładowania.
to było dawno ;)
ostatnio było 163.4km 166nm
10k ladowac w d14 loo matko bosko :D
Za 10k to dmuchasz i pewnie cos kolo 180hp wypluje na bezpiecznie.
Jesli sie nie myle to jakies 1.4 na kompresorze pokazalo cos kolo 200hp
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Bardzo dziękuję za odpowiedz :)
jak serio chcesz w ten silnik ładować tyle kasy to wkładaj turbo i jeszcze Ci zostanie :) inne pierdy nie mają sensu
P.S ale to głupota :)
jak serio chcesz w ten silnik ładować tyle kasy to wkładaj turbo i jeszcze Ci zostanie :) inne pierdy nie mają sensu
P.S ale to głupota :)
Czy ja wiem czy glupota.... jak silnik pewniak i chlopak nie ma cisnienia o kazdy 1 kon mechaniczny to po co zwiekszac koszty o zmiane silnika (w niewiadomym stanie). Fakt ze w 1.4 nie oplaca sie bardziej dlubac w NA bo przyrost do poniesionych kosztow jest kiepski ale zawsze lepiej sie to bedzie odpychac. W przypadku turbo to zupelnie inna bajka
Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Kupujesz na allegrze czipa, magnetyzery, wtyczkę do zaplniczki, turbo gwizdek i wiatraczek do dolotu i masz 200HP i spalanie 3l/100km.
.
.
.
.
.
.
.
A na poważnie. Kolega bajkopisarz czy tylko z ciekawości się pyta co można wyciągnąć z D14 ? Jak z ciekawości to - http://www.dodo-upgrades.nl/
Fakt ze w 1.4 nie oplaca sie bardziej dlubac w NA bo przyrost do poniesionych kosztow jest kiepski ale zawsze lepiej sie to bedzie odpychac. W przypadku turbo to zupelnie inna bajka
Modzić można D14 do momentu aż te cieniutkie korby bokiem bloku nie wyjdą :D
10k PLN i masz B18C4 ze szpera, wałkami i ssakiem z ITRa, wydechem 2,25", strojeniem,
Ewentualnie D15B2/B7 + korby z Z1 + tłoki z Vitary,głowica z z6 (minime), turbo (turbina, kolektor, wtryski, pompa, części na remont silnika typu panewki i pierścienie + uszczelki), IC, wydech
Ewentualnie D16(vtec) i tak jak wyżej
Do wyboru jest jeszcze kompresor ;)
najtansza i chyba najlepsza opcja:
sprzedajesz civa z d14 na pokładzie, do otrzymanej kasy dokladasz zaoszczedzone 10k pln i kupujesz gotowy projekt / VTI z wystrojonym b18 ze zrobionym dolotem, wydechem, reparaturkami nadkoli, fajnym zawieszeniem, rozpórkami, fotelami z integry typR, wiekszymi hamulcami z vti - co chwile ktos sprzedaje doinwestowane perelki w podobnych pieniazkach. ALbo inaczej kupujesz cos mocnego w serii i juz. Za 10k pln w d14 - zrobisz swap wystroisz to . Pozniej bedziesz musial wlozyc lepszy zawias hamulec itp nastepnie zacznie Ci ten civ gnic bedziesz musial zrobic reparaturki/ blacharke. Wlozysz w niego 20k pln , stwierdzisz ze czas na nowy projekt / auto i bedziesz chciał go sprzedac - dostaniesz za niego grosze.( nie wykluczone ze zaczniesz pluc sobie w brode ze włozyłes worek kasy w starego parcha i teraz nie mozesz jej odzyskac). W koncu bedziesz próbował przywrocic auto do serii a upgradowane czesci sprzedac ale i tak na tym dobrze ne wyjdziesz... Niestety mody sie nie zwracaja!! No chyba ze chcesz tym autem jezdzic do konca zycia to inna sprawa:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.