Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : wymiana wtryskiwaczy



quiksilver44
23-07-14, 20:30
Panowie co jest potrzebne do wymiany wtryskiwaczy w d serii czy da rade zrobić to samemu bez ściągania kolektora czy lepiej ściągnąć?

reaktor
23-07-14, 20:49
pare kluczy , sciagac kolektora nie trzeba

quiksilver44
23-07-14, 20:50
ale jakieś uszczelki etc? żeby nie było niespodzianek wolałbym byc przygotowany xD

reaktor
23-07-14, 20:55
nic

tylko cisnie paliwa spusc na filtrze

mateuszafro
23-07-14, 21:15
Można wiedzieć jaki jest powód wymiany wtrysków?

quiksilver44
23-07-14, 21:26
bo te w d15z6 sa za małe pod strojenie

mateuszafro
23-07-14, 21:32
Przełożyłeś wałek i klawiaturę od D16Z6?

quiksilver44
23-07-14, 21:53
na razie bedzie mapka od kolegi vipka pod wydech dolot i wtryski 240cc a pozniej wpadnie klawiatura i wałek i finalne strojenie

Saiti
23-07-14, 21:54
ale jakieś uszczelki etc? żeby nie było niespodzianek wolałbym byc przygotowany xD


Nie wyłamuj ich na siłę z listwy - są tam oringi które potrafią się uszkodzić, a potem ciężko je dorwać :) Delikatnie, nic na siłę, wymiana jest baaaardzo prosta i w sumie wiąże się z odkręceniem 2/3 śrub - bo wystarczy Ci tylko odsunąć listwę od wtrysków :) Dla wprawnego kilka minut roboty :)

quiksilver44
23-07-14, 22:09
dzieki za rade mam nadzieje ze da sie rade:0 bez problemów najpierw zdjąć listwe czy moze wyciąnąć całość a dopiero pozniej wtryskiwacze?

Michał102
23-07-14, 22:15
Listwa powinna Ci wyjść razem z wtryskami. Od strony kolektora ssącego będziesz mieć grube gumowe uszczelki, a od strony listwy małe oringi. Gdybyś taki oring zgubił, to bez problemu dostaniesz taki w każdym sklepie z takimi rzeczami. Bardziej uważaj na uszczelki między wtryskiem, a kolektorem - tego już tak łatwo dostać nie idzie.

Gdy będziesz całość z powrotem montował, to pierw powciskaj wtryski w listwę, a potem całość do kolektora.
Ogólnie bardzo prosta robota:)

Zagi
24-07-14, 06:32
Tak robota dosyć prosta, wymieniałem wtryski wczoraj u siebie, trochę paliwa wyleciało mi z listwy no i przygotuj sobie benzynke + patyczki do uszu ( ja tak zrobiłem) bo ja wyjąłem wtryski ze ssaka to tam miałem spory syf, no i u mnie musiałem przelutować kostki bo niestety nie pasowały mi do układu który miałem wcześniej w hondzie . Uważaj na te małe oringi + filterek jest abyś go nie zgubił jak wyciągniesz wtrysk z listwy. No i sprawdź czy na tych wtryskach co będziesz montował masz ten oring bo jak nie to musisz zdjąć i przełożyć go.