Zobacz pełną wersję : Pas przedni civic 5d diesel przedlift i polift czym sie róznia
witam
Czy do polifta podejdzie pas przedni z przed lifta?? Pas przedni z diesla rózni sie czyms oprócz mocowaniem silnika na podłużnicach?
Podejdzie. Ale jest inny. Musisz mieć wtedy jeszcze z przedlifta maskę, zderzak, lampy.
W którym dieslu masz silnik mocowany do pasa przedniego?
nie do pasa ale na kielichu jest inne mocowanie. czyli z diesla bedzie pasowac do polifta mi potrzebny sam pas bez podłoznic
Nie rozumiem już o co chodzi.
Pas przedni, czyli to co masz pomiędzy zderzakiem a chłodnicą, jest inny w przed i polifcie różni się mocowaniami lamp, maski, zderzaka i podobno także błotników (choć głowy za to ostatnie nie dam) a więc do przełożenia, tak jak zostało to wcześniej wspomniane, potrzebujesz oprócz samego pasa przedniego zderzaka, maski, grilla, lampy i błotniki (nie będą pasować z innymi lampami).
Zaś silnik mocowany jest do samej ramy i nie ma nic wspólnego z pasem przednim. Więc nie ma on znaczenia.
ok nie interseje mnie przedlift tylko pas z diesla bo na allegro znalazłem info ze nie pasuje do civica z PB http://allegro.pl/pas-przedni-honda-civic-97-00-5d-2-0-td-przodek-i4429018965.html moim zdaniem musi pasować?
To nie jest pas przedni kolego tylko pas przedni i dodatkowo cały przód, z błotnikami, kielichami itd.. Sam pas przedni się nie różni, różnice mogą być w tej dalszej części.
Ale to chcesz całą ćwiartkę wymienić? Przecie to ucięte po podłużnicach, przy pierwszym uderzeniu się połamie.
Wymienia się sam pas przedni (odcina się na linii za lampami, dalej są już podłużnice i ich się nie spawa (jest to główny element konstrukcyjny).
Ale to chcesz całą ćwiartkę wymienić? Przecie to ucięte po podłużnicach, przy pierwszym uderzeniu się połamie.
Wymienia się sam pas przedni (odcina się na linii za lampami, dalej są już podłużnice i ich się nie spawa (jest to główny element konstrukcyjny).
Nie rozumiem jak można takie brednie szerzyć, kto Ci takich głupot naopowiadał !!!!!!!!!!!!!!
Nie wiem jak ty, ale ja nie jeździł bym autem które miało podłużnice ucięte, a potem po spawane zaraz za kielichami.
Oj tam chłopoki, przecież te auta i tak są bardzo miękkie :) więc chyba nie robi to dużej różnicy, chociaż kto wie jeżeli było wspawane średnio profesjonalnie to różne rzeczy mogą się zdarzyć :)
swoją drogą różne rzeźby się już widziało.
Camellia Racing
27-07-14, 09:55
Podłużnice jeśli się wymienia to się je całe wymienia i spawa do kabiny a nie tylko przy kielichach...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.