PDA

Zobacz pełn± wersję : Niezidentyfikowany problem ze stukaniem

kamilbut
18-07-14, 16:05
Witam! Z góry uprzedzam że nie znam się na mechanice, mam drobny problem ze stukaniem, otóż od jakiego¶ czasu moja honda przy skręcaniu (tylko w prawo), przy mocniejszym ruszeniu na wsteczym czy też dodawaniu gazu w trudniejszych warunkach (jak np bardzo silny deszcz) zaczęła niesamowicie stukać, mam wrażenie jakby dĽwięk dochodził z prawej strony z tyłu. Ostatnim razem jak byłem u mechanika sugerował że mog± być to problemy z łożyskiem, które wymienił, jednak to nic nie pomogło, mówi że w zawieszeniu jest wszystko ok, nie ma żadnych luzów itp i nie wie co to w takim razie może być. Na stacji diagnostycznej nic nie wyszło. Miał kto¶ już z czym¶ podobnym do czynienia? Co pomogło? Pozdrawiam
Nie jestem pewny ale wydaje mi się że chyba pomyliłem miejsce

Bartko
18-07-14, 16:20
Pewno¶ć, że to tył stuka?
Może przód- przegub...?

kamilbut
18-07-14, 16:34
Każdy z mojej rodziny kto ze mn± jechał ma takie samo wrażenie jak ja, że to jest tył. Musiałbym powiedzieć mechanikowi żeby to sprawdził. Bardzo poważna jest taka usterka?

WojTEC
18-07-14, 17:46
najprawdopodobniej przegub, Co Ci ma z tyłu stukać na prostej drodze przy skręcaniu :P
Wiele razy miałem tak że byłem przekonany że to prawa strona a okazywała się lewa. Pije do tego że po wszystkim aucie ten dĽwięk się przenosi przez co możesz mieć takie wrażenie.

Najprostszy sposób.

Podnosisz auto z przodu żeby koła były w górze, odpalasz naciskasz lekko hamulec skręcasz koła i dodajesz gazu patrzysz czy stuka. Jak będzie stukać to wszystko jasne i wykluczysz tył :)

Aczkolwiek pamiętam że jak miałem bardzo rozwalone łożysko w piascie z przodu to wła¶nie stukało, ale to powiniene¶ poznać bo przez poprzednie tysi±ce kilometrów by¶ to słyszał. Nagle się tak raczej nie rozpieprzyło :P

kamilbut
27-07-14, 12:59