Zobacz pełną wersję : Gaz do B18C4 - "samoróbka"
Siema, tematów mnogo, ale chciałbym być potraktowany indywidualnie :) Mam Civica po swapie na B18C4, szacowana moc ok 180 KM. Chcę zagazować. W temacie jestem dość zielony, mechanikę mam w małym palcu, chcę położyć sam, bo chcę, żeby to było zrobione dobrze. Miałem gaz w Escorcie, który był zamontowany w "renomowanym" warsztacie i musiałem zamieniać trytki na śruby i relokować listwę wtrysków, gdzie przewody miały od 20 do 30 cm długości. Robię sam - oto moja decyzja, kwestie papierów to sprawa osobna, dam sobie z tym radę. Wszystko kupuję nowe. I teraz:
Co kupić? Chciałbym zanabyć kompletną instalację, do tego dokupić butlę plus wielozawór, przewody, no i wlew gazu - koniecznie pod klapką :) Czy moje typy będą poprawne?
http://www.phjacus.pl/A110-KME-Nevo-4-Plus-Silver-OMVL-Dream-XXI-KME-p1574.html
Czym się kierować przy wyborze wielozaworu do butli? Kwestia "wlewu" gazu to już chyba jest mało ważna.
Poza tym - jakiej grubości przewody dobrać? Rozumiem, że w podłodze idą dwa? Do tego przewód wlew-butla oraz przewody pod maską - od reduktora do listwy oraz wtryski-dysze. Co więc kupić? Czy ktoś może mnie z tym wesprzeć? Pytania ogólnikowe - bo jeszcze nie wiem o co pytać :) Do połowy następnego tygodnia chciałbym już mieć graty u siebie, więc liczę, że kilka dni na dywagacje wystarczy.
Co ważne:
1. Nie chcę kupować instalacji za chore pieniądze - te tańsze też jeżdżą.
2. Nie będę "upalał" na gazie - wystarczy mi jazda normalna.
I jak wygląda kwestia samodzielnej kalibracji gazu w Civie z OBD2B przeorobionym na OBD1?
Z góry dziękuję za pomoc ! :)