Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : b18c4 Czasy 1/4 N/a Najlepiej 5D



Pauleks
04-06-08, 11:11
Czy ktos ma swoje czasy lub zna czasy jakie mozna wykrecic b18c4 w 5d?? bez czasu reakcji lub jak ktos ma to z. bardzo pilnie poszukuje i bym byl wdzieczny.

P.S jak nie ten dzial prosze o przeniesienie i z gory przepraszam.

havok
04-06-08, 18:57
Obejrzyj wyniki ze zlotu - Gruszki i moje. Da się wykręcić 15.9, jeśli nie jest pod górkę ;)

Mati79
04-06-08, 21:34
seria silnik i skrzynia w budzie EG5 14,3

czarna mamba
04-06-08, 22:56
seria silnik i skrzynia w budzie EG5 14,3

czyli odchudzasz 5d do wagi ok 1050kg (eg+b18) i latasz piekne 14ki :aloha:

PS zapomniales Mati o nieseryjnym kierowcy hehe ;)

Pauleks
04-06-08, 23:03
havok, mowisz o seri?? 15.9 bo to czas strasznie cienki.. wrecz nie przyznawal bym sie ze mam vti jak bym krecil take czasy ja 4 gen d16a6 robilem 15.5
mati79 juz cos konkretniej 14.3 to juz jest idealnie pozniej 14.5 zejsc to juz ladny czas.. oczywiscie nie mowie o seri... tylko o skrzyni , dolocie , kolektorze 4-2-1 i 2.5 cala czyli w moim przypadku ( bylym septica ) 186 ps i 175 momentu warzylem auto 1150 kg ukrece tym 14.5?? bez rekacji

havok
04-06-08, 23:31
nie przyznawal bym sie ze mam vti
To się nie przyznawaj, bo masz auto po swapie, a nie Vti ;)

15.9 bo to czas strasznie cienki.. W porównaniu do czego, przepraszam?
Nie ukręcisz tym 14.5, bo nie zejdziesz tak z wagi - masz na pewno grubo ponad 1200 kg, znając auto Septica. Kupiłeś złe auto do wyścigów.

Pauleks, a chcesz się mierzyć na komfort jazdy i test zderzeniowy swoim 4 gen? Waga i skrzynia robią swoje. Znasz ty się choć trochę na seryjnych osiągach Hond? Dane i porównania masz tutaj: http://www.zeperfs.com/

Pauleks
04-06-08, 23:35
havok, warzylem mam 1150 ;] sorki dokladnie 1160

rem36
04-06-08, 23:40
to 14,3 to chyba seria silnik ale kolektory wydech dolot juz nie ;) i waga eg chyba tez nei seryjna tylko costam odchudzone tzn bez tylu itp, generalnei jakies wysokie 15 to czas tego auta, to jest wolniejsze niz ek4 a one robia jakies srednie 15, 14,5 to ukrecisz nei odchudzona integra i to pewnie juz nei na seryjnym kolektorze....
pozatym czas w duzej meirze zalezy od tego kto gdzie i kiedy robi pomiar ;)

Mati79
04-06-08, 23:40
duży wpływ mają też dobre opony i sprzęgło też jest ważne

Pauleks
04-06-08, 23:46
rem36, to jak seria na seri wydechu robia chlopaki wyzej 15.9 to lzejsza bo bez klimy poduch.. z hybryda dolotem kolektorem i 2.5 cala ukreci tez wysoka 15??

Mati79
04-06-08, 23:47
to 14,3 to chyba seria silnik ale kolektory wydech dolot juz nie

masz racje że silnik był odetkany kolektorami (dolotowy i wydechowy) oraz wydechem .... wynik to 173 konie i 178 niutków (skrzynia seria z C4)
co do wagi to było auto bez fotela pasażera, czas na lotnisku w Rykach z pomiarem TAG'a

moim zdaniem jesli udałoby sie zejsc z wagi 5D do 1150 kg i była by hybryda skrzni (która wiesz Rem że dużooooo daje ;-) ) to przy ogarniajacym kierowniku da rade wykęcić okolice 14,8-14,5

Pauleks
04-06-08, 23:56
przy ogarniajacym kierowniku da rade wykęcić okolice 14,8-14,5

trzymam sie zdania ze wysokie 14 to jest czas takiego auta.


Ps nie wiem jak to jest z wagami na zlomie ( czy lubia sobie oszukiwac ) ale septic opowiadal ze warz 1160 jak brat wjechal unas powiedzieli mu 1150 z groszami.. czyli tez trzymam wersji 1160 po wyciagnieciu bagaznika te 1150 bedzie.
tak jak mowie autko nie ma klimy poduszek moze dlatego ma taka wage..

Furious
05-06-08, 07:18
ET 14,5 to robi ITR i to taki juz ~200HP, EK4 robia jakies ET 15,5, wiec C4 lekko zmodzone moze podobnie zrobic.

Kras
05-06-08, 07:27
14.5s uważam za kompletnie nierealne w budzie 5D. Chyba, że właśnie bez wnętrza, jakaś klapa laminat itp. plus mody mechaniczne (zwłaszcza skrzynia). Tyle to robią ITRy, i to nie do końca seryjne...inna liga.

Pauleks
05-06-08, 11:25
A waszym zdaniem Sedan 5 gen schamowana na 140 koni i 160 rownego momentu odchudzona na 900kg zrobi 15.5??

NoName
05-06-08, 12:44
A waszym zdaniem Sedan 5 gen schamowana na 140 koni i 160 rownego momentu odchudzona na 900kg zrobi 15.5??

zrobi

Pauleks
05-06-08, 12:49
Ok to mam godnego rywala z ktorym sie sprawdze i podam wynik.

[ Dodano: Czw 05 Cze, 2008 ]
A jak wychodzi czasowo ITR 190 koni?? rowniez kolo 15.5??

Kras
05-06-08, 13:18
Pełna seria ITR złamie 15s...ale nieznacznie.

kamilooo
05-06-08, 13:34
wszyscy tak pytaja to ja też jaki czas wykreci d15b7+ stożek K%N na krotkim dolocie przy wadze 950kg?? :agent:

Pauleks
05-06-08, 15:11
A zna ktos tych panow co leca z septiciem??
z tego co mi opowiadal
http://picasaweb.google.pl/civicrash/07102007BydgoszczFilmy/photo#5118704414716668402
1 film b16a2 w 5 gen z bialymi felgami

2 film d16z6 turbo 5 gen Wisniowa Czarny przod.
http://picasaweb.google.pl/civicrash/07102007BydgoszczFilmy/photo#5118710943066958338

Moze ktos tam byl i pamieta co to tam bylo w srodku?

emg
05-06-08, 16:55
wiśniowa to b18c4

mighty
05-06-08, 19:08
wiśniowa to b18c4
wiśniowa to było D16 turbo, koło 190KM

czarna to b16a2, seria.

generalnie auto Septica kręciło średnie 15 na zlocie z tego co pamiętam.

Pauleks
05-06-08, 19:26
Na filmikach Civic d16y2 Macieja29 mial wtedy 0.3 bara 190 i 202nm i byl remis z b18c4 5d - Septica
( Dodam ze civic robil 14.5 ET )

http://video.google.pl/videoplay?docid=491787181848718536

B16a2 Hokeja na 4-2-1 i stozku..
164 Hp i 157 Nm

Wynik dla b18c4.

rem36
06-06-08, 09:53
pojedz sobei na zawody jakies i sprawdz ile pojedzie i bedzie po temacie. To kto wygral na streecie nei wiel mowi, jeden ruszy kilka dziesiatych wczesniej czego nie widac i na "mecie" robi sie z tego pare dlugosci.

maciej29
06-06-08, 10:02
Na filmikach Civic d16y2 Macieja29 mial wtedy 0.3 bara 190 i 202nm i byl remis z b18c4 5d - Septica
( Dodam ze civic robil 14.5 ET )

http://video.google.pl/videoplay?docid=491787181848718536

B16a2 Hokeja na 4-2-1 i stozku..
164 Hp i 157 Nm

Wynik dla b18c4.

robil teraz juz nie robi hehehheeheheh ciezko jest okreslic tak porownujac miedzy dwoma autkami musisz sprawdzic na zawodach lub chociaz g-techa dorwac

Lukasz4D
06-06-08, 11:01
remie racja niech pomiary beda ujednolicone o tag hauera i po temacie. ci co maja czasy np z bemowa na innych nawieszchniach moga deko urwac. i musze dodac ze 192 konny itr ze srodkiem (seryjny) zrobił raz 14.55 na bemowie - i nigdy wczesniej ani pózniej nie widziałem zblizonego wyniku (wybrancy sie zdarzaja ) hihihi
a wracajac do 5d takiego ciezkiego klamocika ciezko seryjnego szybko napedzic do 160km/h a jeszcze jego super skrzynia i super masa - no way 14.5

pozdr
łukasz

maciej29
06-06-08, 11:02
zgadza sie skrzynia od b18c4 w serii nie nadaje sie na 1/4 w n/a ale w turbo jest już dobra :d

Pauleks
06-06-08, 11:33
Lukasz4D, ale my dyskutujemy nie o seryjnym Vti,..


Jade nie dlugi na hamownie taka do kola przyczepiana...

Zmieza mi czas do 100
Czas na 1/4
No i czy moc dalej trzyma.

Zdam relacje

Hikiel
06-06-08, 13:12
Jade nie dlugi na hamownie taka do kola przyczepiana...

No moim zdaniem to sobie odpusc taka hamownie.

Pauleks
06-06-08, 13:57
Hikiel, Podobno taka polecaja.. tylko trzeba dobra wage znac.. lipne sa te na lawecie.