PDA

Zobacz pełną wersję : Civic 96r liftback VTEC-E Dławi sie



Iwu
09-07-14, 15:53
Witam, zakupiłem 2dni temu Civica Liftback 1.5 VTEC-E wersja 90KM modelu silnika nie znam D15Z3?

Co do problemu, honda np przy ruszaniu z 1 bądź wsteczny dławi sie jakby spalona świeca była, tak samo jak sobie jade ekonomicznie na 4,3 obroty około 2tys jest dławienie, dodam gazu i jest ok pełna moc. Prócz tego silnik w super kondycji.

Wymieniłem dziś przewody zapłonowe i świece ngk, ustawiłem również przerwe w świecach na 1mm nie wiem czy dobra, wyczytałem że tak. Problem nadal występuje, sprzedający mówił że kopułke zmieniał ale wiadomo jak to jest przy kupowaniu. Do kopułki nie zaglądałem jeszcze. Macie jakieś porady ?

wulkanisko
09-07-14, 16:53
Odłącz wężyk podciśnienia od zaworu EGR i zaślep ten wężyk. Jeśli zawór jest zapchany to takie mogą być objawy. Poszukaj na forum to dowiesz się co i jak.

Iwu
09-07-14, 17:17
Odłącz wężyk podciśnienia od zaworu EGR i zaślep ten wężyk. Jeśli zawór jest zapchany to takie mogą być objawy. Poszukaj na forum to dowiesz się co i jak.



dzięki srawdze, poczytam bo nie wiem gdzie ten wężyk, odłączenie i zaślepienie unormuje stan ? jakie mają być efekty tego odłaczenia zebym wiedział co napisać po diagnozie, jeszcze raz dzieki za odp

wulkanisko
09-07-14, 18:15
Efekty będą takie że powinieneś się pozbyć szarpania i nierównej pracy silnika na niski obrotach.
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?121835-zawor-egr W tym wątku masz wszytko wyjaśnione. Odpinasz od zaworu wężyk widoczny na zdjęciu, zaślepisz tylko sam odpięty wężyk i tyle. Spróbuj, bo może pomóc na przypadłości które opisujesz.

Iwu
10-07-14, 00:06
zrobiłem jak mówisz jest git tylko nie czuć kopa vteca ale nie o to chodziło, jutro zabieram się za czyszczenie :) bardzo dziękuje za pomoc ! Pozdrawiam

wulkanisko
10-07-14, 01:21
Spoko:) Takie przypadłości tych vtec-e. Kolektor dolotowy też jest pewnie cały zawalony ale to już dużo zabawy z demontażem i czyszczeniem.