PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki gaz do d15z1



Ruffy
06-07-14, 13:31
Witam, chciałem się spytać na jakich gratach to poskładać, chciałbym żeby to miało ręce i nogi, dodatkowo w przyszłości będzie swapowane na d16z6/w4/y8 i żebym nie musiał drugi raz wydawać worka pieniędzy...
proszę o pomoc... :(

z tego co dzwoniłem po warsztatach to sterownik stag i wtryskiwacze hana z dyszami czy jakoś tak, ale nic konkretniejszego nie wiem :(

snafu
06-07-14, 23:31
Stegorwnik Stag 4 Plus wtryskiwacze Hana gold z wymiennymi dyszami i parownik AC r01 ten zestaw bez problemu obsłuży te silniki

co do sterownika to możesz jeszcze zamontować stag Qbox lub stag 300 zato unikaj sterowników stag 4 Eco oraz unikaj jak ognie staga 200

Ruffy
07-07-14, 01:11
czyli coś takiego?
http://www.phjacus.pl/E61-Komputer-sterownik-centrala-AC-STAG-4-Plus-p513.html
http://www.phjacus.pl/Y65-Wtryskiwacz-Hana-H2001-zloty-szyna-p2006.html takie 4 czy coś takiego?
http://www.phjacus.pl/Hana-H2001-4-cyl-montaz-szyna-metal-komplet-p852.html
http://www.phjacus.pl/R48-Reduktor-AC-R01-150KM-sekwencja-p1084.html

MarcinWL
07-07-14, 08:59
A u mnie na reduktorze AC R01 ciśnienie leci na łeb na szyję przy wchodzeniu na czerwone pole, dzisiaj mają mi podmienić na kme silver. Ze swojej strony nie polecam reduktora AC.

snafu
07-07-14, 09:10
MarcinWL sprawdź czy nie masz butli do jazdy na wsteczny bądź zagiętej miedziuchy

AC R01 spokojnie potrafi zasilić 171 konną BMW

twizzter
07-07-14, 13:32
R01 oblatuje spokojnie więcej niż jego deklarowane 150 koni (jeśli mowa o czarnym), ale niestety z trwałością jest u niego niezbyt ciekawie.
Z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że po 50 kkm zawór regulacji ciśnienia był w stanie agonalnym, a jego wada konstrukcyjna powoduje, że lubi się zacinać.
I tu mała uwaga - nie ma zestawów naprawczych do reduktorów AC. Konkurencja z KME lepiej dba o klienta ;)

Ruffy
07-07-14, 14:00
czyli albo ac r01 albo kme silver? tylko ten kme to jaki ma być? :P bo przedział cenowy jest od 190 do 290 zł

twizzter
08-07-14, 08:38
Nie chcę, żebyś sugerował się moją opinią, ale osobiście wziąłbym KME.
Nie mam dobrych wspomnień z R01, chociaż słyszałem że ludzie robili na nim dość spore przebiegi bez problemów.
Dla Ciebie wystarczy KME Silver albo czarny R01 z konkurencji. Oba zasilane z fi6, nie potrzeba większego przekroju.

MarcinWL
08-07-14, 18:47
MarcinWL sprawdź czy nie masz butli do jazdy na wsteczny bądź zagiętej miedziuchy

AC R01 spokojnie potrafi zasilić 171 konną BMW

Teoretycznie tak, w praktyce nie wyrabiał - nie wiem dlaczego, może był walnięty fabrycznie. Teraz mam kme silver i samochód jedzie super w porównaniu do R01

Ruffy
09-07-14, 02:54
Panowie, coś takiego ? ;) http://www.phjacus.pl/R33-Reduktor-parownik-KME-Silver-200KM-p892.html

ten swap na d16z6 szybko i tak nie nastąpi z racji tego iż jeszcze po drodze czeka mnie blacharka + lakier, biorąc słabszy zestaw tak tylko żeby mi ogarnął d15z1 dużo urwę z ceny? czy to nei ma sensu i od razu wziąć to co pociagnie d16z6 ?

MarcinWL
09-07-14, 07:52
Bierz KME, unikniesz problemów ze strojeniem i eksploatacją. Na LPG forum jest obszerny temat o problemach z R01, możesz poczytać.

cor7ez
09-07-14, 08:13
Bierz KME, unikniesz problemów ze strojeniem i eksploatacją. Na LPG forum jest obszerny temat o problemach z R01, możesz poczytać.

Mozesz przytoczyc jakies przyklady zeby byly w jednym miejscu dla potomnych bo w zakladach z tegi co widze czesto proponuja ACR01. Sam mam taki

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

twizzter
09-07-14, 15:50
W zakładach proponują dużo "ciekawych" podzespołów. MarcinWL napisał - odwiedź lpg-forum.pl. Jest tam sekcja "reduktory", o każdym osobny dział z wiarygodnymi informacjami.

Ruffy
09-07-14, 19:13
czyli zakładając gaz coś poza reduktorem komputerem sterującym i wtryskami ma jeszcze znaczenie i wpływającego na ogólny "poziom" instalacji?

czy jeśli podjadę do gazownika i powiem mu że ma być stag 4 plus, wtryski hana gold i kme silver, powinno być wszystko ok ?

twizzter
09-07-14, 21:49
Jeśli gazownik zna zasady montażu, takie jak np. prawidłowy montaż butli, brak zagięć miedzi, dysze w odpowiednim miejscu, przewody od wtrysków możliwie krótkie oraz tej samej długości, to po zestrojeniu na pełnym zakresie obciążeń (a nie tylkoautokalibracji, jak niektórzy robią) nie powinno być przebojów. Babole typu poprzecierana elektryka czy węże wyjdą po dłuższym czasie :)

MarcinWL
10-07-14, 13:03
Mozesz przytoczyc jakies przyklady zeby byly w jednym miejscu dla potomnych bo w zakladach z tegi co widze czesto proponuja ACR01. Sam mam taki

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Proszę :)
http://lpg-forum.pl/ac-r01-t10280.html

W przypadku staga można sobie samemu zestroić instalację, bez ryzyka utraty gwarancji, oczywiście jeśli ma się o tym pojęcie. Sterownik zapisuje każde podłączenie do komputera gdy była dokonywana modyfikacja ustawień, ale jest na androida program stag bt remapper który łączy się z interfejsem bluetooth i jest tam opcja skasowania informacji że podłączałeś się w swoim zakresie :P