Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Problem z hamulcami



mattro
06-07-14, 09:37
Witam
Zmieniłem hamulce z 1,4 czyli tarcza przód bęben tył na kompletny swap z 1.8 yti nie zmieniałem pompy i na początku było ok obecnie zregenerowałem tylne zaciski i pedał hamulca wpada bardzo nisko i słabo hamuje.
Czy wymiana pompy może naprawić tan problem ?

Układ jest dobrze odpowietrzony oraz jest nowy płyn.

Druga kwestia przełożyłem hamulce bez abs a wiem że pompa od 1,8 vti posiada dodatkowe wyjście na abs co zrobić jak bede chciał zmienić pompę ?


Pozdrawiam

marcus209
06-07-14, 10:15
Albo coś popsułeś przy regeneracji albo przed regeneracja miałeś tak zapieczone tłoczki z tyłu, że tylko przód pracował i było dobrze. U siebie też robiłem swap 262/bęben na 282/262 z VTI zostawiając starą pompę. Po pierwszym hamowaniu czym prędzej otworzyłem alledrogo, szukając pompy 1". ABS nic nie zmienia. Pompa z VTI nie posiada dodatkowego wyjścia. Z pompy przy serwie idą przewody ham. do pompy ABS. A u Ciebie od razu do korektora siły hamowania. Możesz spokojnie wymieniać, tylko sprawdź, czy oba wyjścia z pompy maja gwint 10x1. Czytałem, że nieraz się zdarza jedno 10x1, drugie 12x1.

mattro
06-07-14, 11:37
No własnie przed regeneracja miałem zapieczone tylne tłoczki i tez wydaje mi się ze własnie dlatego było dobre hamowanie obecnie wszystko działa wiec zwiększył się ruch płynu i pompa nie wydala. Musze kupić taką pompe i wymienić.
Jakie polecacie ?

marcus209
06-07-14, 12:36
Teraz masz pompę 7/8". Niby 15/16" da rade, ale jak kupować to od razu bym wziął 1". Mi udało się kupić 1" z serwem z Accorda 2.2i vtec 93-98 za 80zł. Chociaż nie wiem ile wierzyć opisowi z aukcji, patrzyłem po wyglądzie na zdjęciu i się udało. Serwo też musisz wymienić. Jakbyś szukał, to na pompach Lucasa są oznaczenia w mm, nie w calach.

Camellia Racing
06-07-14, 23:05
Teraz masz pompę 7/8". Niby 15/16" da rade, ale jak kupować to od razu bym wziął 1". Mi udało się kupić 1" z serwem z Accorda 2.2i vtec 93-98 za 80zł. Chociaż nie wiem ile wierzyć opisowi z aukcji, patrzyłem po wyglądzie na zdjęciu i się udało. Serwo też musisz wymienić. Jakbyś szukał, to na pompach Lucasa są oznaczenia w mm, nie w calach.

Gadasz kolego. 15/16 w zupełności wystarczy i nie ma najmniejszego sensu ładować 1" pompy. Wiesz chociaż po co założyłeś 1" czy po prostu założyłeś bo "większe jest lepsze" jak murzyn co pierwszy raz na oczy zobaczył amerykę ? :D


Druga kwestia przełożyłem hamulce bez abs a wiem że pompa od 1,8 vti posiada dodatkowe wyjście na abs co zrobić jak bede chciał zmienić pompę ?

W 1.4 miałeś system Lucas czy Nissin? Pompa VTi Lucas'a ma wyjście przewodu z drugiej strony z tego co pamiętam. Zresztą jak potrzeba mogę zrobić zdjęcia porównawcze VTi 1.8, D16Z6 jakąś małą i jakąś 15/16 z czegoś :D

marcus209
07-07-14, 01:22
Gadasz kolego. 15/16 w zupełności wystarczy i nie ma najmniejszego sensu ładować 1" pompy. Wiesz chociaż po co założyłeś 1" czy po prostu założyłeś bo "większe jest lepsze" jak murzyn co pierwszy raz na oczy zobaczył amerykę ?

Nie gadam tylko pisze kolego. Do zwalniania wystarczyła 7/8". Jeżeli 15/16 jest pomiędzy nią, a 1" to można to nazwać hamowaniem, jeżeli ktoś lubi wciskać pedał hamulca w podłogę. Włożyłem 1", bo się fajnie nazywa. Jak Luke Skywalker. Teraz mam pod maską technologie z gwiezdnych wojen:|

mattro
07-07-14, 09:10
Cameliia jeśli mozesz zrób zdjęcia. Bo tak czy tak pewnie bede musiał zakupić taką pompę

mattro
12-07-14, 13:55
Panowie a czy to że regulator cisnienia hamowania mam z 1,4 moze być problemem ? Bo słyszałem że to może powodować problemu z hamowaniem. ??

marcus209
12-07-14, 18:26
Nie regulator, tylko korektor siły hamowania. Odpowiedzialny jest tylko za rozkład siły hamowania przód-tył.