Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : KYB Excel-G czy AGX



redcode
03-07-14, 23:06
Jak wygląda sprawa z amortyzatorami firmy KYB? Czy AGX'y warte są dopłaty tych 200 stówek (względem tych nieregulowanych) od sztuki?
Czy standardowe excel-G są w miarę twarde? Jak wygląda żywotność obu tych produktów? Czy wymienialiście amortyzatory na któreś z tych i ile kilometrów do tej pory przejechaliście?



Z góry dziękuję za odpowiedzi.


PS. autko jeździ oczywiście na standardowych sprężynach

s4ng0
03-07-14, 23:20
Excel-G jest zamiennikiem OEM amorków. Są bardzo dobre - tak dobre jak oryginalne.

Co do AGX nie mogę nic powiedzieć, ale jeśli chcesz przywalić dużą glebę - bierz AGX. A jeśli chcesz tak jak ja -35mm na Eibachu to bierz zwykłe Excel-G, bo spokojnie wytrzymają i będą trwać przez długi czas

Dissnej
03-07-14, 23:33
Weź nie pier*ol głupot. AGX i mega gleba? Seryjny amor i krótszy, twardszy spring? Super setup - gratuluję wyobraźni.

rem1k
04-07-14, 05:56
Excel g jest zamiennikiem seryjnego i jest miękki jak sraczka, z gleba nie wyobrażam sobie na nim jazdy. Agx jest regulowany od prawie seryjnej twardości do całkiem przyjemnego betonu:) sla mnie sprawa była oczywista.

Starstruck
04-07-14, 07:10
Miałem exel-g + eibach. Bardzo sympatyczne połączenie na miasto + sporadyczne śmiganie po zakrętach. Odczuwalnie twardziej i sztywniej od serii, ale jeszcze dość komfortowo. Wg mnie idealny zestawy do daily cara.

miras
04-07-14, 19:05
Jak dla mnie KYB AGX + Eibach Pro Kit to idealny zestaw , jak chcesz pojeździć szybciej po winklach to utwardzasz , a jak po mieście to dajesz na miękko i jest perfekt. Ja osobiście zostawiłem na twardo i jeździłem tak cały czas.

skolopendra
04-07-14, 19:22
zły dział !

http://www.civicklub.pl/forum/forumdisplay.php?35-Uk%B3ad-jezdny

szukaj!

Wenega
06-07-14, 16:16
po środku jest jeszcze KYB Ultra SR - bez regulacji, twardszy od seryjnych i też b.dobrze spisuje się i z seryjnymi springami i z gleba do -40

Dissnej
06-07-14, 21:12
Ja osobiście zostawiłem na twardo i jeździłem tak cały czas.
Popieram:)

LongeR
11-07-14, 22:55
Skoro o amorach i springach mowa, to co wyjdzie z seryjnych amorów+ Eibach Pro kit???(chce obniżyc i troche w winklach poprawić)

Starstruck
11-07-14, 23:36
Skoro o amorach i springach mowa, to co wyjdzie z seryjnych amorów+ Eibach Pro kit???(chce obniżyc i troche w winklach poprawić)

Przeczytaj post #5. Exel-g to zamiennik OEMa.

LongeR
12-07-14, 12:20
Przeczytaj post #5. Exel-g to zamiennik OEMa.
o to chodziło dzieks:D

pastor2k1
21-07-14, 00:13
Panowie rozumiem ze na EIBACH Pro Kit + KYB AGX nie bedzie miotalo mna jak Szatan po koleinach? Mam aktualnie seryjny amor + twarda sprezyne w granicach -40 i poza miastem powyzej 80km/h jest ZUO. Zalezy mi na tym by auto ladnie wybieralo nierownosci przy glebie w granicach -30 / -40 czyli na spokojnie. A, dodam że buda to EJ2

sparco
21-07-14, 13:05
eibach+agx to jest świetne połączenie, mam u siebie i bardzo sobie chwalę, wybiera ładnie, nie ma taczki i możesz zawsze sobie ustawić twardość tłumienia :)

robivitez
26-07-14, 22:01
eibach+agx to jest świetne połączenie, mam u siebie i bardzo sobie chwalę, wybiera ładnie, nie ma taczki i możesz zawsze sobie ustawić twardość tłumienia :)

x2 ;)

chrupek
22-12-14, 00:09
Miałem exel-g + eibach. Bardzo sympatyczne połączenie na miasto + sporadyczne śmiganie po zakrętach. Odczuwalnie twardziej i sztywniej od serii, ale jeszcze dość komfortowo. Wg mnie idealny zestawy do daily cara.
Hej, mógłbyś tu wrzucić zdjęcie z takiego setupu? Czy to było jeszcze z ej6? Chce zobaczyć jak auto siada :)

Jeffrey
23-12-14, 23:21
Miałem exel-g + eibach. Bardzo sympatyczne połączenie na miasto + sporadyczne śmiganie po zakrętach. Odczuwalnie twardziej i sztywniej od serii, ale jeszcze dość komfortowo. Wg mnie idealny zestawy do daily cara.

Było sztywniej dzięki twardszym sprężynom a nie amorkom, bo Excel-G to zamiennik seryjnego.

Ja u siebie posiadam KYB Ultra SR i nowe springi KYB. Jak na razie za mało km zrobiłem by oceniać.

sparco
25-12-14, 16:57
nie będę zakładał kolejnego tematu, bo po co ;)
pany czy ktoś jeździł/ jeździ na agx + jakieś inne niższe springi niż pro kit? teoretycznie agx do max - 40, ale chciałbym zejść jeszcze ze 2-3cm, na innych sprężynach + top hats, co by nie padły za szybko

kubson012
30-12-14, 18:41
Ja kupilem na przod agxy i pisze ze nie mniej niz 30mm obnizac samochod.

Mam takie pytanie bo nie bede ich predko montowal a przyszly nie scisniete ta tasma w sensie ze nic nie trzyma tego trzpienia a jak kupowalem koni to byly na tasmie wszystkich ograniczajaca calkowite odbicie amora w gore. Czy jak bede je montowal za jakis dosc dlugi okres czasu to zostawic je tak i nic im nie bedzie czy sprobowac lekko scisnac czyms podobnym?