Zobacz pełną wersję : Stuki -strzały w lewym kole PILNE!! civic 5gen 93r
Witam mój problem wygląda tak , przy max skręcie w lewo lub w prawo i delikatnym ruszaniu np:zawracanie parkowanie słychać stuki i strzały w lewym kole problem zaczął się od tego momętu gdy podczas jazdy przegub zewnętrzny z lewej strony mi się posypał a miesiąc wcześniej wymieniałem wszystkie 4 przy 2 skrzyni i 2 od strony koła i po wymianie zaczęły się takie cyrki może to po prostu zbieg okoliczności bo przed wymianą przegbów miałem niemiłe zdażenie konkretnie urwał mi się sworzeń dolny zwrotnicy i dość mocno przywaliłem lewym wahaczem w asfalt , po tym zdarzeniu zostały wymienione sworznie dolne,wszystkie tuleje stalowo gumowe z prawej strony i lewej strony i wszystkie przeguby . Tez np przy max skręcie w lewo kierownica tak jakby się zacina delikatnie i można kręcić kółka nie trzymając kierownicy i też wtedy słychać takie głuche stuki z lewej strony jeżeli ktoś ma jakiś pomysł co to może być proszę o jakąś rade szukałem wszędzie i nic nie mogę znaleść na ten konkretny przypadek . Aha i samochód jest bez wspomagania i bez ABS-u.
Witam mój problem wygląda tak , przy max skręcie w lewo lub w prawo i delikatnym ruszaniu np:zawracanie parkowanie słychać stuki i strzały w lewym kole problem zaczął się od tego momętu gdy podczas jazdy przegub zewnętrzny z lewej strony mi się posypał a miesiąc wcześniej wymieniałem wszystkie 4 przy 2 skrzyni i 2 od strony koła i po wymianie zaczęły się takie cyrki może to po prostu zbieg okoliczności bo przed wymianą przegbów miałem niemiłe zdażenie konkretnie urwał mi się sworzeń dolny zwrotnicy i dość mocno przywaliłem lewym wahaczem w asfalt , po tym zdarzeniu zostały wymienione sworznie dolne,wszystkie tuleje stalowo gumowe z prawej strony i lewej strony i wszystkie przeguby . Tez np przy max skręcie w lewo kierownica tak jakby się zacina delikatnie i można kręcić kółka nie trzymając kierownicy i też wtedy słychać takie głuche stuki z lewej strony jeżeli ktoś ma jakiś pomysł co to może być proszę o jakąś rade szukałem wszędzie i nic nie mogę znaleść na ten konkretny przypadek . Aha i samochód jest bez wspomagania i bez ABS-u.
Siemka bedziesz miał coś ze skrętem nie powinno ci się tak koło kłaść ze kiera nie chce odbijać tak , jak byś nie miał ogranicznika skrętu , a tak nie może być za mocny masz skrę
Siemka bedziesz miał coś ze skrętem nie powinno ci się tak koło kłaść ze kiera nie chce odbijać tak , jak byś nie miał ogranicznika skrętu , a tak nie może być za mocny masz skrę
Brawo, świetne zdanie pod kątem gramatycznym - przestają mnie dziwić wyniki tegorocznych matur.
A co do przyczyny problemu - jak na mój gust, powinieneś szukać przyczyny w maglownicy. U mnie też coś zaczyna pukać przy dużych wychyłach koła. Byłem we wtorek u kumpla na podnośniku to wszystko sztywne, bez luzów. Przeguby powimieniane, wszystko sprawdzone - siada magiel.
Ale jak by padał magiel to nie działo by się tak też z drugiej strony na prawym kole ??? aha i dziś zauważyłem też że przy zmianie biegów też jest takie lekkie puknięcie z lewej strony przy redukcji i hamowaniu tak samo też takie pukanie słychać
A ten wahacz,ktorym przywaliles nie jest pokrzywiony?
Właśnie nie jest porównywałem z innymi na szrocie i wszystkie miały takie same wymiary itd nawet wzrokowo nie było żadnej różnicy ....
półosie masz nowe czy kupiłes kompletne używane?
półośki zostały te same tylko przeguby na nich były wymieniane
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.