Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Stuki -strzały w lewym kole PILNE!! civic 5gen 93r



szczawian
03-07-14, 21:37
Witam mój problem wygląda tak , przy max skręcie w lewo lub w prawo i delikatnym ruszaniu np:zawracanie parkowanie słychać stuki i strzały w lewym kole problem zaczął się od tego momętu gdy podczas jazdy przegub zewnętrzny z lewej strony mi się posypał a miesiąc wcześniej wymieniałem wszystkie 4 przy 2 skrzyni i 2 od strony koła i po wymianie zaczęły się takie cyrki może to po prostu zbieg okoliczności bo przed wymianą przegbów miałem niemiłe zdażenie konkretnie urwał mi się sworzeń dolny zwrotnicy i dość mocno przywaliłem lewym wahaczem w asfalt , po tym zdarzeniu zostały wymienione sworznie dolne,wszystkie tuleje stalowo gumowe z prawej strony i lewej strony i wszystkie przeguby . Tez np przy max skręcie w lewo kierownica tak jakby się zacina delikatnie i można kręcić kółka nie trzymając kierownicy i też wtedy słychać takie głuche stuki z lewej strony jeżeli ktoś ma jakiś pomysł co to może być proszę o jakąś rade szukałem wszędzie i nic nie mogę znaleść na ten konkretny przypadek . Aha i samochód jest bez wspomagania i bez ABS-u.

endriu286
03-07-14, 23:19
Witam mój problem wygląda tak , przy max skręcie w lewo lub w prawo i delikatnym ruszaniu np:zawracanie parkowanie słychać stuki i strzały w lewym kole problem zaczął się od tego momętu gdy podczas jazdy przegub zewnętrzny z lewej strony mi się posypał a miesiąc wcześniej wymieniałem wszystkie 4 przy 2 skrzyni i 2 od strony koła i po wymianie zaczęły się takie cyrki może to po prostu zbieg okoliczności bo przed wymianą przegbów miałem niemiłe zdażenie konkretnie urwał mi się sworzeń dolny zwrotnicy i dość mocno przywaliłem lewym wahaczem w asfalt , po tym zdarzeniu zostały wymienione sworznie dolne,wszystkie tuleje stalowo gumowe z prawej strony i lewej strony i wszystkie przeguby . Tez np przy max skręcie w lewo kierownica tak jakby się zacina delikatnie i można kręcić kółka nie trzymając kierownicy i też wtedy słychać takie głuche stuki z lewej strony jeżeli ktoś ma jakiś pomysł co to może być proszę o jakąś rade szukałem wszędzie i nic nie mogę znaleść na ten konkretny przypadek . Aha i samochód jest bez wspomagania i bez ABS-u.

Siemka bedziesz miał coś ze skrętem nie powinno ci się tak koło kłaść ze kiera nie chce odbijać tak , jak byś nie miał ogranicznika skrętu , a tak nie może być za mocny masz skrę

PlushaQ
04-07-14, 07:57
Siemka bedziesz miał coś ze skrętem nie powinno ci się tak koło kłaść ze kiera nie chce odbijać tak , jak byś nie miał ogranicznika skrętu , a tak nie może być za mocny masz skrę

Brawo, świetne zdanie pod kątem gramatycznym - przestają mnie dziwić wyniki tegorocznych matur.


A co do przyczyny problemu - jak na mój gust, powinieneś szukać przyczyny w maglownicy. U mnie też coś zaczyna pukać przy dużych wychyłach koła. Byłem we wtorek u kumpla na podnośniku to wszystko sztywne, bez luzów. Przeguby powimieniane, wszystko sprawdzone - siada magiel.

szczawian
04-07-14, 14:11
Ale jak by padał magiel to nie działo by się tak też z drugiej strony na prawym kole ??? aha i dziś zauważyłem też że przy zmianie biegów też jest takie lekkie puknięcie z lewej strony przy redukcji i hamowaniu tak samo też takie pukanie słychać

Karpiczek
04-07-14, 19:23
A ten wahacz,ktorym przywaliles nie jest pokrzywiony?

szczawian
05-07-14, 16:41
Właśnie nie jest porównywałem z innymi na szrocie i wszystkie miały takie same wymiary itd nawet wzrokowo nie było żadnej różnicy ....

siara87
05-07-14, 17:12
półosie masz nowe czy kupiłes kompletne używane?

szczawian
05-07-14, 17:43
półośki zostały te same tylko przeguby na nich były wymieniane