Zobacz pełną wersję : Mikser do d13 z puszka d15
Siemka. Niedlugo odbiore dolot przerobiony z d15b2 na d13 i chce tam zamontowac mikser,jaki polecicie?moze ktos ma juz cos takiego i sie podzieli wrazeniami z jazdy i spalaniem:)
Jak dajesz dolot od D15B2, to i mikser daj do niego dedykowany. Najlepiej "w rurę" tzw. "soniczny". Nie chcesz jednak BLOs'a?
Na blosa mnie nie stac,a jaki jest ten dedykowany?
Nie wiem. Poszukaj jakiegoś pewnie 40mm. Musi się mieścić wewnątrz rury dolotowej. Zmierz średnicę.
Srednica rury ma 56mm. A srednica miksera to najlepiej 32mm albo 34 co?
Wewnętrzna tak. Mi chodziło bardziej o wymiary zewnętrzne, żeby to dobrze wpasować w rurę.
Bylem u gazownika i mowil ze najlepszy bedzie mikser od lanosa 55mm zew i 32 wewnetrznej srednicy rury. Co wy o tym myslicie ?
Jeśli Ci to dobrze ustawią, to pewnie tak.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem - jeśli masz puchę do D15B2, to są do niej dostępne specjalne dedykowane miksery. Zakłada się je w miejsce siatki, zaraz nad przepustnicą.
http://www.rybacki.pl/index.php?route=product/product&path=651&product_id=111
Walczyłem kiedyś z tym tematem - na takim mikserze osiągnąłem najlepsze efekty.
Ale u niego nie będzie to takie proste, bo to tylko puszka od D13B2 a rozstaw i kształt miejsca nad gaźnikiem jest standardowy do D13B2. Najlepiej się sprawdzi mikser soniczny albo blos.
Mikser juz mam ,ale zalozylem caly ten dolot tak jak trzeba i nie moge ogarnac obrotow na benzynie,faluja skacza itd. Zrobilem reset ecu ,odpinalem eacv i nic nie pomaga.Co moge zrobic ?
uszczelniles dobrze ta puche od d15?moze lapie lewe powietrze?
Wszystko jest uszczelnione. Faluje na benzynie i na gazie. Od 800-1200. Co moze byc ?
na oryginalnej puszce bylo ok?pod mikser bylo zostawic oryginal,a gdzie masz filtr powietrza?podlaczyles rurke od krokowca i odme?
wszystko jest podłączone, na oryginalnej było dobrze chociaż kiedyś też miałem z tym problem ale przedmuchalem gaznik, zresetowalem kompa i bylo dobrze . jak zdejme waz z krokowca to zasysa powietrze a podobno nie powinno. jak jade na gazie i wcisne sprzeglo to obroty spadaja do 2tysiecy i siw utrzymuja. dopiero gdy wylacze i wlacze silnik obroty sa dobre ale faluja , i tak za kazdym razem .
A jak zaslonie ta dziurke od krokowca to obroty sie normuja na benzynie i jest w miare dobrze,natomiast na gazie jest lepiej gdy tej dziurki nie zaslaniam wtedy tez rowno pracuje. Co jest ? Komp wywala blad nr 14 czyli krokowiec.
hmm...no to moze krokowiec sie zawiesil w pozycji otwartej i caly czas podaje powietrze?,wykrec go wyczysc,zrob reset kompa i go zaadoptuj od nowa,tylko zrob to tak jak w opisie,na benzynie,na gaz nie wlaczaj,potem jak juz bedzie ok to zgas hanke odepnij krokowca i przelacz na gaz,
mysle tez ze jak dopasowywales puszke od d15 to cos wpadlo do gaznika i moze teraz robic robote,jak czyszczenie krokowca nie pomoze to trzeba czyscic gaznik
Jeśli obroty falują, to pracuje EACV. Odłącz i pojeździj na PB. Jeśli będzie OK, to EACV do wymiany. Jeśli masz torxy, to możesz jeszcze przed wymianą pobawić się w regulację - od tyłu EACV ma śrubę, którą reguluje się napięcie sprężyny. Powinna być tak ustawiona, żeby dmuchając w niego nie było przepływu powietrza (zamknięty ma być szczelny).
Wczoraj go wyciagnalem uszczelnilem i jest duzo lepiej,obroty czasami za faluja ale nie jest zle i komp juz nie wywala bledu nr 14.
uszczelniles krokowca?jak?pamietaj zeby go odlaczyc jak na lpg bedziesz smigal
No ta uszczelka krokowca byla splaszczona to silikonu tam dalem troche. teraz mam gaz ustawiony i jezdze z podpietym krokowcem. Mam tak zostawic czy zalozyc przekaznik odcinajacy eacv ?
Tam jest bardzo "ciasno" i jeśli się daje silikon, to dosłownie minimalnie i to tylko w rowek uszczelki. Lepiej było to lekko podszlifować na czymś płaskim ("planowanie" podstawy korokowca ;) ) Może Ci się mim tłoczek polepił?
Wstaw przekaźnik.
Odlaczylem krokowca i smigam na lpg. Problem jest tylko taki ze gdy auto zejdzie ze ssania to ma niskie obroty na lpg i dopiero gdy sie rozgrzeje to wchodzi na wlasciwe. Co to moze byc ? Gazownik mi to ustawial na analizatorze i mowil ze wszystko jest ok.Jezdzi dobrze tylko wlasnie jest problem z tymi obrotami jak zejdzie ze ssania ,a jak osiagnie normalna temp to obroty sie normuja na 900 i jest git.
jak bardzo niskie sa te obroty?
Masz za bardzo skręcone ssanie. Albo się przyzwyczaj do tego albo podnieś 2 stopień ssania i wtedy będzie OK ale będzie więcej palił.
Czyli musze podkrecic ta srubke co jest na ten dlugi srubokret? Czy ta z tylu gaznika. Obroty maja 500.
a na pb jest juz wszystko ok czy tez spadaja?
No to w takim razie jeśli na PB jest OK, to śrubki nie ruszaj. Masz już tą puszkę od D15B2? Możesz pokazać, jak to wygląda i jaki jest mikser?
Tak puszka jest juz od d15 a mikser mam jakis srednicy 55 mm a firmy nie znam. Dobrze to jezdzi a problem jest tylko z tymi obrotami.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.