PDA

Zobacz pełną wersję : Mikser do d13 z puszka d15



Piekal
28-06-14, 23:39
Siemka. Niedlugo odbiore dolot przerobiony z d15b2 na d13 i chce tam zamontowac mikser,jaki polecicie?moze ktos ma juz cos takiego i sie podzieli wrazeniami z jazdy i spalaniem:)

yautja
29-06-14, 19:44
Jak dajesz dolot od D15B2, to i mikser daj do niego dedykowany. Najlepiej "w rurę" tzw. "soniczny". Nie chcesz jednak BLOs'a?

Piekal
30-06-14, 07:52
Na blosa mnie nie stac,a jaki jest ten dedykowany?

yautja
30-06-14, 10:27
Nie wiem. Poszukaj jakiegoś pewnie 40mm. Musi się mieścić wewnątrz rury dolotowej. Zmierz średnicę.

Piekal
02-07-14, 21:48
Srednica rury ma 56mm. A srednica miksera to najlepiej 32mm albo 34 co?

yautja
03-07-14, 09:46
Wewnętrzna tak. Mi chodziło bardziej o wymiary zewnętrzne, żeby to dobrze wpasować w rurę.

Piekal
03-07-14, 12:42
No rura ma 56mm wewnatrz

Piekal
06-07-14, 23:39
Bylem u gazownika i mowil ze najlepszy bedzie mikser od lanosa 55mm zew i 32 wewnetrznej srednicy rury. Co wy o tym myslicie ?

yautja
07-07-14, 10:14
Jeśli Ci to dobrze ustawią, to pewnie tak.

twizzter
07-07-14, 13:22
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem - jeśli masz puchę do D15B2, to są do niej dostępne specjalne dedykowane miksery. Zakłada się je w miejsce siatki, zaraz nad przepustnicą.
http://www.rybacki.pl/index.php?route=product/product&path=651&product_id=111
Walczyłem kiedyś z tym tematem - na takim mikserze osiągnąłem najlepsze efekty.

yautja
08-07-14, 10:40
Ale u niego nie będzie to takie proste, bo to tylko puszka od D13B2 a rozstaw i kształt miejsca nad gaźnikiem jest standardowy do D13B2. Najlepiej się sprawdzi mikser soniczny albo blos.

Piekal
09-07-14, 13:27
Mikser juz mam ,ale zalozylem caly ten dolot tak jak trzeba i nie moge ogarnac obrotow na benzynie,faluja skacza itd. Zrobilem reset ecu ,odpinalem eacv i nic nie pomaga.Co moge zrobic ?

ładny
09-07-14, 14:10
uszczelniles dobrze ta puche od d15?moze lapie lewe powietrze?

Piekal
09-07-14, 14:25
Wszystko jest uszczelnione. Faluje na benzynie i na gazie. Od 800-1200. Co moze byc ?

ładny
09-07-14, 14:46
na oryginalnej puszce bylo ok?pod mikser bylo zostawic oryginal,a gdzie masz filtr powietrza?podlaczyles rurke od krokowca i odme?

Piekal
09-07-14, 17:01
wszystko jest podłączone, na oryginalnej było dobrze chociaż kiedyś też miałem z tym problem ale przedmuchalem gaznik, zresetowalem kompa i bylo dobrze . jak zdejme waz z krokowca to zasysa powietrze a podobno nie powinno. jak jade na gazie i wcisne sprzeglo to obroty spadaja do 2tysiecy i siw utrzymuja. dopiero gdy wylacze i wlacze silnik obroty sa dobre ale faluja , i tak za kazdym razem .

Piekal
09-07-14, 18:23
A jak zaslonie ta dziurke od krokowca to obroty sie normuja na benzynie i jest w miare dobrze,natomiast na gazie jest lepiej gdy tej dziurki nie zaslaniam wtedy tez rowno pracuje. Co jest ? Komp wywala blad nr 14 czyli krokowiec.

ładny
09-07-14, 20:21
hmm...no to moze krokowiec sie zawiesil w pozycji otwartej i caly czas podaje powietrze?,wykrec go wyczysc,zrob reset kompa i go zaadoptuj od nowa,tylko zrob to tak jak w opisie,na benzynie,na gaz nie wlaczaj,potem jak juz bedzie ok to zgas hanke odepnij krokowca i przelacz na gaz,
mysle tez ze jak dopasowywales puszke od d15 to cos wpadlo do gaznika i moze teraz robic robote,jak czyszczenie krokowca nie pomoze to trzeba czyscic gaznik

yautja
10-07-14, 07:10
Jeśli obroty falują, to pracuje EACV. Odłącz i pojeździj na PB. Jeśli będzie OK, to EACV do wymiany. Jeśli masz torxy, to możesz jeszcze przed wymianą pobawić się w regulację - od tyłu EACV ma śrubę, którą reguluje się napięcie sprężyny. Powinna być tak ustawiona, żeby dmuchając w niego nie było przepływu powietrza (zamknięty ma być szczelny).

Piekal
10-07-14, 08:34
Wczoraj go wyciagnalem uszczelnilem i jest duzo lepiej,obroty czasami za faluja ale nie jest zle i komp juz nie wywala bledu nr 14.

ładny
10-07-14, 10:01
uszczelniles krokowca?jak?pamietaj zeby go odlaczyc jak na lpg bedziesz smigal

Piekal
10-07-14, 11:36
No ta uszczelka krokowca byla splaszczona to silikonu tam dalem troche. teraz mam gaz ustawiony i jezdze z podpietym krokowcem. Mam tak zostawic czy zalozyc przekaznik odcinajacy eacv ?

yautja
10-07-14, 14:04
Tam jest bardzo "ciasno" i jeśli się daje silikon, to dosłownie minimalnie i to tylko w rowek uszczelki. Lepiej było to lekko podszlifować na czymś płaskim ("planowanie" podstawy korokowca ;) ) Może Ci się mim tłoczek polepił?
Wstaw przekaźnik.

Piekal
10-07-14, 14:05
Odlaczylem krokowca i smigam na lpg. Problem jest tylko taki ze gdy auto zejdzie ze ssania to ma niskie obroty na lpg i dopiero gdy sie rozgrzeje to wchodzi na wlasciwe. Co to moze byc ? Gazownik mi to ustawial na analizatorze i mowil ze wszystko jest ok.Jezdzi dobrze tylko wlasnie jest problem z tymi obrotami jak zejdzie ze ssania ,a jak osiagnie normalna temp to obroty sie normuja na 900 i jest git.

Piekal
10-07-14, 23:34
Pomoze mi ktos z tym ?

ładny
11-07-14, 07:21
jak bardzo niskie sa te obroty?

yautja
11-07-14, 07:36
Masz za bardzo skręcone ssanie. Albo się przyzwyczaj do tego albo podnieś 2 stopień ssania i wtedy będzie OK ale będzie więcej palił.

Piekal
11-07-14, 08:39
Czyli musze podkrecic ta srubke co jest na ten dlugi srubokret? Czy ta z tylu gaznika. Obroty maja 500.

ładny
11-07-14, 10:29
a na pb jest juz wszystko ok czy tez spadaja?

Piekal
11-07-14, 16:28
Na pb jest ok

yautja
11-07-14, 21:09
No to w takim razie jeśli na PB jest OK, to śrubki nie ruszaj. Masz już tą puszkę od D15B2? Możesz pokazać, jak to wygląda i jaki jest mikser?

Piekal
11-07-14, 21:39
Tak puszka jest juz od d15 a mikser mam jakis srednicy 55 mm a firmy nie znam. Dobrze to jezdzi a problem jest tylko z tymi obrotami.