grpi
25-06-14, 12:03
Cześć,
Zrobilem swapa na b18c6.
Przejechalem jakies 300 km w ciągu kilku dni. Pojawil sie błąd 41. Po wyłączeniu auta i ponownym uruchomieniu znika, pojawia sie losowo po nagrzaniu silnika, na simnym nie występuje.
Z tego, co ustalilem, to błąd oznacza prodlem z układem sądy lambda i jej podgrzewaczem.
Dodam, iż mam jeszcez wydech z d14, szukam speca, który mi zrobi odpowiedni wydech do b18c6.
Mechanik, który robił swapa twierdzi, że to ma związek z wydechem, że przez to jest nieprawidłowy odczyt, bo jest "wąska rura" i zwężka.
Czy to ma sens ?
Wydaje mi sie, że od razu powinienem dostawac takie checki a nie po przejechaniu 300 km po swapie.
Jak to zdiagnozowac ?
Help.
[EDIT] Aha, no i powiedzieli mi, że sonda jest nowa, tz była ostatnio wymieniana.
Dzieki za pomoc.
Zrobilem swapa na b18c6.
Przejechalem jakies 300 km w ciągu kilku dni. Pojawil sie błąd 41. Po wyłączeniu auta i ponownym uruchomieniu znika, pojawia sie losowo po nagrzaniu silnika, na simnym nie występuje.
Z tego, co ustalilem, to błąd oznacza prodlem z układem sądy lambda i jej podgrzewaczem.
Dodam, iż mam jeszcez wydech z d14, szukam speca, który mi zrobi odpowiedni wydech do b18c6.
Mechanik, który robił swapa twierdzi, że to ma związek z wydechem, że przez to jest nieprawidłowy odczyt, bo jest "wąska rura" i zwężka.
Czy to ma sens ?
Wydaje mi sie, że od razu powinienem dostawac takie checki a nie po przejechaniu 300 km po swapie.
Jak to zdiagnozowac ?
Help.
[EDIT] Aha, no i powiedzieli mi, że sonda jest nowa, tz była ostatnio wymieniana.
Dzieki za pomoc.