Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : pomoc w uturbieniu B serii

motomaniak1988
24-06-14, 23:31
pytanie do uzytkownikow uturbionych B serii prosil bym was o jakies info i podpowiedzi dotyczace uturbienia takiego silnika mowa tu o sofcie jakie graty potrzebne do tego zeby to wszystko gralo ??
nie jestem jakims laikiem w temacie chodz wszystkich rozumow tez nie zjadlem
przymierzam sie na powaznie a ludzie w kolo gadaja to czy tamto chce miec info od ludzi ktorzy na tym smigaja i maja wiarygodne info

jakich podzespolow uzyc zeby to wszystko poszlo w miare sprawnie i bezproblemowo np jakie polecacie blow off wg MBC wtryski itd jaka srednica orurowania, gdzie kupic tanie graty zlaczki sylikonowe IC itd...
niech sie wypowiedza osoby ktore maja takie cos u siebie czy np potrzebuje chlodnice oleju i do tego podstawke z termostatem? czy wystarczy oem chlodnica wody? potrzebuje regulatora cisnienia paliwa ? od czego wtryski i jakiej wydajnosci ? czy pompa paliwa od H serii pociagnie wieksze wtryski ? czy oem sprzeglo zniesie softa ? polosie i przeguby dadza rade czy szykowac sie na ich wymiane po niedlugim czasie :) ? ile macie km u siebie na sofcie ? ile bezpiecznie dmuchac ?jakis pasowny IC zebym zderzaka nie musial wycinac (ej2) ?
a moze ktos ma jakies graty an handel to moze sie dogadamy ??

i jeszcze takiej malej podpowiedzi potrzebuje czy turbo KKK k24 nada sie do b16 ?(bo takie posiadam w nienagannym stanie) ktos cos orientuje sie w temacie jak to bedzie dmuchac
jaki zastosowac kolektor wydechowy zebym mogl klime zostawic czy tylko spawac samemu czy mozna jakis gotowy kupic ? zeby bylo szybciej bez rzezby ?

za wszystkie info i cenne podpowiedzi z gory dziekuje
jesli ktos ma u siebie klime i turbo to moze niech zapoda foto jak to jest rozwiazane jak puscic orurowanie itd
jak by co to mam u siebie b16a2 auto sluzy na codzien do jazdy ,do pracy i wekendowe wypady (jakies 35tys km rocznie) a czasem jakies objechanie nowszego ,,lepszego,, drozszego auta :P

sodemarco