PDA

Zobacz pełną wersję : Problem przy swapie. Prosze o pomoc



Creative89
21-06-14, 11:59
Witam potrzebuje porady.
Mam ej6 z seryjnym silnikiem D16Y7 i przyszedł czas na swap. Wpadło B16A1 po kilku przebojach( tylna łapa od ek4 itp) teraz jest inny problem. kupiłem już przejściówkę do komputera z wiązki OBD2A na OBD1 i po podłączeniu kompa nie ma sygnału na pompę paliwa. i nie ma iskry... pompa na krótko chodzi bo została sprawdzona. nie mam pojęcia co może być problemem lub czy problemem może być to że spiąłem silnik na wiązce od Y7?? potrzebuje podpowiedzi. Z góry dziękuje.

Creative89
22-06-14, 21:46
naprawde nikt nie wie co i jak?!

kazik2_h9w3
22-06-14, 22:26
A podpiąłeś wszystkie masy??
Może immo?

blow3
22-06-14, 22:41
nie ma znaczenia ze b16a1 to obd0 ?

Creative89
24-06-14, 09:10
Dziękuje Greg za PW i podpowiedzi. Tak wiec uzupełniam post.
Wiązka silnikowa w tej chwili jest to spięte na wiązce od D16Y7 ale mam też wiązkę od B18 tylko nie mam rozpiski pinów w kostkach.
ssący jest od B16
Aparat od B18C4
komputer to P28 na Odb1 podpięty przejściówką już pod wiązkę w aucie.
w temacie immo, zmieniony jest komputer i jest z niego wywalone immo..
Jak na mów laicki pomysł to nie jest wina mas... bo auto kreci, rozrusznik chodzi tylko coś nie daje impulsu na pompe paliwa i nie wyrzuca iskty... i szukam przyczyny co to moze być

Greg001k
01-07-14, 22:31
Posprawdzaj, czy wszystko zostało dobrze podpięte do wiązki. Warto poszukać na necie rozpiski/schematu pinów, by dowiedzieć się, czy wszystko jest dobrze połączone (Schematy znajdziesz miedzy innymi w manualach hondy).

Jeżeli pompa paliwa działa na krótko, to oznacza, że coś jest nie tak z podłączeniem wiązki, albo immobilizer blokuje sygnał...

Jeżeli wszystko jest dobrze podłączone i immobilizer tego nie blokuje, to:
- Odnośnie iskry - winowajcą może być jedynie cewka lub moduł zapłonowy
- Pompa paliwa - przychodzi mi na myśl jedynie przekaźnik pompy (zimne luty)?

Ps. ECU P28 zostało przestrojone na B-serię, bo z tego, co mi się wydaje one pod D16Z6 głównie wychodziło?

Dodatkowo na tej stronce znajdziesz manuale: http://www.spoonertuner.com/manuals

flamboym
01-07-14, 23:34
Jak napisał Greg001k na początku sprawdziłbym przekaźnik pompy paliwa - podczas przekręcania stacyjki powinno być słychać jak załącza i pompa się odzywa (buczenie).

HEG8
01-07-14, 23:45
Jak nie masz iskry i pompa nie chodzi to masz kilka opcji:
-z*****ego kompa
-immo nadal siedzi
-przejściówka z dupy
-kable coś nietete...

Ogólnie składak straszny, nie chciałbym tego kupić... ;)

Creative89
11-07-14, 20:15
przyczyna znaleziona... okazało się że gdzieś zagineła masa na przekaźnik od pompy paliwa... dopieta została tam dodatkowa i wszystko chula... ale dziekuje za próby pomocy

81saren
14-07-14, 23:42
No to wlasnie ominołes seryjne IMMO :)