PDA

Zobacz pełną wersję : Problem po założeniu gazu



CreIser
19-06-14, 12:05
Siema,

nie wiem, czy dobry dział wybrałem, bo zastanawiałem się nad "inne modele Hond", ale dobra - do rzeczy.

Aha - buda: EJ9, D14A4.

Wczoraj założyłem gaz. Po znajomości u mechaniora, u którego przekładałem silnik, więc mam zaufanie i gwarancję jakości. Jednak mam dziwny problem. Odpalił od strzała, przełączył się na gaz i wróciłem nim ok. 40 km do domu. Jechałem A2, a więc prędkość była stała. W czasie jazdy nagle mnie coś spowolniło. Tak jakby coś się przytkało, tym samym prędkość zmalała. Było tak ok. 3 razy w odstępie co kilka sekund. Gdy zjechałem z trasy, stojąc na światłach i dodając gazu Honda dławiła się na wolnych obrotach (800-2k), na wyższych już dobrze pracowała. I z wysokich (4k) musiałem ruszać.

Dojechałem do domu, parę razy przegazowałem - problem ten sam. Zgasiłem auto, wszedłem do domu, ale po 10-15 minutach wyszedłem i odpaliłem auto. Pracował dobrze, i na gazie - wkręcał się na obroty - i na benzynie. Dzisiaj jeszcze jej nie testowałem, ale mam zamiar się przejechać, sprawdzić, jak pracuje.

Czy mogę mieć jakieś obawy? Mam się udać do mechaniora, czy to typowe "dostosowywanie" się silnika do gazowni?

Składowy
19-06-14, 14:15
Myślę że jak mechanik to spoko dał radę ogarnąć i założyć ale to jeszcze trzeba ustawić... ustawisz dobrze będzie jeździć dobrze i spalać dobrze, ustawisz za ubogo niby może za oszczędzisz lpg ale temperatura i wypalanie zaworków, dasz za bogato będzie też jeździć lekko przy capi gazem z rurki bo nie spali wszystkiego ale bezpieczniejsze to niż za ubogo, możesz mieć za bogato i sporo zalewa na wolniejszych obrotach a jak sie bujnie i zassie dobrze powietrza to jedzie jakoś

CreIser
19-06-14, 14:25
Czyli innymi słowy podjechać juto na regulację?

Genax
19-06-14, 23:30
Tak.

CreIser
20-06-14, 10:24
Ok dzięki za informacje.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalk