wachus1
14-06-14, 15:38
Witam
Civic 5D 1.4 90KM, 95r
Początkowo miałem problemy z jazdą na LPG przy mocniejszym dodaniu gazu auto się dławiło, mieszanka robiła się uboga i strzelało w dolot. Typowo się do działo na niskich prędkościach obrotowych. Jak wszedł powyżej 4tys to szedł już ogniem do odcinki. Jazda na benzynie była ok, baaardzo rzadko dało się wyczuć delikatne poszarpnięcia. Skupiłem się na poszukiwaniu przyczyny po stronie gazu ale bez rezultatów.
Dzisiaj jakby objawy przeniosły się na benzynę. W niskich obrotach potrafi się zrobić ubogo a ze sterownika benzynowego dochodzi bzyczenie coś na styl walniętego przekaźnika. Później jak wejdzie na obroty idzie już ogniem. Lub jak się delikatnie operuje gazem, to brak jest bzyczenia.
Ktoś się spotkał z czymś podobnym ? ;)
Aaa i jeszcze jedna dziwna rzecz. bo byłem na oscyloskopie zmierzyć sondę to według oscyloskopu i gaziarza ta sonda nie pracuje. A sonda szerokopasmowa wyraźnie po odłączeniu wąskopasmowej pokazuje bogaty stan a jak jest podłączona to faluje od ubogiej do bogatej. Gaziarz podłączał oscyloskop do swojego auta pod swoją sondę i tam pracę sondy widać a u mnie jakby szumy jedynie. Ale szerokopasmówka wyraźnie pokazuje zmianę stanu mieszanki...
Civic 5D 1.4 90KM, 95r
Początkowo miałem problemy z jazdą na LPG przy mocniejszym dodaniu gazu auto się dławiło, mieszanka robiła się uboga i strzelało w dolot. Typowo się do działo na niskich prędkościach obrotowych. Jak wszedł powyżej 4tys to szedł już ogniem do odcinki. Jazda na benzynie była ok, baaardzo rzadko dało się wyczuć delikatne poszarpnięcia. Skupiłem się na poszukiwaniu przyczyny po stronie gazu ale bez rezultatów.
Dzisiaj jakby objawy przeniosły się na benzynę. W niskich obrotach potrafi się zrobić ubogo a ze sterownika benzynowego dochodzi bzyczenie coś na styl walniętego przekaźnika. Później jak wejdzie na obroty idzie już ogniem. Lub jak się delikatnie operuje gazem, to brak jest bzyczenia.
Ktoś się spotkał z czymś podobnym ? ;)
Aaa i jeszcze jedna dziwna rzecz. bo byłem na oscyloskopie zmierzyć sondę to według oscyloskopu i gaziarza ta sonda nie pracuje. A sonda szerokopasmowa wyraźnie po odłączeniu wąskopasmowej pokazuje bogaty stan a jak jest podłączona to faluje od ubogiej do bogatej. Gaziarz podłączał oscyloskop do swojego auta pod swoją sondę i tam pracę sondy widać a u mnie jakby szumy jedynie. Ale szerokopasmówka wyraźnie pokazuje zmianę stanu mieszanki...