sebekkk1
14-06-14, 13:38
Witam, mam mały problem ze swoim civicem, może ktoś z Was będzie miał pomysł na co zwrócić uwagę - co to może być :rolleyes:
Pacjent: MA8 D14A2 + lpg
Problem: Przy dojeżdżaniu do np. skrzyżowania, po wysprzęgleniu obroty spadają i samochód gaśnie. Wczoraj miałem taką sytuacje, że ani na benzynie ani na gazie nie chciał odpalić przez kolejne 5-10 minut. Musiałem zepchnąć go z drogi i odczekać chwilę :mad:
Jakieś 800km temu była robiona jako taka eksploatacja (filtry, świece, olej) - niestety brakło funduszy na przewody wn i nową kopułkę oraz palec. Może być w tym wina, że po prostu prundu nie ma? I przez to kręcąc go na benzynie (czy też gazie), w ogóle nie załapuje?
Nie mam problemu z falującymi obrotami, jak jest dobrze to jest dobrze. A jak go napadnie, to po prostu obroty spadają i gaśnie.
Pacjent: MA8 D14A2 + lpg
Problem: Przy dojeżdżaniu do np. skrzyżowania, po wysprzęgleniu obroty spadają i samochód gaśnie. Wczoraj miałem taką sytuacje, że ani na benzynie ani na gazie nie chciał odpalić przez kolejne 5-10 minut. Musiałem zepchnąć go z drogi i odczekać chwilę :mad:
Jakieś 800km temu była robiona jako taka eksploatacja (filtry, świece, olej) - niestety brakło funduszy na przewody wn i nową kopułkę oraz palec. Może być w tym wina, że po prostu prundu nie ma? I przez to kręcąc go na benzynie (czy też gazie), w ogóle nie załapuje?
Nie mam problemu z falującymi obrotami, jak jest dobrze to jest dobrze. A jak go napadnie, to po prostu obroty spadają i gaśnie.