Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Kierownica DC2/ATR - jaka tasma SRS



kuster
13-06-14, 17:03
Hejka!
Ludki kto się orientuje jaka jest potrzebna taśma SRS żeby podpiąć poduche z kierownicy MOMO -> DC2, ACC Type R w Civic MB2?
Muszę kupić dedykowana jakąś pod te modele czy np zwykłą z Accorda bo z niego mam poduszkę?
Czy taka przekładka jest P&P?

norb!
13-06-14, 17:14
A czy te kierownice z acco R i ITR nie różnią się czasem wieloklinem ?

kuster
14-06-14, 02:50
A czy te kierownice z acco R i ITR nie różnią się czasem wieloklinem ?

mam taka i tala ale interesuje mnie poduszka...

MM63
14-06-14, 13:58
Mam taśmę z accorda i civica, poduszki takie same, tylko inne wtyczki. Różnią się obiema wtyczkami, czyli nie da się podpiąć accordowej poduszki na accordowej taśmie w syfiku.
Pozostaje chyba sprawdzić jakie wtyczki ma ITR przy taśmie i przy poduszce.

Lucas.FK2
14-06-14, 23:09
Kiera od ITR z poduszką jest dosłownie P&P w MB. Z Acc bedziesz miał kombinacje alpejskie

kuster
14-06-14, 23:47
Kiera od ITR z poduszką jest dosłownie P&P w MB. Z Acc bedziesz miał kombinacje alpejskie

czyli poduszka z ATRa i ITRa jest tez inna? ^^ ale jaja :P a tych wtyczek nie da się jakoś "przelutowac"? ^^

Karpiczek
15-06-14, 14:22
Kiedyś trafiłem na temat na amerykańskim forum. Śmiało lutowali wtyczki, ładując kierownicę z CTR VII gen do VI gena. Tylko czy to jest bezpieczne?

kuster
15-06-14, 17:00
Kiedyś trafiłem na temat na amerykańskim forum. Śmiało lutowali wtyczki, ładując kierownicę z CTR VII gen do VI gena. Tylko czy to jest bezpieczne?

ale w poduszce jest różnica w kablach? Znaczy się (+) i (-)? Żeby to dobrze podłączyć?

MM63
15-06-14, 17:11
Niee, masz tylko czerwony i czarny. Ale jest kwestia tego, czy taka rzeźba zadziała albo nie zadziała, albo kiedy zadziała.

Lucas.FK2
15-06-14, 21:24
Jak z pasowaniem poduszek wygląda to juz dalej nie powiem .Wiem,że ta kiera z ITR'a pasuje

Karpiczek
16-06-14, 00:16
Kiera z ITR pasuje to oczywiste. Honda nawet tak pomyślała, że można sam wielowypust przekładać z tych kierownic, tzn. CTR,ITR i ATR :P

kuster
16-06-14, 09:06
Oj kierownica, kierownica... Mnie chodzi o samą poduszkę SRS czy trzeba jakieś taśmy zmieniać, czy może seryjne wtyczki są P&P...

MM63
16-06-14, 16:05
Kiera z ITR pasuje to oczywiste. Honda nawet tak pomyślała, że można sam wielowypust przekładać z tych kierownic, tzn. CTR,ITR i ATR :P

Jak?

MikeFoto
16-06-14, 20:31
Jak?

Wyciąć z jednej kiery wieloklin i przespawać do drugiej :D

MM63
16-06-14, 20:45
A sprężyny można ciąć brzeszczotem.

Karpiczek
16-06-14, 21:45
Wyciąć z jednej kiery wieloklin i przespawać do drugiej :D

Nie żyjmy druciarstwem, niech nasze auta są bezpieczne gdy je tuningujemy.
Wystarczy odkręcić 4 śrubki imbusowe i dosłownie przełożyć do drugiej kierownicy i wkręcić owe 4 śrubki. Znalazłem zdjęcie, zrobione od tyłu kierownicy. Widać w rogach końcówki śrubek(odkręca się je po demontażu modułu poduszki)
http://img140.imageshack.us/img140/342/mg5961nz6.jpg

MM63
16-06-14, 21:57
Już zacząłem oglądać swoje, ale teraz widzę, że o tajpery chodzi. Dobre to.

MikeFoto
16-06-14, 21:58
Oczywiście to był sarkazm :p.

Ale do rzeczy. Miałem kierownicę z 5D w rękach nawet 3 różne. Dla przykładu tak wygląda moja poprzednia kiera z VTI.Gdzie te śrubki ?

Pod tym linkiem masz fotki:
https://www.dropbox.com/sh/070c2hdespta18q/AAAnD8DbjtoYEhifbQaBTh4ia

MM63
16-06-14, 22:02
Oczywiście to był sarkazm :p.

Ale do rzeczy. Miałem kierownicę z 5D w rękach nawet 3 różne. Dla przykładu tak wygląda moja poprzednia kiera z VTI.Gdzie te śrubki ?

Pod tym linkiem masz fotki:
https://www.dropbox.com/sh/070c2hdespta18q/AAAnD8DbjtoYEhifbQaBTh4ia

Chodzi o typeRy.

Karpiczek
17-06-14, 13:19
Zwykle kierownice maja spawane wielowpusty. Mnie chodzi o kierownice z Accorda/Civica/Integry Type R do roku 2000.

MikeFoto
17-06-14, 13:26
Aaaa to być może jest i tak jak piszesz.