Zobacz pełną wersję : Kierownica DC2/ATR - jaka tasma SRS
Hejka!
Ludki kto się orientuje jaka jest potrzebna taśma SRS żeby podpiąć poduche z kierownicy MOMO -> DC2, ACC Type R w Civic MB2?
Muszę kupić dedykowana jakąś pod te modele czy np zwykłą z Accorda bo z niego mam poduszkę?
Czy taka przekładka jest P&P?
A czy te kierownice z acco R i ITR nie różnią się czasem wieloklinem ?
A czy te kierownice z acco R i ITR nie różnią się czasem wieloklinem ?
mam taka i tala ale interesuje mnie poduszka...
Mam taśmę z accorda i civica, poduszki takie same, tylko inne wtyczki. Różnią się obiema wtyczkami, czyli nie da się podpiąć accordowej poduszki na accordowej taśmie w syfiku.
Pozostaje chyba sprawdzić jakie wtyczki ma ITR przy taśmie i przy poduszce.
Kiera od ITR z poduszką jest dosłownie P&P w MB. Z Acc bedziesz miał kombinacje alpejskie
Kiera od ITR z poduszką jest dosłownie P&P w MB. Z Acc bedziesz miał kombinacje alpejskie
czyli poduszka z ATRa i ITRa jest tez inna? ^^ ale jaja :P a tych wtyczek nie da się jakoś "przelutowac"? ^^
Kiedyś trafiłem na temat na amerykańskim forum. Śmiało lutowali wtyczki, ładując kierownicę z CTR VII gen do VI gena. Tylko czy to jest bezpieczne?
Kiedyś trafiłem na temat na amerykańskim forum. Śmiało lutowali wtyczki, ładując kierownicę z CTR VII gen do VI gena. Tylko czy to jest bezpieczne?
ale w poduszce jest różnica w kablach? Znaczy się (+) i (-)? Żeby to dobrze podłączyć?
Niee, masz tylko czerwony i czarny. Ale jest kwestia tego, czy taka rzeźba zadziała albo nie zadziała, albo kiedy zadziała.
Jak z pasowaniem poduszek wygląda to juz dalej nie powiem .Wiem,że ta kiera z ITR'a pasuje
Kiera z ITR pasuje to oczywiste. Honda nawet tak pomyślała, że można sam wielowypust przekładać z tych kierownic, tzn. CTR,ITR i ATR :P
Oj kierownica, kierownica... Mnie chodzi o samą poduszkę SRS czy trzeba jakieś taśmy zmieniać, czy może seryjne wtyczki są P&P...
Kiera z ITR pasuje to oczywiste. Honda nawet tak pomyślała, że można sam wielowypust przekładać z tych kierownic, tzn. CTR,ITR i ATR :P
Jak?
Jak?
Wyciąć z jednej kiery wieloklin i przespawać do drugiej :D
A sprężyny można ciąć brzeszczotem.
Wyciąć z jednej kiery wieloklin i przespawać do drugiej :D
Nie żyjmy druciarstwem, niech nasze auta są bezpieczne gdy je tuningujemy.
Wystarczy odkręcić 4 śrubki imbusowe i dosłownie przełożyć do drugiej kierownicy i wkręcić owe 4 śrubki. Znalazłem zdjęcie, zrobione od tyłu kierownicy. Widać w rogach końcówki śrubek(odkręca się je po demontażu modułu poduszki)
http://img140.imageshack.us/img140/342/mg5961nz6.jpg
Już zacząłem oglądać swoje, ale teraz widzę, że o tajpery chodzi. Dobre to.
Oczywiście to był sarkazm :p.
Ale do rzeczy. Miałem kierownicę z 5D w rękach nawet 3 różne. Dla przykładu tak wygląda moja poprzednia kiera z VTI.Gdzie te śrubki ?
Pod tym linkiem masz fotki:
https://www.dropbox.com/sh/070c2hdespta18q/AAAnD8DbjtoYEhifbQaBTh4ia
Oczywiście to był sarkazm :p.
Ale do rzeczy. Miałem kierownicę z 5D w rękach nawet 3 różne. Dla przykładu tak wygląda moja poprzednia kiera z VTI.Gdzie te śrubki ?
Pod tym linkiem masz fotki:
https://www.dropbox.com/sh/070c2hdespta18q/AAAnD8DbjtoYEhifbQaBTh4ia
Chodzi o typeRy.
Zwykle kierownice maja spawane wielowpusty. Mnie chodzi o kierownice z Accorda/Civica/Integry Type R do roku 2000.
Aaaa to być może jest i tak jak piszesz.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.