Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Problem z hamulcami!!!



janekb84
11-06-14, 19:59
Panowie jest taki problem:)
Lewe przednie koło mi słabiej hamuje od prawego.Byłem na rolkach i wyszło ze róznica miedzy lewym i prawym jest 25%(tył hamuje dobrze)dodam że klocki sa po przelocie 500km i tarcze tez,zaciski sprawne tłoczek chodzi ładnie i prowadnice też.Odpowietrzane pare razy wiec to też można wykluczyć
Dodam jeszcze że pedał jest twardy w podłoge też nie wpada.
Podmienione na próbe zostały: pompa,przewód,zacisk,korektor siły hamowania
i nawet ani troche lepiej!
moze ktos cos wie w czym lezy problem:confused:

piotreek23
11-06-14, 21:06
Przewody?

janekb84
11-06-14, 21:11
został podmieniony na inny i to samo

kepa416
11-06-14, 21:47
A cały przewód był sprawdzony czy tylko ten ostatnio, prześwietl od kola do pompy czy nie ma problemu. Abs jest?

Wysłane z mojego LG-V500 przy użyciu Tapatalka

piotreek23
11-06-14, 21:52
Przewody są stalowe chodzi mi o całość od komory silnika do samych hamulców. Z doświadczenia wiem że po X latach ich stan błaga o pomstę i przy wymianie łamią się jak zapałki.

janekb84
11-06-14, 22:29
przewod zostal sprawdzony nie ma nigdzie zagiec itp anomali:)i problem dotyczy tylko jednego koła przypominam

piotreek23
11-06-14, 23:16
Zardzewiały jest ten przewód?

Camellia Racing
11-06-14, 23:19
Korektor jest na osie przód/tył


przewod zostal sprawdzony nie ma nigdzie zagiec itp anomalii problem dotyczy tylko jednego koła przypominam
Sprawdź dobrze przewody, może Tobie gdzieś puchnie zmniejszając siłę wypchnięcia tłoczka?

piotreek23
11-06-14, 23:23
Sprawdź dobrze przewody, może Tobie gdzieś puchnie zmniejszając siłę wypchnięcia tłoczka?
Tu nie ma co sprawdzać. trzeba wymienić :D albo przygotować się na to że przy próbie wyjęcia w celu obejrzenia połamie się jak zapałka. Sam to przerabiałem.

janekb84
12-06-14, 05:17
przewod nie jest nigdzie pordzewiały sprawdzałem nie tylko ja i elastyczny tak jak mowilem był podmieniany na inne dwa 100%dzialajace i tez lipa:mad:
po kolei były podmieniane na inne wszystkie elementy, zebym tego nie sprawdzał to bym takiego tematu nie zakładał przeciez:)

piotreek23
12-06-14, 06:01
Cudów nie ma, to jest fizyka. W takim razie rozebrać całość gdzie jest mniejsza siła i dobrze wyczyścić ewentualnie podmienić na nowe i sprawdzić.

janekb84
12-06-14, 06:17
no nie ma cudów tylko pomysły sie juz skonczyły,na nowe moze nie było podmieniane ale zacisk jak i przewod był zmieniany na inne sprawne elementy bo wyjete z działajacego auta gdzie zadne cyrki sie nie działy

kepa416
12-06-14, 09:39
No to może drugie koło masz o 25 % lepsze i to tamto jest zepsute.

Wysłane z mojego LG-V500 przy użyciu Tapatalka

janekb84
12-06-14, 10:40
jak jest lepsze no to niby co miałoby być zepsute:confused:

birchie
12-06-14, 11:08
jak jest lepsze no to niby co miałoby być zepsute

Kolega jak miał wylany prawy amortyzator- to w czasie przeglądu miał on tłumienie lepsze o 6% od lewego :D

janekb84
12-06-14, 11:47
no to akurat to mozna nazwac cudem:p