Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : jakie springi weitec do gwintowanego mts'a?



SIMBA
10-06-14, 22:33
Siema,

jakie polecicie mi springi weitec które najlepiej siadły by na gwincie mts'a v3 w ej9 hb z 97r? Chodzi mi o springi typowe dla gwintowego zawieszenia a nie sportowych amorków - jeśli to ma jakieś znaczenie. Czekam na gwint z grupowca i od razu zamierzam włożyć tam porządne springi :). Czy sringi -40/-40 będą dobre czy dawać o mniejszym / większym obniżeniu? W bagażniku jest zabudówka CA i butla lpg w kole zapasowym. Bardzo zależy mi na pomocy z Waszej strony.

Z góry dzięki,
pozdrawiam ;)

joker333
11-06-14, 08:23
wątpie aby taki zabieg Ci cokolwiek w tym gwincie polepszył Same sprężyny to na tyle mało skomplikowana rzecz że akurat to w tym MTS pewnie jest najmniejszym problemem, bardziej kiepska jakość amorów.
Ile Cie wyniesie ten mts + waitec ? nie lepiej kupić AP i nie kombinować?

SIMBA
11-06-14, 10:32
okrojony budżet i nagła konieczność zmiany amorków - samochód jest w użytku na co dzień. Co do wyższości AP nad mts to bym się zastanawiał. Nie, żebym komuś chciał tym ubliżyć. Jednak tyle już zostało napisane i powiedziane na ten temat, że nie chcę gadać o tym samym i mówić tego, co już zostało powiedziane. Na pewno lepszy będzie mts na weitecu niż ze springiem mts'a W kolejnych postach proszę już o podanie konkretnego modelu springa, który z powodzeniem można założyć na wspomniany gwint. Budżet za całość to max. 1400zł.

Gorliś
11-06-14, 11:20
Po pierwsze potrzebowalbys sprezyne z gwintu weiteca, bo sprezyna przeznaczona do zwyklych amortyzatorow jest inaczej zakonczona (nie pod plaski talerzyk a pod kielich).
Zatem moglbys zamowic oryginalne sprezyny weiteca jako czesci zamienne do konkretnego gwintu.
Po drugie nie wiem jaka srednice talerzyka ma mts a jaka weitec a sprezyna musi byc dobrze oparta na talerzyku.
Po trzecie, porownywanie mts do AP jest bez sensu i tez nie chce nikomu ublizyc. Po prostu MTS to najnizsza z mozliwych polek, sprezyny znanych marek potrafia kosztowac wiecej niz caly gwint MTS.

kacza1982
13-06-14, 16:26
okrojony budżet i nagła konieczność zmiany amorków
Więc zmień amorki, a nie cały zawias... nie rozumiem po co pytać o sprężyny jak trzeba amory wymienić



samochód jest w użytku na co dzień
Jazda na gwincie na co dzień? na polskich drogach? szacun, to tylko dla ludzi o mocnych plombach lubiących jazdę codzienną wozem drabiniastym

Dziwne, że teraz piszesz o springi pod MTSa, a zrezygnowałeś z zakupu grupowego za ok. 820zł-budżet 1400 zł - tak napisałeś na początku, hmmm. Założyłeś kilka różnych wątków z pytaniami o amory, springi itp. Poczekaj, uzbieraj kilka dobrych setek i kup dobry gwint i nie będzie problemów... poza tym, gwint do D14A4 (chyba, że plan swapu został zrealizowany to przepraszam i szacunek należny z mej strony) to chyba tylko, aby wyglądało, ale to tylko kwestia gustu