Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : jaki swap do ej9?



sawis
05-06-14, 17:23
Witam

Z racji ze uzbieralem pieniadze na wymarzony silnik do mojej ej9 ktorym mialo byc b18c4 teraz gdy juz moge wyslac samochod do warsztatu pojawij sie dylemat czy wsadzic b18c4 czy jednak b16a2;)

Prosze was o opinie w pewnym stopniu uzasadnione, b18c4 czy b16a2?;)

Dziekuje i pozdrawiam

karas
05-06-14, 19:59
tylko b18 -bo jak to się mówi:
there is no replacement for displacement !! Jak juz idziesz w performance to nie ma co isc w półsrodki

Tommi01
05-06-14, 20:07
c4 + skrzynia z a2

falek84
05-06-14, 21:39
jak kolega wyżej c4+ skrzynia np z a2. Skrzynia z c4 to masakra długa w ....uj jedyna jej zaleta to szpera, ale bez tego da się żyć

Shakur
05-06-14, 21:43
Albo szukać ze skrzynią s4c, fd 4,4 i szpera :-) i tak jak koledzy... B18.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

sawis
05-06-14, 22:30
nie chodzi mi o półśrodki bo to róznica mniej wiecej 500zł w cenie;p chodzi o to co jest lepsze i bardziej rozwojeowe;p a jak to wyglada na zasadzie przyspieszenia? wie ktos ile do 100km/h ma b16a2, ile b18c4(z seryjną skrzynią) a ile b18c4 ze skrzynią od a2

karas
05-06-14, 23:45
ze wzgledu na pojemnosc b18 jest bardziej rozwojowe, jest mocniejsze w serii od b16 i po wydaniu w miare nieduzych $$ tzn robiac wydech dolot, wrzucajac wałki od itr, strojac to, masz okolo 200 koni i fajnie jezdzace auto, Zeby w b16 zrobic 200 koni musisz wydac worek dukatów. Jedyna rzecz która przemawia za b16 to mocny dzwiek załączajacego sie vtec'a no chyba ze dorwiesz gdzis jdmowe b16a albo b16b wtedy bym sie zastanawial