Zobacz pełną wersję : jaki swap do ej9?
Witam
Z racji ze uzbieralem pieniadze na wymarzony silnik do mojej ej9 ktorym mialo byc b18c4 teraz gdy juz moge wyslac samochod do warsztatu pojawij sie dylemat czy wsadzic b18c4 czy jednak b16a2;)
Prosze was o opinie w pewnym stopniu uzasadnione, b18c4 czy b16a2?;)
Dziekuje i pozdrawiam
tylko b18 -bo jak to się mówi:
there is no replacement for displacement !! Jak juz idziesz w performance to nie ma co isc w półsrodki
jak kolega wyżej c4+ skrzynia np z a2. Skrzynia z c4 to masakra długa w ....uj jedyna jej zaleta to szpera, ale bez tego da się żyć
Albo szukać ze skrzynią s4c, fd 4,4 i szpera :-) i tak jak koledzy... B18.
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
nie chodzi mi o półśrodki bo to róznica mniej wiecej 500zł w cenie;p chodzi o to co jest lepsze i bardziej rozwojeowe;p a jak to wyglada na zasadzie przyspieszenia? wie ktos ile do 100km/h ma b16a2, ile b18c4(z seryjną skrzynią) a ile b18c4 ze skrzynią od a2
ze wzgledu na pojemnosc b18 jest bardziej rozwojowe, jest mocniejsze w serii od b16 i po wydaniu w miare nieduzych $$ tzn robiac wydech dolot, wrzucajac wałki od itr, strojac to, masz okolo 200 koni i fajnie jezdzace auto, Zeby w b16 zrobic 200 koni musisz wydac worek dukatów. Jedyna rzecz która przemawia za b16 to mocny dzwiek załączajacego sie vtec'a no chyba ze dorwiesz gdzis jdmowe b16a albo b16b wtedy bym sie zastanawial
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.