SIMBA
05-06-14, 12:43
Cześć,
czas na wymianę amorów. Siedział ta technix, z którym przejechałem w ciągu prawie 4 lat ponad 60tys. :). Wywnioskować można, że jeżdżę często i dużo. Zastanawiam się na MTS "V3", chociaż z drugiej strony przez te lata w ogóle gwintu nie ruszałem i szczerze mówiąc jest mi on zbędny. Myślę zatem nad sprężynami obniżającymi i konkretnym amorku, dającym "niemiecką jakość" jazdy.
Zastanawiam się nad tymi amorami:
http://allegro.pl/bilstein-amortyzator-tyl-honda-civic-vi-iv-okazja-i4294187367.html
http://allegro.pl/bilstein-amortyzator-p-honda-civic-95-01-vi-okazja-i4294104479.html
Powinienem też dobrać do nich jakieś sensowne sprężyny. I tu pytanie - jakie obniżenie (35mm czy 40mm) proponujecie, by w efekcie auto ładnie siadło, a jednocześnie nie sprawiało problemów w związku z obcieraniem, dobijaniem etc.? Dodam, że jeżdżę na kole 195/50 r15 et37. Na zimę mam 14". Rozmiaru koła raczej zmieniać nie zamierzam, a na pewno nie planuję schodzić z ET poniżej 35.
Czy znawcy tematu mogą polecić mi jakieś sensowne rozwiązania? Myślę, że za amorki+sprężyny nie dam więcej niż 1500-1600zł. Czyli na sprężyny max. 700-800zł.
Pozdrawiam :)
czas na wymianę amorów. Siedział ta technix, z którym przejechałem w ciągu prawie 4 lat ponad 60tys. :). Wywnioskować można, że jeżdżę często i dużo. Zastanawiam się na MTS "V3", chociaż z drugiej strony przez te lata w ogóle gwintu nie ruszałem i szczerze mówiąc jest mi on zbędny. Myślę zatem nad sprężynami obniżającymi i konkretnym amorku, dającym "niemiecką jakość" jazdy.
Zastanawiam się nad tymi amorami:
http://allegro.pl/bilstein-amortyzator-tyl-honda-civic-vi-iv-okazja-i4294187367.html
http://allegro.pl/bilstein-amortyzator-p-honda-civic-95-01-vi-okazja-i4294104479.html
Powinienem też dobrać do nich jakieś sensowne sprężyny. I tu pytanie - jakie obniżenie (35mm czy 40mm) proponujecie, by w efekcie auto ładnie siadło, a jednocześnie nie sprawiało problemów w związku z obcieraniem, dobijaniem etc.? Dodam, że jeżdżę na kole 195/50 r15 et37. Na zimę mam 14". Rozmiaru koła raczej zmieniać nie zamierzam, a na pewno nie planuję schodzić z ET poniżej 35.
Czy znawcy tematu mogą polecić mi jakieś sensowne rozwiązania? Myślę, że za amorki+sprężyny nie dam więcej niż 1500-1600zł. Czyli na sprężyny max. 700-800zł.
Pozdrawiam :)