mfred
04-06-14, 11:49
Witam,
zacznę od tego, że jestem kompletnym laikiem w sprawach samochodów, ale potrafię używać google (więc pierwsze co zrobiłem poszukałem rad).
Internet ma to do siebie, że niektóre linki po czasie przestają działać, w innych nie znajduję odpowiedzi na moje pytanie.
tak więc:
Po odpaleniu samochodu - silnik pracuję normalnie (wtedy gdy jest zimny)
jednak gdy nabierze swojej temperatury - zaczynają falowac / skakac / szaleć obroty tzn. na biegu jałowym skaczą miedzy 1000 a 1500 obrotów na min.
silnik sam nie gaśnie, ale jest to denerwujące i nie powinno tak być.
Szukałem odpowiedzi za pomocą wujka google jednak większość tematów to problem z gazem (którego ja nie mam)
info o samochodzie
rocznik 1996,
Civic VI
silnik 1,4 (90km)
na pewno ktoś z was będzie wiedział mniej więcej o co chodzi i gdybym mógł prosić prosiłbym o wytłumacznie step by step co i jak zrobić.
Dla człowieka który da dobrą radę wysyłam browara !!!!!!! dzięki!
zacznę od tego, że jestem kompletnym laikiem w sprawach samochodów, ale potrafię używać google (więc pierwsze co zrobiłem poszukałem rad).
Internet ma to do siebie, że niektóre linki po czasie przestają działać, w innych nie znajduję odpowiedzi na moje pytanie.
tak więc:
Po odpaleniu samochodu - silnik pracuję normalnie (wtedy gdy jest zimny)
jednak gdy nabierze swojej temperatury - zaczynają falowac / skakac / szaleć obroty tzn. na biegu jałowym skaczą miedzy 1000 a 1500 obrotów na min.
silnik sam nie gaśnie, ale jest to denerwujące i nie powinno tak być.
Szukałem odpowiedzi za pomocą wujka google jednak większość tematów to problem z gazem (którego ja nie mam)
info o samochodzie
rocznik 1996,
Civic VI
silnik 1,4 (90km)
na pewno ktoś z was będzie wiedział mniej więcej o co chodzi i gdybym mógł prosić prosiłbym o wytłumacznie step by step co i jak zrobić.
Dla człowieka który da dobrą radę wysyłam browara !!!!!!! dzięki!