Zobacz pełną wersję : mod gaznika w d13b2
jak wiadomo z opisu modów w d13b2 jednym z przynoszących najwieksze efekty jest przerobienie 2 przepustnicy aby otwierała sie równo z pierwszą.
natomiast ja mam pytanie czy da sie ja tak przerobic zeby otwierała sie nie odrazu, a przy okolo 3000tys(orginalnie jest 4500-5000)?
czekam na opinie.
pzdr.
zabyt skomplikowana zabawa to otwieranie przy 3krpm myślę że nie wykonalne
modyfikacja o której piszesz pociągnie za sobą okrutne spalanie wachy
co do spalania - wiem. własnie dlatego nie chce zeby sie otwierała w całym zakresie tylko od 3tysi.
jakos w koncu jest to zrobione ze sie otwiera wlasnie w zakresie 4500-5000 a nie innym. dlatego moze da rade przeniesc zakres nizej.
PS:cos małe zainteresowanie tematem...
tak bo to sterowanie tym gażnikiem jest bardzo skomplikowane - na tyle skomplikowane że żaden liczący się w temacie spec od gaźników nie chciał się podjąć strojenia tego. Albo idziesz na całość albo olej to.
Chyba że ktoś to robił i ma w tym jakieś doświadczenie.
4500-5000 spokojnie ci styknie jak ci sie 2 przepustnica open ja mam ze mi sie otwieraja obie naraz i co i w sumie nic nadzwyczajnego ale i tak hania od 3 tys nieidzie ino gdzies wlansie kole 4 tys sie zaczyna jazda wiec po co obnizac otwarcie ?
moim skromnym zdaniem lepsze u ciebie by bylo usuniecie ogranicznika drugiej przepustnicy tez to mam i jest lepiej poniewaz lepiej sie wkreca w na wyzszych obrotach i to dopiero czuc a nie ze ci spali niewiadomo ile i niewiadomo poco ja mam porobione z ganzikiem i narazie jerzdze mam LPG co sie z tego ciesze bo bedzynka by mnie zrzarla ale i tak juz niedlugo nowy projekt najszybsze d13xx :D
skoro jamal twierdzisz ze to i tak czuc dopiero powyzej 4tysi to zostawiam w spokoju tą druga przepustnice.
...biorę sie za ogranicznik(zwłaszcza ze własnie ukonczyłem dolot ze stozkiem :D )
stozek no no :D ladnie :) hondzie sa silnikami wysokoobrotowymi wiec sama nazwa wskazuje ze chcac jezdzic "agresywnie" trzeba silnik pokrecic a sam zobacz jedz przy 3 tys i wdepnij w d13b2 w gaz i co autko zrobi powoli sie rozbuja a puznije jedz tak kole 4000-4500 i wcisnij gaz dopiero dostaje mocy :D wiec bezsensu jest dawanie drugiej przepustnicy z pierwsza z poczatku jest to super trzeba przytznac bo troszke lepiej chodzi ale pujzniej z biegiem czasu czlowiek stwierdza taki maly silnik i tyle pali bezsens :D a jesli usuniesz blokade 2 przepustrnicy to autko dostaje dodatkowego kopa przy duzo wyzszych obrotach i moze sie lepiej wyzej krecic :D udowodnione 8500rpm bez zadnych problemow "aha 2 przepustnica ma blokade gdzies w polowie swojego otwarcia wiec samo przez sie usowacie blokade i otwiera sie cala wiec powiedzmy 2/5 otworu powietrza ktory sie dostaje do kolektora macie dodatkowo co zatym idzie cos wiecej mocy ":D wiec lepiej pokrecic silniczkiem i wiedziec ze wtym momencie wiecej spali co sie zdarza zadko niz jezdzic normalnie i wiecej zeby palil bezsens :D
takie moje skromne zdanie pozdrowka Jamal
moj silnik juz sie kreci do 8tysi...
...na luzie ;)
tak tak krecic sie kreci twoj do 9 tys ale chodzi mi o wkrecanie silnika do tych 8,5 tys :) duzo szybciej sie wkreca :D
No dobrze,ale jak ma sie to wysokie kręcenie na biegu do trwałości silnika? Przecież ten 1.3 ma zakres do 6300 obr,to skoro go pociągniesz do 8500 to przeciez to idzie jego kosztem.
Z biegiem czasu bedzie wszytko w nim pizgać :) i bedzie brał olej.
akurat 1.3 dobrze znosi wyoskie obroty, wiec nic nie powinno mu sie stac :)
Znosi to lepiej niż silnik reno lub innego złoma ale i tak szybciej się zniszczy i wybuchnie...
D13 dobrze znosi wysokie obroty, ale nie przesadzajmy - ma ciężkie tłoki, słabe smarowanie, nieprzygotowaną głowicę - nie nadaje się do częstego jeżdżenia powyżej 7000 rpm.
wkręcać się będzie... aż się wysra - niestety nie jest tak, że będzie to znosił tak samo jak 6k obr
no dobrze, ale przy pełnym otwarciu przepustnicy i do tych 6tysi powinien sie krecic lepiej, niz przy ograniczniku. czy sie myle?
Uważam ten gaźnik mod za bezsens.Co to za radość zarznąć swój samochód? Chyba ze jezdzisz jakimś wykatowanym parchem,którego spisujesz na straty.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.