Zobacz pełną wersję : Oring
Witam. Moim problemem jest wyciek oleju spod aparatu zapłonowego. Pytanie odnośnie uszczelek,które trzeba wymienić? Dostanę je bez problemu w ASO? Motor D16B2.
Są dostępne kilka zetów kosztuje . Jest trochę szerszy niż standardowe oringi.
bartek_levis
03-06-14, 10:01
jeden na zewnątrz drugi w środku na wałku palca rozdzielacza po nr vin Ci powinni dobrać odpowiednie oringi
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7dd1655d1a7da1dc.html
Znalazłem coś takiego w manualu, to ten wewnętrzny?
umnie też cieknie, wymienilem te oringi ,kupowane w aso i nic to nie pomogło.
bartek_levis
04-06-14, 09:51
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=18317,18318&nplgrp=1&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=1997&carea=KE&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.6IES&nplblk=E__0512
tu masz schemat Twojego aparatu nr oringu 30110-P45-G01
jeden oring wyjęli ale drugi musisz w aso mają lepszą rozpiskę
lepiej podjechać osobiście do sklepu handlującym uszczelniacze/łożyska - na pewno coś dobiorą , rozmiarów jest masa, grubości itp, przeznaczonych do olejów itd -
ElDiablo1212
04-06-14, 21:58
Jak oring jest taki sam jak w d15b2 to nie dostaniesz w zwykłym sklepie z uszczelniaczami bo jest to jakiś nietypowy calowy oring. Rodzajów jest masa w katalogach a skończyło się że zamawiałem oem
Panowie u mnie nie pomoglo kopulka dalej cieknie . Musze ja zmienic. Od jakich silnikow pasuje ona do d14? Podejdzie od d15b7?
Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
Panowie u mnie nie pomoglo kopulka dalej cieknie
Jak Ci kopułka cieknie? Masz olej w aparacie zapłonowym ? Jak tak to masz zimmering do wymiany nie kopułkę .
bartek_levis
05-06-14, 07:59
jak Ci kopułka cieknie masz skopany to uszczelniacz na wału aparatu puszcza musisz rozebrać i założyć nowy gdzieś na forum było jak to rozebrać
spider_gost
19-06-14, 15:27
Mam tą samą sytuację co wolfgang3, zmieniłem o-ring na oryginał ASO i nadal cała skrzynia zalana :/
Pytanko od razu do Was, jeżdżę cały czas na oleju Shell 5w40 zmieniany co 15.000km, od chwili zakupu zrobiłem już coś ponad 120000km oleju nie ubywa między wymianami obecnie mam 266500km nalatane zbliża mi się wymiana i nie wiem czy zmieniać na półsyntetyk 10w40 czy zostać przy pełnym syntetyku 5w40? Jak zalecacie przy tym przebiegu?
Camellia Racing
22-06-14, 00:54
jeżdżę cały czas na oleju Shell 5w40 zmieniany co 15.000km,
Nie za dużo? przy 10 max zmieniaj. Ja zmieniam co 6 kkm.
spider_gost
22-06-14, 13:18
Słyszałem że pełen syntetyk co 15kkm a pół co 10kkm dlatego zmieniam co 15kkm
i bardzo dobrze robiłeś i rób tak dalej z tym samym olejem, a olej może leci z pod pokrywy zaworów
spider_gost
22-06-14, 20:45
Muszę przejrzeć uszczelkę pokrywy i simering w kopułce bo to podobno też może być przyczyną. Dam znać jak już zlokalizuje wyciek
Nie w kopułce, tylko korpusie aparatu. Kopułka natomiast byłaby mokra gdyby właśnie on puszczał. Jeżeli masz sucho w miejscu styku kopułki z korpusem, znaczy, że on jest w porządku. Zakładając, że nowy o-ring nie został uszkodzony, to faktycznie pozostaje już tylko uszczelka pokrywy.
spider_gost
22-06-14, 23:10
Muszę przejrzeć uszczelkę pokrywy i simering w kopułce bo to podobno też może być przyczyną. Dam znać jak już zlokalizuje wyciek
http://www.spalacz.pl/media/miska_olejowa_i_wydech_od_spodu_w_honda_civic.jpg
Ja mam podobny problem, ale nie chciałem zakładać nowego tematu u mnie olej cieknie po prawej stronie od miski olejowej jak na zdjęciu (zdjęcie nie moje poglądowe). Pytanie czy muszę wymienić uszczelkę wału czy coś innego?
Zaznaczyłbyś chociaż dokładnie gdzie Ci się poci, byłoby łatwiej. Jeżeli tylko miska, to puszcza miska. Natomiast jeżeli jest kropla za kołem pasowym u dołu osłony rozrządu, to puszcza uszczelniacz wału.
Patrząc na zdjęcie to na prawo od miski. Sama miska jest sucha tzn. olej spływa po niej chyba właśnie z uszczelniacza wału. Nie znam za dobrze budowy Civica dlatego chciałem spytać. Jak wygląda wymiana tego uszczelniacza?
bartek_levis
01-07-14, 16:09
po prawej masz rozrząd więc wiąże się to z demontażem pasków osprzętu, koła pasowego, obudowy rozrządu, paska rozrządu oraz koła zębatego wału korbowego pod nim masz uszczelniacz warto też sprawdzić uszczelniacz wałka rozrządu jak już to porozbierasz i najlepiej wymienić rozrząd albo jak mocno nie cieknie olać...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.