Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Słabsze hamowanie po swapie



Bobby
02-06-14, 17:45
Witam Was :)

Otóż pojawił się taki problem. Civic V Coupe EJ2 (przód 240mm, tył bębny). Zrobił się swap z sedana EG9 (przód 260mm, tył 240mm ABS) i muszę stwierdzić, że hamuje słabiej niż na tym co było, co zresztą potwierdziły wykresy ze stacji kontroli. Dodam, że ABS nie został zainstalowany, tak więc go nie ma i nie działa, a kolektor siły hamowania został ten co był. Układ odpowietrzony, tłoczki, gumki, klocki i tarcze bez zarzutu. Jakie mogą być jeszcze przyczyny? Brak tego ABS'a? Może inni kolektor siły hamowania?

And84
02-06-14, 17:55
pompa też przełożona ?

Bobby
02-06-14, 18:04
Tak. Nie ma tylko ABS'a

Grzegunio
02-06-14, 18:40
miałem podobnie jak Ty i też mi różne wymiany polecali, a po założeniu czujników abs wszystko zaczęło działać jak trzeba :D

Bobby
02-06-14, 19:58
Tylko do czego i jak to podłączyć?

wiesko1261
02-06-14, 20:25
może klocki nowe lub tarcze , muszą się ułożyć
pojeździj ze 100-200km ;)

patrze że jednak kłopoty masz od dłuższego czasu :(

Bobby
02-06-14, 20:58
Przejeździłem już kilka tyś...

Tiga
02-06-14, 22:33
Nie blokuje ci tylu przy ostrym hamowaniu na tym korektorze? :] Mierzyles dlugosc hamowania przed swapem i po? Jak nie to nie wiadomo czy gorzej hamuja.

PIMPEK_EJ2
02-06-14, 23:32
Miałeś abs? Jaką masz pompe i serwo? Przewody elastyczne nowe czy dalej stare zostawiłeś?

slomek89
03-06-14, 09:10
Czesto sie zdarza ze regulator sie sypie i tyłu prawie nie czuć.

Bobby
03-06-14, 13:48
No właśnie tył jest znacznie gorszy niż przód. Jaki korektor mogę tam zastosować?

Camellia Racing
03-06-14, 14:09
Żaden, korektor zostawiasz ten sam który miałeś przed swapem.
Tył zawsze słabiej hamuje (to około 30% siły hamowania w porównaniu do przodu).

Bobby
03-06-14, 14:17
Ok rozumiem, że zawsze hamuje słabiej, ale ledwo mieści się w dopuszczalnej normie. Poza tym pedał chyba nie jest aż tak twardy jak powinien być. Muszę go dość mocno przycisnąć, żeby zaczęło się prawdziwe hamowanie.